prima verblijf gehad
sunday 6 december 2015
Nachtje overnacht na een Sinterklaasfeest bij de familie...............heerlijk niet helemaal terugrijden maar met 10 minuten op je kamer!
Immer wieder gern
monday 30 november 2015
Zimmereinrichtung etwas altmodisch. Bett aber gut. Sauberkeit auch gut.
Prima hotel
monday 30 november 2015
Prima hotel, uitstekende ligging, kamer wel gedateerd.
kamer is goed alleen het bed liever 1 matras ipv 2 losse
monday 30 november 2015
Alles prima ol bed na
prima hotel
sunday 29 november 2015
ik heb eigenlijk geen op of aanmerkingen = of toch . . . hotel Akersloot : als je uit de lift komt op 1 - hoog, zou het prettig zijn als thv op/af-stapje een beugel aanwezig is voor minder validen.
Heel erg goed
saturday 28 november 2015
Prachtige kamer
komen zeker weer terug, zijn al vele malen geweest
tuesday 24 november 2015
Een fijn en vriendelijk hotel, mooi centraal gelegen in Noord Holland.
Gezellig en goed
monday 23 november 2015
Gezellig, goed verzorgd hotel. Goed bereikbaar, makkelijk parkeren.
Heerlijk hotel
sunday 22 november 2015
Relaxed ontspannen
Heerlijk genoten!!!
sunday 22 november 2015
Prima verzorgt, goede service
Verrassend goed
tuesday 17 november 2015
Mooie kamer, schoon, super lux met een eigen zwembad en bubbelbad erbij
uitstekende bediening
monday 16 november 2015
Voorafgaand aan overnachting heerlijk gegeten met (klein) kinderen. Snel vriendelijk en goede kwaliteit!
Goed hotel
monday 16 november 2015
Goede ontvangst, bediening en service.
goed hotel
sunday 15 november 2015
Mooie kamer en echt lekker donker tijdens het slapen en in de ochtend
Een goed te vertoeven hotel
friday 13 november 2015
Gewoon lekker verblijf
goed gelegen hotel als uitvalsbasis voor uitstappen
wednesday 11 november 2015
Het hotel werd gekozen om van daaruit 2 dagen te vertoeven in Amsterdam.
Zeer moderne en luxe uitstraling
tuesday 10 november 2015
Hotel Akersloot heeft een moderne en luxe uitstraling. Personeel bij bar, lounge en restaurant(s) zijn zeer professioneel en uitermate vriendelijk
prima, een 8
tuesday 10 november 2015
geen commentaar meer
mooi hotel
monday 9 november 2015
mooie kamers, alles is zeer net, terrasje is ideaal, goede bediening, lekker eten
Geweldige suite
monday 9 november 2015
Mooie en zeer nette suite! Schoon en keurig verzorgd. 's Ochtends prima ontbijt op de kamer gebracht. Minpuntjes: zwembadwater is redelijk koud, waardoor het hier niet heel lang in vertoeven is. Bij aankomst champagne op de kamer (bij te boeken arrangement) is een klein flesje, geschikt voor 2 glazen.



