Prima hotel
sunday 11 november 2018
- service goed - eten en faciliteiten prima - Tip: toilet plaatsen in wellness ruimte en verbeteren van de taxiservice
Is wel aan vervanging toe
saturday 10 november 2018
Achterwand bed gewoon kaal en het is gewoon tijd voor vernieuwing maar daar zijn jullie al aan begonnen
Prima hotel
friday 9 november 2018
Prima sfeervol hotel goed eten
Top bediening , zeer mooi hotel. Lekker gegeten / minpunt autosnelweg geluid
thursday 8 november 2018
Uitstekend hotel .. Met super vriendelijke personeel .
fantastisch hotel
wednesday 7 november 2018
goed hotel, het gevraagde gekregen goed eten proper, zeker de moeite waard . spijtig dat er geen frigo op de kamer aanwezig was
Kamer goed, TV heel slecht
monday 5 november 2018
Geweldige ruime en mooie kamer
monday 5 november 2018
Fantastisch hotel
sunday 4 november 2018
Mooi hotel. Goed gelegen, dicht bij Maastricht, dicht bij de autostrade (onze kamer keek wel uit op de autostrade, er was dus wel een beetje lawaai, niet te erg).Goede bediening, live-cooking is een zeer interessante formule. Wij hebben dit vrijdag en zaterdag gedaan (en donderdag a la carte gegeten), spijtig dat het menu 2 keer helemaal hetzelfde is, tijdens een weekend. Wij eten 's avonds graag in het hotel, en niet elders, is gemakkelijk. We komen zeker terug in een van der valk hotel.
Hotel blijft top
saturday 3 november 2018
Hotel super, ook het persooneel zeer vriendelijk. Jammer dat men Halloween zo aanwezig laat zijn in he hotel, wij storen ons aan Halloween en vonden dit erg vervelend. Zeker ook omdat we niet van tevoren wisten dat Halloween in de eetzaal zo centraal zou staan, dan hadden wij zeker een andere keus gemaakt. Jammer dat er geen rekening wordt gehouden met het feit dat niet iedereen Haloween waardeert,
tuesday 30 october 2018
Halloween....erg jammer!
Voldoende, gedateerde badkamer
sunday 28 october 2018
Badkamer, bodem doucheruimte onstabiel, plastic onderzijde
Een hotel waar we steeds terug komen
sunday 28 october 2018
Wat gedateerd
sunday 28 october 2018
Niet de meest beste van der valk
saturday 27 october 2018
Goed hotel en snelle service
saturday 27 october 2018
Fijn hotel, goede service en het is erg schoon. Alleen erg jammer dat er geen thee gezet kan worden op de kamer. Enige verbeterpunt!
Fijn, mooi hotel
friday 26 october 2018
Fijn, mooi hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Fantastisch hotel en service behalve de dame die ons bediende in het restaurant aan tafel. Direct gaan melden aan onthaal en restaurantmanager is tot bij ons geweest met een tegemoetkoming. Volgende dag vertelde ik dit in de taxi aan een koppel en zij zeiden ook dat de dame(beschrijving van de dame hetzelfde) dat ze onvriendelijk was!!!
friday 26 october 2018
zie mening van de bediening aan tafel bij diner!!!!
Für den Preis alles in Ordnung
friday 26 october 2018
Als Autofahrer ist es perfekt. Liegt direkt an der Autobahn. Das Personal war höflich.
prima hotel
thursday 25 october 2018
Heerlijk verblijf
wednesday 24 october 2018
Rustige kamer, ruime kamer en heerlijk gegeten



