zeer professioneel personeel en zeer goede voorzieningen
thursday 24 august 2017
Op slechte matras na was alles bijna perfect , tof zwembad en welness, zeer lekkere steak, fietsen en fietsstalling pico bello en de staf fb receptie en housekeeping zeer professioneel.Wij komen zeker terug bij van der valk. Vriendelijke groeten.
Mooi ruime kamer; prima bedden; ruime, goed uitgeruste badkamer
thursday 24 august 2017
Een genoegelijk verblijf waarin men niets te kort komt
Een heel goed en vriendelijk hotel, maar met de bereikbaarheid (samen met) Maastricht was het droevig gestemd.
thursday 24 august 2017
T.v.-kijken op bed?
antislipmat in douche ontbreekt
thursday 24 august 2017
Gasten worden steeds ouder en zien graag een antislipmat in de douche. Doiuche wordt anders niet gebruikt
Prima Hotel. Echt vd Valk
wednesday 23 august 2017
Wij vinden alle, in ieder geval die waar wij verbleven hebben, prima.
Super!
tuesday 22 august 2017
Geweldig hotel. Prettige sf
Alles was prima
monday 21 august 2017
Prima ligging eten perfect en vriendelijk personeel
Mooie kamer badkamer een beetje ouderwets
sunday 20 august 2017
de badkamers zijn tov de kamers oud maar wel proper en alles is aanwezig
Zoals alle voorgaande keren als gast in uw hotel, genoten van het van de Valk concept/product. Helaas een paar aanmerkingen. Er hingen boven het bed en in de badkamer zeer grote spinneraggen en in de handdoeken zaten gaten.
sunday 20 august 2017
Te kort aan bierglazenin de bar/bistro. De " vaasjes" waar wij onze Brand bier uit dronken , moesten eerst leeg zijn voordat wij nieuwe konden bestellen.
Prima hotel, mankeert niets aan.
saturday 19 august 2017
Ik kan werkelijk geen negatieve punten noemen , met uitzondering dan van het diner. Sauzen waren af en toe smaakloos, groenten vrijwel niet aanwezig.
fantastisch hotel
saturday 19 august 2017
Fijn hotel met een ruime kamer. Schoon, badkamer met bad en douche.Goede service.
Prima hotel
saturday 19 august 2017
We hebben ons weer echt te gast gevoeld
God hotel
friday 18 august 2017
echt fantastisch hotel
friday 18 august 2017
Wij zijn altijd tevreden als we naar een valk hotel gaan.We hebben al goes,dordrecht en nu maastricht gedaan en we hebben geen enkele klachten.Doe jullie zo voort.Mvg danny,natascha
Goed
friday 18 august 2017
Top!
friday 18 august 2017
Topkamer! Geen opm
Geweldig glutenvrij ontbijt. Keuze uit 5 soorten broodjes die afgebakken kunnen worden. Ook veel overige glutenvrije dingen
thursday 17 august 2017
Heel erg blij dat er zoveel lekkere dingen zijn (bij het ontbijt) voor mensen die glutenvrij moeten eten. Voor mensen zonder dieet is het een feestje met alles wat er is, en nu is het voor mensen met een glutenvrij dieet ook een feestje. Het zou super zijn als dit in alle van der Valk hotels zou zijn. Een goed glutenvrij ontbijt, is voor mij een zeer belangrijk punt als ik in een hotel ga slapen.
Fantastisch
thursday 17 august 2017
Prachtige comfortabele kamer
Zeer goed hotel.
thursday 17 august 2017
Gezien de prijs kan je echt niet beter vinden. Ik heb reeds veel overnacht in een IBIS hotel (Amsterdam en vooral Frankrijk) maar daar gaat de kwaliteit jaar per jaar naar beneden. Hotel Maastricht is een verademing.
Een prima hotel helemaal in de lijn van wat wij van vd Valk gewend zijn (Sneek, Venlo, Harderwijk, Spier, Breukelen)
wednesday 16 august 2017
Restaurant en bediening was prima, fitness ruimte heel goed. s'ochtends bij het ontbijt niet te veel tafels reserveren, dat geeft bij drukte veel gezoek naar een niet gereserveerd plekje.



