Heerlijk gegeten
wednesday 25 december 2019
Sfeer was super maar ober Nico maakte echt het verschil wat een geweldige man
indeling van het restaurant kan knusser
wednesday 25 december 2019
eten was goed, bediening vriendelijk restaurant indeling kan wat gezelliger ingericht worden het is nu 1 grote ruimte.
Het is duidelijk een hotel restaurant, zeker geen luxe restaurant
monday 23 december 2019
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel!
sunday 22 december 2019
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en attent. Een onbezorgde en fijne avond! Bedankt Van der Valk
Heerlijke avond gehad in een goede sfeer
wednesday 18 december 2019
We hebben een heerlijke avond gehad, de sfeer was goed. De bediening lief en attent. Het eten was verrukkelijk, complimenten!!
Ontoelaatbaar lang tussen voor- en hoofdgerecht
sunday 15 december 2019
Zeer goede bediening,vriendelijk personeel.Liever wat meer saus bij de vis.
wednesday 11 december 2019
Dorade filet,mag wat meer saus bij,varkens haasje was zeer lekker.Personeel zeer vriendelijk.
Wij gingen voor de hazepeper die wat laf van smaak was.Bediening uitstekend.
sunday 8 december 2019
Zoals hierboven vermeld was de hazepeper niet bijzonder. De ossobuco kreeg meer waardering evenals de hertenbiefstuk. De biiterballen vooraf waren zeer melig en lauw van smaak. De malbec smaakte prima daarbij.
Genieten in een luxe sfeervol restaurant.
friday 6 december 2019
Het gerecht Asian gambas was heerlijk. De kerrie was goed van smaak. Tevens de het gerecht vis van de dag, Scholfilet was voortreffelijk. Verder geen aanmerkingen.
Kan deels beter
sunday 1 december 2019
Fijne avond met lekker eten
saturday 30 november 2019
Vanavond met 6 personen heerlijk gegeten. Het eten was perfect en de bediening zeer attent!
Buffet prima sortering.
sunday 17 november 2019
Dessert mag iets mooier opgediend worden met iets meer variatie
prima locatie, fijne bediening, goed eten!
tuesday 12 november 2019
De zaal dempt geluid goed, een speciaal plekje op ons verzoek i.v.m. een rolstoelrijdster was prima geregeld; het eten is prima, de medewerkers creëren een fijne sfeer
Kan veel beter
sunday 3 november 2019
lekker eten in een aangenaam kader
saturday 2 november 2019
we kozen voor het driegangenmenu - verrassing door de chef en hij heeft ons verrast!
Super ontspannen lekker eten.
wednesday 30 october 2019
Rustige ontspannen omgeving waarin we lekker hebben gegeten en bij hebben kunnen praten.
Het was gezellig
sunday 27 october 2019
Het eten was lekker maar ik vond het wel prijzig vooral het drinken.
Genoten van Herfstarrangement
wednesday 23 october 2019
De arrangementkaart gaf een een beperktere, maar alsnog gevarieerde keuze van heerlijke gerechten.
Kan beter
monday 14 october 2019
Helemaal tevreden
saturday 5 october 2019
Geen opmerkingen,naar volle tevredenheid



