Lekkere lunch gegeten met voeldoende keus
thursday 25 june 2026
Prima lunch met vodoende keus
Een late lunch op weg naar een voorstelling
tuesday 23 june 2026
Ze keken verbaasd toen ik naar de reservering vroeg, maar werd netjes naar een voor 2 personen ingedekt tafel werden gebracht. Maar wij waren met 3 personen. De bediening in vriendelijk en snel. Het gerecht was smakelijk en heet en werd voor alle 3 tegelijk gebracht.
Goed en lekker
tuesday 23 june 2026
Garnalen spies div broodjes toetje buffet heerlijk Iets minder waren de macaron die waren te zacht zodat alles kapot ging
De meesten van ons hebben genoten.
friday 19 june 2026
Ik vond de carpattio heerlijk en de salades, maar iemand in de groep was vegetarisch ze vond het gemiddeld. De kleinkinderen hebben genoten van de sushi. De sfeer was prima. De bediening was prima.
Genoten van het ontbijtbuffet.
friday 19 june 2026
Alles was super lekker van het ontbijtbuffet. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Volop genieten.
tuesday 16 june 2026
Wij hadden als hoofdgerecht kalfswang met zwezerik. Dat was voortreffelijk. De ober was een vriendelijke spontane jongeman. Hij verraste mijn man met een mooie kaart en een aardigheidje voor zijn verjaardag. Wij waren over het geheel zeer tevreden.
Genoten van een heerlijk lunchbufet
monday 15 june 2026
Genoten van een heerlijk lunchbufet, in een gezellig sfeervol restaurant met lieve medewerkers die aandacht hebben voor de gasten waarbij je je op je gemak voelt.
Heerlijk gegeten, maar heel weinig minpuntjes
friday 12 june 2026
heerlijk gegeten,heel veel keuze
friday 12 june 2026
gerookte zalm,broodje tonijn en salades en smoothies was heerlijk. bediening was prima en sfeer goed. Uitstekend voor herhaling vatbaar!
Heerlijk gegeten
thursday 11 june 2026
Hele vriendelijke en goede bediening. Deze dame zag de kleinste dingen. Heel goed gedaan
Super brunch
thursday 11 june 2026
Ruime keuze en lekker.
Enorm genoten 👌🏼
wednesday 10 june 2026
Netjes en vriendelijk geholpen, heerlijk eten.
Genoten van een heerlijk diner.
monday 8 june 2026
Wij hebben heerlijk gegeten in de hotelbar. We hadden de keuze tussen restaurant of hotelbar. We konden rustig zitten en het was gezellig druk. De gerechten waren stuk voor stuk allemaal heerlijk! Zowel voor, hoofd, als nagerecht. De vitello tonnato beviel erg goed, mooi opgediend ook. En de zalm was ook heerlijk! Kortom wij komen zeker nog terug!
Uitgebreid buffet overtrof verwachtingen
monday 8 june 2026
Genieten voor jong en oud
monday 8 june 2026
Fijne sfeer behulpzaam
Lekker eten
sunday 7 june 2026
Al het eten was lekker, bediening is vriendelijk en snel met borden en glazen ophalen. Gezellige sfeer. Het is allemaal naar onze wens geweest.
Prima restaurant
saturday 6 june 2026
De bediening was heel vriendelijk. Nog een jonge jongen maar zeer klantvriendelijk.
Goede prijs/kwaliteit verhouding
saturday 6 june 2026
Heerlijk gegeten á la carte diner hoofdgerecht en nagerecht
Helemaal geweldig Kan niet beter
thursday 4 june 2026
Vooral de kant en klare broodjes waren echt super !
Goed eten
wednesday 3 june 2026
Wij hadden de diamandhaas die lekker mals was



