Een klantvriendelijk hotel
saturday 12 september 2015
Voor de tweede keer een goed verblijf gehad. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Mooi hotel
saturday 12 september 2015
Dit was de 1e keer in dit hotel maar we hebben een prima verblijf gehad
Wel voor herhaling vatbaar
saturday 12 september 2015
Goed hotel maar dan zonder ontbijt,was slecht geregeld voor dat geld.
goed hotel, goede service, fijne ligging
friday 11 september 2015
Goede ligging, rustig, mooie royale kamers, goede prijs.
Fantastisch hotel
friday 11 september 2015
Kamers spic en span, super ontbijtbuffet,geen nee te koop, uitmuntend en zeer vriendelijk personeel, diner ook heerlijk
een zeer goed hotel
thursday 10 september 2015
kamer goed ingericht goede bedden (matrassen zeer goed )
Gastvrij hotel
thursday 10 september 2015
Niet ons eerste bezoek en zeker niet de laatste. Keurige schone ruime kamer. Koffie en thee faciliteit. Douche/bad artikelen. Diner was heerlijk. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Ook een vriendelijk ontvangst bij de receptie maakt ons zeer tevreden reactie compleet.
Slechte kamer
tuesday 8 september 2015
Verouderde kamer,viel erg tegen
Matige kamer
monday 7 september 2015
Uitstekend
monday 7 september 2015
Uitstekend met prima service
Goed en netjes hotel
monday 7 september 2015
Net hotel, geweldig ontbijt en goed zwembad met sauna
een comfortabel hotel
monday 7 september 2015
Prima hotel!
monday 7 september 2015
Prima hotel, niets op aan te merken, ivm 1 nacht verblijf weinig faciliteiten gebruikt dus geen mening over kunnen vormen
Fantastisch hotel
monday 7 september 2015
Prima ontvangst;vriendelijk personeel, zeer propere kamer; uitstekende maaltijden. Dank u wel.
een prettig hotel
sunday 6 september 2015
Vriendelijk personeel, prima housekeeping, lekker eten. Wel is het restaurant aan de kleine kant. Dat maakt reserveren noodzakelijk.
Geen leuke kamer
saturday 5 september 2015
Sobere kamer uitzicht schandalig !
Wij komen graag terug
friday 4 september 2015
Heerlijk zwembad met alles erop en eraan.
Prima hotel, heerlijk zwembad, alles goed schoon, ontbijt perfect, avondeten wat minder
wednesday 2 september 2015
Perfect ontbijt, avondeten a la carte minder, weinig groente, sla geen dressing geproefd en er stond geen olie en azijn op tafel.
een goed en net hotel
wednesday 2 september 2015
kamer netjes en modern. misschien alleen een gebruiksaanwijzing om de kluis in te stellen (is wel gelukt) en voor de douchekraan (naar voren en naar achteren met de kraan voor de 2 douchekoppen)
Goed en netjes hotel
tuesday 1 september 2015
Goed hotel met uitgebreid ontbijt , al meerdere malen gelogeerd tijdens het preuvenement weekend.



