Genieten in een luxe restaurant met geweldige bediening
sunday 11 october 2020
We hadden biefstuk en varkenshaas welke beide heerlijk bereid waren. En Nico de kelner was grandioos zeer goede service en vakundig. In de midag zijn we geholpen door Marco die ook zeer klantvriendelijk was en ons direkt n gevoel gaf of we hier al jaren kwamen. De barman Alex ook niet te vergeten allen gaven ons een hele goede service.
Prima, uiterst vriendelijke ober met oprecht belangstelling
sunday 11 october 2020
Zie als boven geschreven. Geweldig vriendelijk. De prijs kwaliteit van de gerechten vonden wij niet goed
Genieten ondanks corona beperkingen
monday 5 october 2020
Vriendelijke ontvangst, rustige omgeving en hoofdgerecht (mixed fish) was uitstekend verzorgd op een mooie plank voor 2 personen.
Goede bediening en prima eten
wednesday 30 september 2020
Met het gezin hier weer prima gegeten. Bediening was weer zeer attent en de gerechten waren weer erg lekker.
Genoten en fijne sfeer
monday 28 september 2020
Heerlijk gegeten. Goede tafelsetting. Uitstekende service.
Genieten.
monday 28 september 2020
Alle gerechten waren van uitstekende kwaliteit behalve mijn lamsfilet. Die was, i.p.v. medium/ medium rare well done, jammer. Het is 'goedgemaakt" met een gratis toetje. Op een totaal van € 438.30 kraanwater voor € 2.50 op de rekening zetten voelt niet juist. Gastvrijer is standaard een karaf water serveren.
Heerlijk gegeten
sunday 27 september 2020
De bediening was vriendelijk en het eten lekker. De mixed grill was groot qua portie.
Goede prijs/kwaliteit
saturday 26 september 2020
Prima service, mooie verrassingsmenus, vlees had van te voren gevraagd kunnen worden rear/medium/well Done. Nu was de keuze well done helaas al door de kok gemaakt. Verder alles prima!
Lekker eten in dit mooie restaurant
saturday 26 september 2020
Na een dag in diergaarde Blijdorp is het altijd een fijne afsluiting om bij van der Valk te gaan eten. Dit mooie restaurant ligt vlak naast de parkeerplaats. Het is altijd erg lekker eten en ook deze keer was dat weer het geval. We hadden een heerlijk malse biefstuk. Het is zeker een aanrader!
Puur genieten
saturday 26 september 2020
Ondanks coronamaatregelen met veel plezier van ons diner genoten, alles was netjes verzorgd. Ruime keuze van gerechten en alles naar wens bereid. Het was een spontaan idee na dagje Diergaarde Blijdorp. Wel eerst via de site reserveren maar gelukkig nog plek.
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
saturday 26 september 2020
De bediening was zeer vriendelijk, we voelden ons welkom. De menukaart is goed gevarieerd, al mistten wij als flexitariers wel iets meer gevarieerde vegetarische hoofdgerechten.
Goede kwaliteit en prima bediening
tuesday 22 september 2020
Alles was goed en prima eten en een keurige bediening
Spareribs waren voor de helft goed verdere eten was prima
monday 21 september 2020
Bediening was heel goed. Al onze wensen, en dat waren er nog wel wat😄, dat heb je met kinderen, werden gerealiseerd. Sfeer niet optimaal maar daar kunnen jullie niks aan doen (Corona)
Buiten op terras, met placemat werken, is hygiënischer
tuesday 15 september 2020
Onze gerechten waren allemaal lekker. Tafel was buiten klein beetje vies met zand erop.
Lekker en goede vegetarische opties
saturday 12 september 2020
Ceasar salade was rijk gevuld. De grotchampignons vooraf waren erg smakelijk. Als hoofdgerecht een zeer goed gebakken tonijn en een vegetarische avocadoburger. Er had wat groente bij gemogen, maar verder erg smakelijk.
Fantastisch
saturday 12 september 2020
Alles was perfect
Eten was heerlijk, meeste gerechten waren overdadig maar de wraps porties waren aan de kleine kant.
friday 11 september 2020
Eten en service was heerlijk, wel moesten we zelf om de kaart vragen, dit duurde vrij lang.
Service kan beter
wednesday 9 september 2020
Was fantastisch
monday 7 september 2020
Surf en turf. Alles was heerlijk!
Fijn restaurant, goede kaart
saturday 5 september 2020
Prima kaart en gerechten. Lekkere wijn vd maand. Karaf water. Klantvriendelijk personeel



