uitstekend modern en goed uitgerust hotel met prima kamers
friday 14 october 2016
modern hotel, vriendelijke bediening aan receptie en in het restaurant. Prima diners, goed van kwaliteit
Prima hotel, service bleef gedeeltelijk achter.
wednesday 12 october 2016
algemeen: mooi hotel, prima faciliteiten, netjes, aardig en behulpzaam personeel specifiek: de service bleef achter bij het schoonmaken van de kamer en de omgang met de gesloten bar
comfortabel hotel
tuesday 11 october 2016
voorzieningen zijn van dien aard dat men alle activiteiten in het hotel kan uitvoeren, verschillende keuzes van maaltijden en restaurants, life cooking ed.En dit matched goed met het feit dat de ligging nogal ver van het centrum ligt.
prijs/kwaliteit verhouding is subliem
tuesday 11 october 2016
zoals ik al schreef :prijs/ kwaliteit verhouding en een bushalte voor de deur.s'nachts zeer rustig en een groot parkeerterrein. wat wil je nog meer ?
alles was goed ook het restaurant maar het ontbijt was heel erg slecht
tuesday 11 october 2016
alleen het ontbijt was heel slecht verzorgd
Prima voor elkaar
sunday 9 october 2016
Netjes voor elkaar!
Excellent hotel
sunday 9 october 2016
Large spacious room.
Zeer Goed hotel
sunday 9 october 2016
Leuk, fris, modern en gezellig
Prima hotel
sunday 9 october 2016
Hotel voldoet aan de verwachting
Super hotel memen altijd van de valk nu
sunday 9 october 2016
We zijn dik tevreden met ons verblijf
Voor het eerst organiseerde het hotel een avond met het Maastrichter operette vereniging. Goed idee en we hebben er van genoten. Niet te merken dat het de eerste keer was.
saturday 8 october 2016
Een echte aanrader!
sfeervol ingericht hotel
saturday 8 october 2016
Geen vitrage op kamer 106, overdag op de kamer de gordijnen dicht moet doen om inkijk vanaf de snelweg tegen te gaan.
uit de kunst
friday 7 october 2016
We hebben weer een heerlijk verblijf gehad. We waren samen met onze buren. Ligt heel gunstig ivm openbaar vervoer naar het centrum van Maastricht en naar Aken. met vriendelijke groeten en tot de volgende keer.
We komen al jaren bij jullie en het is er altijd goed in alle opzichten.
friday 7 october 2016
door de jaren heen blijft de service, kwaliteit goed
Prima hotel aan de rand van Maastricht.
thursday 6 october 2016
Voor een bezoek aan Maastricht is dit Valk Hotel een aanrader. We zijn regelmatige bezoekers aan V/D Valk Hotels en hebben er reeds veel bezocht en overnacht. Altijd prima. Goede kwaliteit / prijs verhouding. Via Valk exclusief vaal aantrekkelijke aanbiedingen waar we vaak gebruik van maken.
het is een heerlijk hotel ben er vaker geweest. Is opgeknapt nu met zwembad en wellnes. Personeel vriendelijk, bij diner niet zo oplettend als ik gewend was. Ik heb nooit aanmerkingen bij een kamer gehad maar nu helaas in douche resten nagels en haar nog aanwezig! Echt geen fijn begin, aangezien ik hygiene erg belangrijk vind. Was ook verbaasd want heb dit nooit eerder meegemaakt bij jullie, maar vind het wel belangrijk dat jullie dit weten , zodat andere gasten dit niet tegenkomen. Dit is niet goed voor je naam. Voor de rest was het weer super en ook blij met upgrade naar luxere kamer fijne verrassing hartelijk dank.
wednesday 5 october 2016
Super hotel, personeel, kamer. Minpunt dit keer resten nagels en haar in douche! nooit eerder meegemaakt bij jullie. Niet fijn dus. Maar wel belangrijk voor jullie om te weten lijkt mij.
Zeer goed
tuesday 4 october 2016
Kamer en badkamer prima in orden
We komen steeds terug , dus heel tevreden
tuesday 4 october 2016
een leuk hotel , met veel mogelijkheden
Super hotel
monday 3 october 2016
alles was in orde mooie kamer en lekker eten
altijd een fijn hotel ben er vaker geweest maar was vergeten een account aan te maken nu wel gedaan
monday 3 october 2016
perfect geweest



