Het eten was in één woord geweldig!!
sunday 8 february 2026
Vond alle drie de gangen super lekker.We waren met vier personen en niet één wanklank.
Heerlijke lunch. Zeer compleet!
saturday 7 february 2026
Het was heel druk, soms wat lang in de rij maar super attent personeel. Alles was prima, lekker veel vis!Een fijn toetjes buffet. We hadden een mooie tafelplek met ons drieën zodat we toch goed konden converseren. Voor herhaling vatbaar!
Heerlijke brunch
tuesday 27 january 2026
Wij vinden de meeste gerechten heel lekker. Zelf vind ik de biefstuk erg goed bij jullie!
Genieten
monday 26 january 2026
Wat is het mooi en sfeervol geworden. Heel mooi ingericht. Genieten.
Prima voor elkaar.
monday 26 january 2026
Alles was heerlijk op de puddingbroodjes na die waren niet zo lekker.
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel
monday 26 january 2026
Flamkuchen was heerlijk, mocht iets minder saus (maakte de structuur iets papperig) ravioli was erg lekker, wellicht mag het een kleinere portie zijn.
Kan beter
sunday 25 january 2026
Bij betalen werd ons verzocht om de rekening door een persoon telaten betalen. En dit verder onderling via een tikkie te regelen. Vinden wij geen service
Uitstekende brunch
tuesday 20 january 2026
Uitstekende brunch genoten. Uitgebreid buffet, gezellige sfeer, goede bediening en prima vermaak voor de kinderen.
Leuke ervaring
tuesday 20 january 2026
2e keer zakelijk bezoek met meerdere mensen. Goede ervaring, vriendelijk personeel. Ik had de gewone lunch geselecteerd bij de reservering echter bijna 30 minuten gewacht toen zelf maar de kaart gevraagd. Blijkbaar is er standaard een lunchbuffet? Wellicht bij reserveringen hier extra opletten? Eten was prima inclusief verdere bediening. Kassabon nummer: 430035.
perfect
tuesday 20 january 2026
paling voorgerecht en ossobuco hoofdgerecht (op advies bediening) waren heerlijk
Goed
friday 16 january 2026
Jammer dat er dit keer geen patat was,maar verder geweldig
Prachtige accomodatie
thursday 15 january 2026
Mooie "eetzaal" Wat wij wel vonden dat het erg luidruchtig is. Weinig demping van geluid.
heerlijk gegeten
thursday 15 january 2026
Had gevraagd om een rustige tafel i.v.m. dat we allemaal NAH hebben en dit hebben jullie geweldig gedaan
Gezellige sfeer,goede stoelen
tuesday 13 january 2026
Gerechten op leuke manier op borden. De ronde tafel voor 10 personen was wel erg groot waardoor gesprek voeren lastig was
prima
tuesday 13 january 2026
alles prima voor elkaar ! vooral zo houden
Goed begrepen dat er een ‘afgezonderde’ setting wenselijk was
sunday 11 january 2026
We hadden aangegeven dat we na een uitvaart kwamen lunchen met plm 10 personen. Er was voor ons een ronde tafel gereserveerd in een ‘afgezonderd’ gedeelte. Dit is door ons heel erg gewaardeerd, dank daarvoor!
Fantastisch
saturday 10 january 2026
Carpaccio uitsmijter
Heerlijke gerechten, snelle bediening.
thursday 8 january 2026
De carpaccio was top!!
Er is altijd ruimte voor verbetering
monday 5 january 2026
Eigenlijk alles lekker, komen al jaren voor de eggs benedict met zalm, maar die is de afgelopen jaren aangepast. Kleiner brioche broodjes en zeker minder zalm, jammer. We hadden als voorgerecht de proeverij, heerlijk. Daarna uiteraard 1 x de eggs benedict met zalm en 1 x de forel/zalm sandwich ook heerlijk. Als nagerecht de crème brule en 1 x de tiramisu, we schijven altijd de helft naar de ander want we willen niets missen. Deze week komen we voor het diner want er stond zoveel lekkers op de kaart :-). De bediening van de wijk serveerster was helemaal goed, de medewerker die het eten kwam brengen krijg wel een 1 was erg slecht. Het voorgerecht (de proeverij) werd samen met de hoofd lunch op de tafel gezet met de mededeling wijzend op de proeverij met de mededeling "u weet wat het allemaal is he" en liep weg dus, een dikke onvoldoende daarvoor.
Alles was goed voor elkaar. De prijs vind ik wat aan de hoge kant.
monday 5 january 2026
Alles was gewoon goed!



