Magische suite
friday 12 february 2016
Het hotel is boven verwachting een super magische ervaring geweest.
Prima verblijf
thursday 11 february 2016
de ruime parkeergelegenheid, de ontvangst bij de receptie, de fraaie brandschone kamer met mooie kleurcombinaties en materiaalgebruik, de badkamer, de vriendelijkheid van het vooral jonge personeel, het uitgebreide ontbijt, het smakelijke diner, de snelheid van de keukenbrigade, de aanwezigheid van een kluis en koelkastje, de uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding..........ik kan dit hotel van harte aanbevelen! Gratis gebruik van het zwembad maakt de zaak compleet.
Gezellig hotel
thursday 11 february 2016
Gemoedelijke sfeer.
Een leuk hotel, je bent echt uit
wednesday 10 february 2016
mooi weekend/ lekker eten
monday 8 february 2016
Goed restaurant vriendelijk personeel
net en sfeer vol hotel en vriendelijk en behulpzaam personeel
monday 8 february 2016
net en goed hotel eten goed kamers goed en netjes en vriendelijk personeel
Prima hotel
monday 8 february 2016
Vriendelijk personeel, heerlijk eten, gezellige ambiance
Goed hotel
sunday 7 february 2016
Goed hotel, klantvriendelijkheid mag wel beter
We maakten gebruik van een aanbieding met ophoging van de kamer. Doen we een volgende keer weer!
friday 5 february 2016
Een dikke pluim over de service tijdens de diners. We konden zitten waar we wilden, ik tegenstelling tot een teleurstellende ervaring bij van der Valk in de Bild. Ons werd een achterafje toegewezen. Maar jullie weten wat gastvrijheid is. Hulde. We zullen vast terugkomen
Prima verblijfmogelijkheid
thursday 4 february 2016
Centrale ligging, goede kamers, goed eten en aardig personeel.
Geweldig hotel met een perfecte ligging
tuesday 2 february 2016
Een ontzettend mooi hotel. Onze kamer (nr 74) was pas gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Een badkamer waar men U tegen zegt en bedden waarop men heerlijk kan slapen. Het enige minpunt was/is dat de kamer zeer koud is. Wij hebben de airco uitgezet en de verwarming 2 dagen lang op 30 graden, maar de kou bleef in de kamer. Als oplossing kregen wij een bijzet kacheltje die de kamer gelukkig binnen 10 minuten heerlijk verwarmde. Het eten is echt perfect en voor ieder wat wils.
Fantastische kamer, prima hotel
tuesday 2 february 2016
We zaten in de Hollywood suite, heerlijke sauna, bubbelbad en stoomdouche. Zeer smaakvol ingericht en lekker ruim. Ook een fantastisch rond bed met een top matras.
Voor herhaling vatbaar
monday 1 february 2016
Wij zouden zeker opnieuw voor vandervalk kiezen , klant is hier koning
Fijn hotel
sunday 31 january 2016
Mooie kamer, maar erg donker. Wastafel niet erg praktisch. Bedden prima👍
Goed hotel maar voor ons iets te groot
sunday 31 january 2016
Een groot hotel met een prima bar. Restaurant groot maar het eten is zondermeer goed.
Geweldig hotel en service zeer klantvriendelijk
saturday 30 january 2016
perfecte schone kamer met alle luxe (miste alleen draaibare scheer/make-up spiegel zoals in Gouden Leeuw Voorschoten verder perfect. Houden zo!
prima
friday 29 january 2016
prima ontvangst, lekker eten, goed ontbijt
Goed hotel
friday 29 january 2016
Mooie kamer, schoon, mooie badkamer
uitstekend hotel,vriendelijk en behulpzaam personeel.
wednesday 27 january 2016
prettige kamer,uitstekend ontbijt,keurige a la carte kaart,vriendelijk personeel.Uitvalsbasis voor bezoek aan Amsterdam,Haarlem,Alkmaar,kust(zomer).
super fijn hotel
sunday 24 january 2016
Fijn hotel, heerlijk eten en mooie kamers. Vooral de badkamer is erg mooi! Wij komen zeker nog een keer terug!



