Geur van keuken schoonmaak middel hing in restaurant. Benam mij etenslust.
monday 24 february 2020
Heerlijk gegeten
sunday 23 february 2020
Ontzettend vriendelijke gastvrije bediening die echt met je meedenkt. Lekker eten in een mooi sfeervol restaurant
Heerlijk gegeten in een rustig, luxe restaurant
sunday 23 february 2020
Het eten was fantastisch, de sfeer was goed. We hadden iets te weinig aandacht van de bediening. Deze maakte een gehaaste indruk
Had iets meer verwacht
sunday 23 february 2020
Tafel was niet gereed ondanks reservering, de sfeer in het restaurant viel tegen, veel te fel licht, iets te lange wachttijden. Vriendelijke en correcte bediening, eten was prima
Ongedwongen sfeer, attente bediening
tuesday 18 february 2020
Voorgerecht samen gedeeld, hoofdgerechten goed
Niet Van der Valk waardig
sunday 16 february 2020
Eten van mijn man was van mij was slecht
saturday 15 february 2020
Sla met Noorse garnalen moet je Hollandse voor nemen dan maar wat minder. Kabeljauw was niets geen smaak of kraak. Ben ik niet gewend van vd valk. Bediening was top en heeft ander gerecht aangeboden.
Fijne Valentijnslunch
friday 14 february 2020
Mijn vrouw de salade en ik het 12 uurtje. Het was heerlijk
Mis salad bar
sunday 9 february 2020
Goed eten.
saturday 1 february 2020
Een lunch genuttigd, goeie service, prima eten.
Leuk en lekker en gezellig
saturday 1 february 2020
De granolacrackers waren lekker. Weinig vega opties. Zalm was ook erg lekker!
Nvt
tuesday 28 january 2020
Alles was erg lekker
Heerlijk eten
monday 27 january 2020
Het eten was heerlijk, genoeg en goed van smaak. De gastvrouw adviseerde ons de dameblanche als toetje en dat was inderdaad een aanrader!!
Heerlijk gegeten
monday 27 january 2020
Veel variatie. Zag er verzorgd uit.
Prima eten
sunday 12 january 2020
Heerlijk
sunday 5 january 2020
Goed en sfeervol
reservering niet goed gelezen
saturday 4 january 2020
Ronde tafel gereserveerd. Hier was bediening niet van op de hoogte en niets mee gedaan. Er stonden genoeg ronde tafels maar niet gedekt voor ons.
Weinig contact met de klant
thursday 2 january 2020
Eten redelijk, niet goedkoop
thursday 26 december 2019
Ik heb niet veel aan te merken, hooguit is het eten ietwat aan de prijs voor de kwaliteit. Mijn enige opmerking is dat als ik vraag om WIT (stok)brood bij de soep en dat wordt bevestigd, dat ik ook graag WIT stokbrood wil. Dat is dus geen GRIJS stokbrood met allerlei zaden erin.
Gezellig genieten in een sfeervol restaurant
wednesday 25 december 2019
Champions als voorgerecht waren verrukkelijk



