Fijn dineren
monday 9 august 2021
Heerlijk gegeten!
sunday 8 august 2021
Dit was niet best
tuesday 3 august 2021
Wij hebben genoten.
friday 30 july 2021
goed
wednesday 28 july 2021
Genoten van uitstekend diner
wednesday 28 july 2021
Kan beter
monday 26 july 2021
Hel trage bediening
tuesday 20 july 2021
Prima alternatief
sunday 27 december 2020
Dit jaar een to go diner box gekocht. Inhoud is goed bevallen en zeker prijs - kwaliteit is in orde. Enige is kwestie van smaak maar spruitjes en kastanjes zijn niet ieders ding en alternatief was er niet.
genieten
saturday 26 december 2020
alles super goed geleverd en verzorgd
Prima service, goede kwaliteit producten
saturday 26 december 2020
De kok gaf bij het afhalen nog extra uitleg. Alles was netjes en makkelijk verpakt, Het klaar maken was ook eenvoudig, de hertenbiefstuk was perfect. (reservering GRP-BLI-B10018603) 0,01% kritiek zou kunnen zijn dat de mouse op een vetvrij papiertje had gemoeten want die kreeg je niet heel uit het doosje. En ik vind dat vd Valk te weinig doet aan minder plastic want het had in recycle bamboe ofzo gekund.
Goed idee dinerbox to go 👍🏻
saturday 26 december 2020
Nou het was heerlijk leuker had het geweest in een van jullie hotels in het restaurant 😊 maar goed alternatief in deze tijd 👍🏻
Verbeterpuntje
monday 7 december 2020
Beniening was top, snel en niks op aan te merken. Rib Eye zelf was lekker. Garnituur erom heen zat weinig tot geen smaak aan helaas. Jammer want dit kan echt wat toevoegen aan een goed stuk vlees.
Knus in Kerstsfeer.
friday 4 december 2020
Prima gegeten. Alleen vellen van tomaten een beetje taai.
Ruimte genoeg om veilig te zitten
friday 13 november 2020
Wild is fantastisch
Prima diner gehad en er was voldoende
wednesday 21 october 2020
Gerechten waren prima de bediening zeer aardig zo als we gewend zijn bij van der Valk ondanks dat er corona was is de sfeer goed
Super bediening
monday 19 october 2020
Snelle en zeer vriendelijke bediening
Sfeervol
monday 19 october 2020
Bediening was echt super vriendelijk. Ik wil speciaal Said bedanken. Eten was goed,wijn vd Valk was lekker en betaalbaar
Genoten van een heerlijke biefstuk!
wednesday 14 october 2020
Het diner was heeflijk, biefstuk met patat waar niets mis mee was!Bediening was uitermate vriendelijk en beleefd
Gezellige relaxte sfeer en lekker eten, maar kleine porties
monday 12 october 2020
We hebben lekker en gezellig gegeten maar de aankleding van het restaurant en de toiletten doet al iets gedateerd aan. De sfeer was echter prima en we hebben een leuke avond gehad.



