goede kamer
thursday 30 june 2016
Fantastisch hotel
thursday 30 june 2016
Geweldig hotel vriendelijk personeel .ook bediening .taxi voucher van Maastricht centrum naar hotel een ramp werden totaal niet fatsoenlijk geholpen door de telefoon als je al contact kreeg .!!!
goed genoeg voor een weekendje. alles schoon
thursday 30 june 2016
misschien iets te ver van centrum, maar een goede regeling met het taxi vervoer
Perfect hotel
wednesday 29 june 2016
Worden altijd goed geholpen, we hadden wat problemen met de huurfietsen maar dit is goed opgelost.
zeer goed hotel
wednesday 29 june 2016
Mooi hotel met ruime parkeer mogelijkheid nette kamer en verzorgd ontbijt met ruime keuze's ook het a la carte restaurant was goed en de brasserie was ook prima.
Kan beter
wednesday 29 june 2016
Kamer heeft een heel groot raam zonder vitrage. Aan de voorkant van het hotel op de eerste verdieping. Geen privacy! Sauna veel te heet, minstens 100 gr. Bankje in Turks stoombad heel heet. Zelfs op een opgevouwen handdoek!
Eten: vlees droog, groente rauw, patat slap, alles smaakloos, vriendelijk personeel maar zooo veel fouten
tuesday 28 june 2016
een fijn hotel
monday 27 june 2016
fijn hotel jammer dat de binnenstad moeilijk te bereiken is vanwege de a2
super hotel !
monday 27 june 2016
alles was zeker naar wens, wij komen zeker terug !
prima hotel, matig gemanaged
sunday 26 june 2016
heel hinderlijk dat wc verstopt was. De drankenautomaat in de hal bij de lift was 2 dagen defect, dat kan niet.
Goed hotel.
sunday 26 june 2016
Goed hotel,leuk personeel en fantastische ontbijt!Echt geweldig.En je kan er ook goed lunchen.
kan absoluut beter
sunday 26 june 2016
Het is ok.
sunday 26 june 2016
De kamer was ok, een mooie grote kamer van alle gemakken voorzien. Helaas heeft een 'lek' een schaduw over ons verblijf geworpen. Het tapijt in de inkomhal was zompig en na de overnachting was er eveneens een zeer onfrisse geur in de kamer geslopen. We hebben het de avond zelf gemeld en nog eens bij het uitchecken, maar het bleef bij een excuses en voor ons blijft het bij een eerste en laatste bezoek.
Formitastisch.....
sunday 26 june 2016
Zoals altijd hebben wij genoten in dit Hotel...uitstekend.
Fijn hotel en voor herhaling vatbaar.
sunday 26 june 2016
Prima hotel. Iedereen aan te bevelen. Komen zeker terug!
Zeer prettig Hotel
saturday 25 june 2016
Een zeer prettig Hotel < prima eten een goede service...waren niet op de hoogte van opbrekingen ,geen navigatie !! jammer
Badkamer iets gedateerd
friday 24 june 2016
Is naam van der Valk meer dan waardig , eten, drinken en service meer dan goed.Ligging is slecht , idee om fietsen te verhuren om de stad te bezien?
Geweldig hotel, geweldig personeel
thursday 23 june 2016
Wij zijn vaker in Maastricht geweest maar nog nooit verbleven wij bij een van de Valk hotel. Wij hebben ontzettend genoten van alles. Onze dochter vond het zwembad heerlijk en de bedden heerlijk slapen. Het ontbijt was ook erg lekker. Wij zullen zeker nog een keer terugkomen.
Aangenaam verrast!
tuesday 21 june 2016
Voor mijn werk een nacht in het vd Valk geslapen en de kwaliteit was veel beter dan verwacht.
Een prima hotel, dat "gehinderd" wordt langdurige wegwerkzaamheden
monday 20 june 2016
Een goed hotel, met vriendelijk personeel, dat je eigenlijk overal zou mogen verwachten. Uitstekend ontbijt- en life cookingbuffet.



