Prima hotel
monday 28 december 2015
Toilet is veel te laag niet geschikt voor oudere mensen drempel naar toilet en kamer moet geleidelijk aan zijn en geen opstap.
Super Hotel
sunday 27 december 2015
Een mooi groot hotel met vriendelijk personeel, lekker eten een heerlijk ontbijbuffet gewoon super. We waren er tweede kerstdag maar petje af voor het personeel want die moeten met deze dagen echt hard werken.
Gezellige atmosfeer
sunday 27 december 2015
Wederom een gezellige ambiance.
Een mooi en tot in details verzorgd hotel. Een aanrader, perfecte ligging.
sunday 27 december 2015
Mooi hotel, vriendelijke service. Lekker eten, grote porties en altijd warm. De kamers waren erg ruim en proper, supergrote badkamer. Personeel is vriendelijk. De ligging is perfect, in het Nederlandse binnenland, dichtbij de Nederlandse Kust en niet ver van Amsterdam en de luchthaven. Een aanrader!
Super hotel de max
saturday 26 december 2015
Het was heel gezellig mooi ingericht en heel vriendelijk personeel eten was super lekker ook een fantastisch ontbijtbuffet mooie ruime en verzorgde kamers ook hondvriendelijk een echte aanrader om mensen naar jullie hotel te sturen
Fantastische ervaring gehad! Aanrader voor iedereen die een avond wil genieten en ontspannen
friday 25 december 2015
Hotel akersloot royal suite
Aanrader! We komen zeker weer terug
friday 25 december 2015
Aanrader, met familie oud en jong gezellige kerstavond en kerstochtend beleefd. Hartelijke vrolijke jonge medewerkers. Zeer geslaagd net als vorig jaar!
Heel goed hotel
tuesday 22 december 2015
Het hotel is goed , schoon en modern. De nieuwe verbouwde kaners zijn helemaal van deze tijd. Een klein minpuntje zijn de kozijnen, laten veel wind door, wij kregen het niet goed warm. Op de badkamer wel heerlijk warm.
Hotel met aan de buitenzijde sommere uitstraling, een moderne kleur geeft een frisse uitstraling, binnen ziet alles er netjes uit top.
tuesday 22 december 2015
Conclusie van het verblijf in dit Hotel met een somberige uitstraling bij binnenkomst. De entree, receptie, restaurant ziet er verzorgt uit alsmede de kamer, vriendelijk personeel en lekker eten. De kamer is redelijk netjes maar heeft hier en daar wat gebruikerssporen met vlekken in de vloerbedekking, geluidsoverlast van vliegtuigen die op schiphol binnenkomen.Het zwembad ziet er keurig uit met warm water ongeveer 30 graden fijn voor mensen die last hebben van de spieren, minpuntje geen aparte omkleed hokjes voor privacy.Verder een leuke gezellige bar voor een drankje.In het restaurant zijn de tafeltjes te dicht bij elkaar waardoor het moeilijk is aan te schuiven weinig ruimte . De verwijsbordjes naar de kamer is soms verwarrend. Maar verder een keurig Hotel . Fam. de Vries uit Assen
prima hotel met behulpzaam en uitermate vriendelijk personeel ! sterk aan te raden is voor een gerenoveerde kamer te kiezen !
sunday 20 december 2015
prima hotel, maar het kiezen voor een gerenoveerde kamer is in DIT hotel een MUST !
Zeker voor herhalingen vatbaar!!
sunday 20 december 2015
We keken uit naar dit hotel en zijn achteraf gezien zeer aangenaam verrast! Tot nu toe de beste vd Valk overnachting . Goede bedden . Fijn bad zeer rustig . Prima wij komen zeker terug.
Goed
saturday 19 december 2015
Iha prima hotel. Minpuntje: brood bij ontbijt was niet vers.
Prima hotel!
wednesday 16 december 2015
aanrader veel luxe geweldige ervaring
tuesday 15 december 2015
Met me partner super romantische avond/nacht/ochtend gehad lekker zwemmen of jaccuzi heerlijk zo verwenning
Top
sunday 13 december 2015
Kamers netjes, en heel functioneel.
Fantastishe hotel , vriendelijk personeel, goede bediening.
saturday 12 december 2015
een zeer goed aan te raden Hotel om te verblijven .
Mooi hotel, goede service en goed ontbijt
saturday 12 december 2015
nette kamers, schone badkamer en goede service
Ideale ligging
sunday 6 december 2015
Ideale ligging, ruime en schone kamers, goed restaurant
Mooie suite
sunday 6 december 2015
Zeer fijne kamer. Hebben al enkele gedaan maar deze is echt top
Wij zijn prima kamers bij vd Valk gewend. Voor de overnachting niet van belang, maar het gordijn aan de rechterkant op kamer 233 is slordig vastgemaakt, omdat er een drie tot vier gordijnhaken ontbreken!
sunday 6 december 2015
In verhouding is de douchecel tov de rest van de badkamer wat krap, terwijl wij een BMI hebben, die lager is dan 26



