Prettig gedineerd
friday 19 july 2019
Lekker gegeten in een prettige sfeer. Soms wat rumoerig.
Lekker gegeten
friday 5 july 2019
Kan absoluut beter
saturday 29 june 2019
Prima eten, gezellige sfeer en goede bediening
tuesday 18 june 2019
Het eten was lekker en de sfeer was heel gezellig.
monday 17 june 2019
Zeven gasten hadden verscjillende gerechten, waarover iedereen zeer tevreden was.Tafel 24/1 - Medewerker: Sait
Uitstekend eten en prima service
saturday 15 june 2019
Bediening uitmuntend, eten heel lekker!
Sfeer was goed
monday 10 june 2019
De bediening was prima en de gerechten waren lekker en goed verzorgd
Super lekker
sunday 9 june 2019
Het was heel lekker. We hebben er van genoten. De bediening was TOP!
Heerlijk genieten
sunday 9 june 2019
Super bediening. Heerlijk eten.
Kom vaak. Dan wordt kaart saaier. Werkmenu of dagmenu toevoegen
wednesday 29 may 2019
Prima bereikbaar met de auto
monday 27 may 2019
Heerlijk gegeten
friday 17 may 2019
Met 4 personen heerlijk gegeten. Mixed grill was zeer uitgebreid. Heerlijk vlees, lekkere bijgerechten. Biefstuk met pepersaus was precies naar wens, goed gebakken. Niks op aan te merken.
Genoten in restaurant.
thursday 2 may 2019
Doratefilet sfeerfol
Klein maar fijn
monday 29 april 2019
Sfeer gezellig. Bavette zeer goed bereid.
Buiten terras zeer aangenaam
saturday 20 april 2019
Voor gerecht Rotterdams vis schotel perfect
De gerechten waren ondermaats en de bediening zeer slordig.
monday 8 april 2019
super lekker :gezellig ,vriendelijk,keuze genoeg
sunday 7 april 2019
grill mix super lekker wij kregen het niet op met ons 2 . De mensen waren zeer gastvrij en vlot .Het ontbijt was ook prima
Erg lekker gegeten
saturday 30 march 2019
Alles was compleet. Alles smakate super. Serveerster Elise deed erg goed haar werk!!
Heerlijk gegeten
sunday 17 march 2019
Prima voorgerecht en hoofdgerecht, goede prijs/kwaliteit verhouding
We hebben genoten van de heerlijke en eerlijke gerechten. Een feestje.
sunday 17 march 2019
Hele aardige en correcte gastvrouw. Zij zorgde ervoor dat wij ons welkom voelden, maar was ook niet te vrij. Heel attente dame Compliment voor haar, daar kom je voor terug.



