Prima hotel.
monday 31 august 2015
Goede service, vooral ook voor wielrenners met racefiets.
Fijne kamer
monday 31 august 2015
Uitzicht niet best. Kamer zelf goed maar duur
goed hotel
sunday 30 august 2015
Kamer netjes en van gemaken voorzien. Goed bed.
Fantastisch hotel
saturday 29 august 2015
Alles perfect ,uiterst vriendelijk personeel bij ontvangst en in het restaurant. Minder zijn de soms "zware sausen"(teveel binding) bij vleesgerechten in het restaurant . Daarentegen het visgerecht "kabeljauw op vel" is een schitterend licht verteerbaar gerecht.
een redelijk hotel
friday 28 august 2015
heerlijk hotel
friday 28 august 2015
kamer ligt aan een verkeersweg waar gewerkt wordt,'s morgens niet echt fijn en een gordijn was niet schoon
goed
friday 28 august 2015
De Bedden zeer Goed
Valk Maastricht goed hotel
thursday 27 august 2015
In een woord fantastisch
thursday 27 august 2015
Wij boeken altijd bij een Van der Valk in Nederland of Duitsland. Misschien afgezaagd, maar wij zijn altijd dik tevreden! Dan pas hebben wij het vakantiegevoel.
fantastisch hotel
thursday 27 august 2015
Fantastisch hotel, goede ontvangst. Het personeel van de brasserie mag oplettender naar de gasten zijn. Eten is fantastisch, zowel de brasserie als het diner. De luxe kamer is ruim en schoon. Zwembad was heerlijk en schoon. Er is echter een minpuntje tijdens het diner. Jammer dat er geen protocol is kwa kleding. Zo bemerkte wij een meneer aan tafel in zijn hemd met grote armsgaten aan het diner. Dit vonden wij storend en een onsmakelijk gezicht. Ontbijt was goed verzorgd en heerlijk. Personeel zag er correct uit en vriendelijk.
heel mooi hotel met goede service en faciliteiten
thursday 27 august 2015
mooi hotel, ligging goed, prima service, goede faciliteiten, uitgebreid ontbijt
een geweldig hotel
wednesday 26 august 2015
ik heb genoten van mijn verblijf in uw hotel.
Prijs/prestatie prima
wednesday 26 august 2015
voor ons 2de verblijf werd dit tereurstellend
wednesday 26 august 2015
Hotel prima. Keuken veel minder dan de vorige keren
monday 24 august 2015
Lange wachttijden, mindere kwaliteit gerechten. Bediening vriendelijk
GEEN 1 STE KEUS MEER
sunday 23 august 2015
Kamer 226 uitstekend, jammer van het huidige uitzicht ivm bouwwerkzaamheden A2
sunday 23 august 2015
uitstekend hotel, voor herhaling vatbaar.
aanrader
sunday 23 august 2015
goede service, schoon en netjes en aardige mensen
Heel mooi hotel, drukke ligging
saturday 22 august 2015
Mooie kamer, zalige bedden alleen de ligging aan een drukke weg waar werken bezig zijn (wat natuurlijk maar tijdelijk is), viel een beetje tegen.
Een mooi hotel
friday 21 august 2015
Ruime kamers, mooie ontvangst hal en groot restaurant



