Kan beter. In de welness deur van de stoomcabine en de sauna niet goed afsluitbaar. Personeel restaurant fantastisch. Baliemedewerkers kort en zakelijk.
sunday 23 september 2018
Geweldig hotel, mooi & sfeervol!
sunday 23 september 2018
Prachtig hotel, vriendelijk personeel, mooie luxe kamers
Prima hotel, maar kamer kan wel een make over gebruiken
saturday 22 september 2018
uitstekend hotel
saturday 22 september 2018
We kiezen dikwiijls een Van der Valk hotel en voor Hotel Maastricht kan men spreken van "Top kwaliteit" ! Het was ons tweede bezoek in dit hotel en wellicht niet de laatste keer. Ruime kamers, vriendelijke service en aangename restaurant, "Live Cooking" is een aanrader.
is aan vernieuwing toe
saturday 22 september 2018
prima hotel
friday 21 september 2018
goed hotel
friday 21 september 2018
jammer dat niet alle kamers voorzien zijn van een minibar . En er in de drankautomaten op de gang geen keuze is voor drank zonder koolzuur .
uitstendhotel.
friday 21 september 2018
Aandacht voor mijn verjaardag. Vooral de service waas uitmuntend. Helemaal tevreden. Heb U aanbevolen aan mijn dochter met haar gezin in november.
Wat een ontbijt!!!
thursday 20 september 2018
mooi hotel
wednesday 19 september 2018
schone luxe kamer
een hotel om terug te keren
tuesday 18 september 2018
Overal vriendelijk personeel, mooie kamer en lekker eten
Prima hotel, goed ontbijt en gastvrijheid
tuesday 18 september 2018
Fantastisch hotel enkel toiletten beneden was minpunt
monday 17 september 2018
Gewoon fantastisch
Kan beter
monday 17 september 2018
tophotel
saturday 15 september 2018
geen opmerkingen, top eten, top service en goede ligging
Een fantastisch hotel
friday 14 september 2018
We vonden het zeer goed
goed hotel
friday 14 september 2018
Geweldig hotel. Alles spik-en-span met een geweldig ontbijt. Enige minpuntje (kniesoor) was dat er maar aan één kant van het bed een stopcontact was voor bijvoorbeeld telefoon.
sunday 9 september 2018
Fantastisch hotel
Fijn hotel
saturday 8 september 2018
Mooi hotel, gezellige sfeer. Dichtbij centrum en mooie heuvellandschap. Vriendelijk personeel. Mooie, ruime kamers met veel daglicht. Goede bedden. Schoonmaak is netjes. Ontbijt is heel uitgebreid. Uitstekende wifi
boven het gemiddelde
saturday 8 september 2018
Goed bed. Goede badkamer. Ligging tegen de snelweg waardoor er geen raam open kan. Er zijn tv's met een groter scherm.



