Netjes!
wednesday 26 october 2016
Allemaal tot in de details verzorgd en vriendelijk personeel , reeds meerdere keren dit hotel bezocht!
Kan beter
tuesday 25 october 2016
Zeker aan te raden
tuesday 25 october 2016
Mooie nette en ruime kamers. Snelle , vriendelijke en correcte in en uitcheck. Uitgebreid ontbijtbuffet is super goed. Ook de lunch en diner is zeker aan te bevelen in het hotel. Ook gratis gebruik van het zwembad en sauna's wat een pluspunt is.
Zeer goed hotel
sunday 23 october 2016
Vriendelijk personeel, we hebben me mijn gezin een zeer geslaagde verjaardag gehad!!!!
Mooi hotel, prachtige inrichting, goed ontbijt en diner
sunday 23 october 2016
Mooi modern en luxe hotel, goede restaurants voor ontbijt en diner.
Grote kamers, met mooie tv en lekker rustig.
saturday 22 october 2016
---------------------
Nette kamer
saturday 22 october 2016
Badkamer een beetje gedateerd en schimmel in de douche
Service was top.
saturday 22 october 2016
Nogmaals: bediening en service was top. Enig minpunt dat er niets was gedaan aan een kamer waar een vorige gast had gerookt.
bijna goed
friday 21 october 2016
Om nog beter over te komen,keertje ontkalken bij bad en gaten dicht maken.ophang systeem bij douchen zit los
schoonmaak kan beter
friday 21 october 2016
het diner kan beter, men serveert geen frieten en koude salade bij wild als er ook puree en spruiten geserveerd worden
friday 21 october 2016
prima prijs/kwaliteit verhouding
thursday 20 october 2016
Mooie ruime kamer, goede badkamer. Alleen motoren op dak zijn een beetje hinderlijk
Spinrag, kluis werkt niet, wat verouderd.
thursday 20 october 2016
Mooi hotel
thursday 20 october 2016
Heerlijke wellness
Geen gezellige bar, aankomst kil
monday 17 october 2016
Hotel is prima, we zijn er al vaak geweest. Restaurant kan een stuk beter.
monday 17 october 2016
Receptie en kamer waren prima, zoals we ook vorige keren hebben ervaren. In het restaurant echter kan wel het e.e.a. worden verbeterd. Het was niet erg druk, nog niet half bezet, toch moesten we lang op ons drankje en op de kaart wachten. Met enige ergernis zag ik personeel staan kletsen en dacht: kom eens hierheen! Het gerecht dat wij kregen had een vreemde samenstelling (maar dat is aan de kok uiteraard). Surf en turf met bearnaisesaus, sla met appeltjes en bietjes is echt geen combinatie!
fantastisch
sunday 16 october 2016
Heerlijke overnachting gehad
Erg fijn hotel!
sunday 16 october 2016
Fijn hotel, prima locatie en erg fijne kamers.
heel prettig hotel, erg vriendelijke bediening
sunday 16 october 2016
super hotel we komen hier graag nog eens terug!!
Kamer 413 was een prachtige kamer met een leuk uizicht. Heerlijk bed, heerlijke badkamer en goede koffie/thee voorziening.
sunday 16 october 2016
Fijn dat wij de koffie mee konden nemen naar de kamer en daarvan heerlijk konden genieten in de stoelen op de kamer.



