Prima hotel, zeer gastvrij, klantvriendelijk
friday 11 august 2017
Een prachtig hotel, vriendelijk personeel, uitstekende service.
wij zijn niet anders gewend van de hotel organisatie, echt top
thursday 10 august 2017
Wij zijn zeer tevreden al jaren over de Hotels ook in het buitenland
Fantastische service en prachtig hotel
thursday 10 august 2017
Wij kregen een gratis upgrade naar de suite omdat er geen kamers meer waren met balkon waar we om gevraagd hadden (ivm roken)
Een geweldig goed hotel
wednesday 9 august 2017
Op en top alles voor elkaar. Ontbijt was geweldig!
Prima
wednesday 9 august 2017
Zaterdag avond, 22.00. Na lekker te hebben gegeten nog een koffie met likeurtje toe. Om 22.20 wordt ons gevraagd af te rekenen en het drankje in de brasserie verder te nuttigen. We waren verbaasd om op deze manier uit het restaurant gezet te worden. Liever gezien dat we het drankje nog in het restaurant op konden drinken. Deze maar ons idee: botte opmerking heeft verder verblijf wel beïnvloed. Jammer want we zijn al jaren positief over Maastricht.
Zeer goed
saturday 5 august 2017
Een super hotel
saturday 5 august 2017
Sommige dingen zijn voor verbetering vatbaar
saturday 5 august 2017
kan op meerdere punten beter
saturday 5 august 2017
Fijn hotel met vele extras
friday 4 august 2017
Zoals de fitness ruimte en zwembad
Receptie beter informeren
friday 4 august 2017
Mis koelkast op kamer. Wel koffieapparaat maar geen koffie
thursday 3 august 2017
Fantastisch hotel
wednesday 2 august 2017
Prachtig hotel zeer goed en gezellig personeel
goed
wednesday 2 august 2017
Service goed. Restaurant goed. Brasserie service iets minder lange tijd geen aandacht op terras.
Prima hotel!
wednesday 2 august 2017
Alles is goed verzorgd. Eten is lekker en de kamers zijn prima.
Top kamer
wednesday 2 august 2017
Een kamer met alles erop en eraan!
fantastisch hotel,medewerkers,kamer,badkamer en vooral ONTBIJT : top!!
wednesday 2 august 2017
heel mooi,verzorgd hotel, alles meer dan naar wens zowel medewerkers,infrastructuur en food. vooral het ontbijt is fenomenaal !!
Voor herhaling vatbaar
wednesday 2 august 2017
Een gezellig en net hotel waar men ook lekker eet. Alles werkt zoals het hoort.
Achterstallig
tuesday 1 august 2017
Fijn hotel, mooie omgeving
tuesday 1 august 2017
Ben heel tevreden maar vind het erg jammer als je een 1-persoonskamer wilt je toch veel moet betalen in verhouding tot een 2-persoonskamer met 2 personen. Als je een arrangement wilt wordt je eigenlijk gestraft qua prijs. Voor single mensen zou het qua prijs ook wat aantrekkelijker gemaakt moeten worden. Maar verder is het een erg fijn hotel met goed personeel en een prachtige stad/omgeving.



