less comfort kamer
saturday 8 september 2018
Geweldig
friday 7 september 2018
Prijs-Kwaliteit geweldig
Kan beter
friday 7 september 2018
Ik mis het busje naar het centrum heb het nu gelopen en wil in de toekomst kijken naar een onderkomen dichter bij het centrum ondanks dat ik een goed verblijf bij u gehad heb.
Goed
friday 7 september 2018
schoonmaak kan beter
friday 7 september 2018
prima hotel
thursday 6 september 2018
Prima hotel, vriendelijke werknemers, keuken is opvallend vernieuwend, komen met regelmaat in meerdere van der Valk hotels, hotel Maastricht heeft een grotere diversiteit als ontbijt ook de presentatie van het diner is zeer vernieuwend, moderner geworden, niet meer de overdreven hoeveelheden groenten en aardappelgerechten , maar nu kunnen gerichte keuzes worden gedaan en wordt er niet meer zoveel weggegooid/ ongebruikt weggehaald.
prima
monday 3 september 2018
prima hotel en prima kamer geweldig ontbijt
De kamers zijn vervallen, behang hing los aan de muur, hoofdbord vh bed beschadigd en vlekken op de muur
monday 3 september 2018
Fantastisch hotel
sunday 2 september 2018
Zeer goed hotel vriendelijk personeel en service.Aan te bevelen. Komen beslist nog eens terug.
heerlijk hotel
sunday 2 september 2018
heerlijk hotel en heerlijk eten en heerlijk geslapen en heerlijk genoten van de omgeving ende fiets routes
Is prima
saturday 1 september 2018
Alles goed voorelkaar vriendelijke bediening
Prima hotel
saturday 1 september 2018
Prima hotel voor tripjes naar de stad Maastricht. Vooral door goede taxiservice van het hotel
Prima hotel, maar betere kwaliteit buiten hoogseizoen
saturday 1 september 2018
prima hotel
friday 31 august 2018
echt een prima hotel !!
Standaard kamer, verouderd tov nieuwere hotels.
thursday 30 august 2018
Kan beter
thursday 30 august 2018
Kamer prima
thursday 30 august 2018
Auf jeden Fall zu empfehlen
thursday 30 august 2018
Sauber und gut ausgestattet, angenehmer Service und Küche i.O.
Leuk hotel
wednesday 29 august 2018
zeer aangenaam
monday 27 august 2018
Goede uitsraling binnen als buiten. Goed bereikbaar en makkelijk parkeren.Personeel zeer vriendelijk en attent.



