Bar hotel gezelliger, knusser
monday 5 january 2026
Openhaard gezellig om nog even na te genieten
Was oké
friday 2 january 2026
Heerlijk gegeten
Prima service
thursday 1 january 2026
Bediening Kai deed super zijn best om onze avond plezierig te maken en ons op de hoogte te houden van de voortgang
Genieten in kerstsfeer
monday 29 december 2025
Bediening was perfect! Erg gastvrij en behulpzaam. Mijn moeder wilde bij h aar kopje koffie geen koekje. Dit heeft hij tijdens de hele bediening onthouden. Het enige wat ik kan bedenken is dat er in het normale lunchmenu weinig voor kinderen te kiezen was.
Het was fantastisch!
saturday 27 december 2025
De tournedos was voortreffelijk! Maar ook het overige was heerlijk!
Goede sfeer
thursday 25 december 2025
Bediening top en super vriendelijk!
Kerstbrunch
thursday 25 december 2025
Eten was prima, sfeer gezellig. Alleen stonden de tafels en stoelen erg dicht op elkaar.
Er is grote sortering en keus om van een lekker ontbijt te genieten
thursday 25 december 2025
Er werd snel afgeruimd, zodat je je op je gemak kon ontbijten
Heerlijk gegeten, goede sfeer
wednesday 24 december 2025
Bediening goed, eten goed, prima ontvangen! Fijn personeel
Heerlijk gegeten in prettige sfeer.
wednesday 24 december 2025
Gevarieerde kaart, smaakvol.
Een hele fijne avond gehad!
tuesday 23 december 2025
Ik had een diner met mensen die niet bekend waren met vd Valk Zwolle en ze waren allen zeer tevreden over de hele avond. Het eten maar ook de entourage en de bediening waren top.
Heerlijk genoten van de sfeer en het eten
sunday 21 december 2025
Alles prima, eten en de bedieni g ook uitstekend
Het was genieten in een luxe restaurant
tuesday 16 december 2025
Alles was even lekker. De biefstuk was super mals
Aan te bevelen voor zakelijke- of groepslunch.
wednesday 10 december 2025
Mooie aankleding, attente bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding buffet. Door drukte wat rumoerig.
Het was prima. Dit keer wel heel erg druk
wednesday 10 december 2025
Het was goed. wij doen dit al jaren in december
Genoten
sunday 7 december 2025
Goede bediening waren vriendelijk en eten was top
Is weleens beter geweest
sunday 7 december 2025
Mijn man wou heel graag broodje brie. Ik had de laatste en werd alsmaar niet bij gevuld. Ik wou graag biefstukpuntjes en die waren ook iedere keer weg wanneer ik er weer kwam. Ook heb je als zwangere vrouw weinig mogelijkheden in verse broodjes met beleg. (Denk aan filet of carpacio) héb het ook niet aangegeven hoor maar dacht wel iets meer te mogen dan dat er aangeboden werd.
prima
thursday 4 december 2025
dik in order geen klachten
Het was echt top! Hele persoonlijke bediening. Mooi om ter ere van ons huwelijksjubileum bij jullie te gast te zijn
wednesday 3 december 2025
Persoonlijke bediening. Fijne sfeer en heerlijk eten!
Het was puur genieten
wednesday 3 december 2025
Alles was lekker, heel veel keuze, te veel om op te noemen. We komen 21 december weer.



