hotel prima maar ik kom niet meer eten.
saturday 5 november 2016
het eten vooral het drie gangen diner was erg onder de maat. Tevens jammer dat er alleen decafe is met poeder koffie. We zijn gaan koffie drinken in de brasserie daar is de decafe wel prima.
mooie, grote kamers en perfekte badkamer.
saturday 5 november 2016
fijn hotel, goed bereikbaar en ook zeer geschikt om je in de omgeving te vermaken.
Prima hotel, alleen heeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten in de bar
friday 4 november 2016
Prima, alleen service in de bar kan beter
Hotel en fitnes zijn oke maar wachttijden in het restaurant zijn wel héééééééél lang.
friday 4 november 2016
Een prima hotel, goede service en verzorging, kortom een aanrader. De ligging van zo'n mooi hotel vindt ik iets minder.
friday 4 november 2016
Iedereen is vriendelijk en behulpzaam en zowel bufet als ontbijt zijn uitstekend verzorgd, je voelt je "thuis".
Goed en verzorgd hotel. Mooi zwembad en sauna en wellness.
thursday 3 november 2016
Het hotel is heel netjes. Goede koffie en theevoorzieningen. Ontbijt rijkelijk. Beide restaurants zijn aan te raden. Heel vriendelijk personeel!
Superrrrrrr
wednesday 2 november 2016
Geen opmerkingen gewoon super
hygiene kan beter,erg vies balkon vol peuken niet van 1 week zeer slecht
tuesday 1 november 2016
Zeer mooie kamer met ruime badkamer
tuesday 1 november 2016
Zeer moderne kamer met badkamer met bad én douche.
Prettig hotel
tuesday 1 november 2016
Vriendelijk personeel, comfortabele kamer, gezellige brasserie, goed ontbijt en perfecte vervoerservice naar stadscentrum
Heel fijn
tuesday 1 november 2016
Zoals altijd heel toefreden
Kleine defecten. Lamp en bad
monday 31 october 2016
Leeslamp defect. Bad waterstop defect. Behang onder raam los
Komme gerne wieder
sunday 30 october 2016
Ich wollte ursprünglich ein Arrangement buchen. Da dies aber zu diesen Zeitpunkt trotz mehrmaligem Nachfragen nicht möglich war, habe ich schliesslich nur das Zimmer gebucht, was ich aber als verhältnismsig teuer empfunden habe.
Schönes Hotel, renovierungsbedarf!
sunday 30 october 2016
Es müsste etwas renoviert werden, die Sauberkeit könnte verbessert werden! Wir hatten Haare in der Badewanne und viel Staub auf alles Flächen.
Een prima hotel met zeer goede fiets - voorzieningen (laadruimte) en vrij dichtbij centrum
sunday 30 october 2016
ruime zitbank , grote tv ,goede bedden en een ruime badkamer. Uitzicht was prima en hebben veel gebruik gemaakt van de informatie die we bij de balie hebben verkregen. Mooie fietsroutes gemaakt en s'avonds nog even zwemmen en de sauna in. Toppie
Prima kamers, maar aanlichting met oranje lampen van het hotel hinderlijk. Kamer blijft zo s nachts te licht.
sunday 30 october 2016
Er komt teveel licht in de kamer.
Kan stukken beter
sunday 30 october 2016
Goed hotel, receptie onderbemand.
friday 28 october 2016
Op 24 oktober 2016 was de receptie s`middags onderbemand: 1 persoon en af en toe 2 personen. kamers waren om 14.00 nog niet klaar. 1kamer was pas om 14.30 klaar(437) en de 2e kamer om 15.00 uur(433). Dit gaf stress omdat om 15.00 uur welnessbehandeling gepland stond.
Prima hotel en goede faciliteiten
friday 28 october 2016
Ik moet zeggen dat we altijd graag bij van de valk verblijven. De kamers zijn goed en het eten en ontbijt super. Alleen jammer dat de slaapbank niet zo best was. Misschien toch beter om een klapbedje er neer te zetten. Dit hadden we laatst in Sneek ook.
Prima, nu nog bij het ontbijt tijdens het afruimen niet de vingers in glazen, kopjes etc.
friday 28 october 2016
Heel tevreden, zie wel mijn opmerking



