perfect
thursday 19 may 2016
sfeer en service van personeel is prima de luxe,fijne kamers en parking
Een goed en vriendelijk hotel- fantastisch
wednesday 18 may 2016
Spijtig dat groot bed verdeeld was in 2 kleine matrassen. Niet gezellig om samen op te slapen met scheiding en opening. Optie daarvoor een topper over de 2 matrassen zou aangenamer zijn. 1 groot donsdeken zou ook beter zijn dan twee kleine. Anders kamers dik in orde met alles.
alles oke
tuesday 17 may 2016
Schoon en Gastvrij hotel Super ontbijt
zeer mooie kamer met ruime bedden en hoog plafond waardoor de kamer nog ruimer lijkt
monday 16 may 2016
mooi hotel met ruime nette kamers en een ruime eetzaal waar de tafel niet tegen je buurman aan staan
(H)eerlijk Hotel
monday 16 may 2016
Leuk hotel met superleuke service
Wennen aan de bedden. Maar na een nacht ging het wel
monday 16 may 2016
Mooi hotel. Mooi schoon, fijne sporten relax gelegenheid. We komen hier zeker graag terug.
Voldoet
saturday 14 may 2016
Kamer voldoet. Extra bed gammel. Handdoeken voor 2 personen maar bezetting 3 personen. Kamer kan opfrisbeurt gebruiken.
Eetzaal, kamers, maaltijden goed. Bar te tochtig.
friday 13 may 2016
Er zou voor bejaarde of minder valide gasten iemand aangesteld kunnen worden om de bagage te helpen dragen.
Mooi hotel, nette kamers maar ligging is iets minder. Echter, de taxi deal naar Maastricht maakt hoop goed. Asperge menu was top. Maar in de bar/brasserie zijn we weggelopen omdat we na 20 minuten wachten nog niet bediend werden.
friday 13 may 2016
Prima hotel qua prijs/kwaliteitsverhouding
De borden worden te snel bij het ontbijt weggehaald
thursday 12 may 2016
De kamers zijn heel erg goed. Het restaurant voor het avond eten uitstekend. Bediening heel erg goed. Bediening in het ontbijt restaurant laat te wensen over. De borden worden veel te snel van de tafel af gehaald.
Goed hotel en kamer echter enorm veel geluidsoverlast ( zeer slecht geslapen) van luchtbehandeling systeem of iets dergelijk. Gemeld en afgedaan dat men het direct aan de td zal melden. Makkelijk afgedaan
wednesday 11 may 2016
Goed hotel, kamer en ontbijt. Ontevreden over geluidsoverlast en de reactie daarop van receptioniste
Een proper hotel
tuesday 10 may 2016
Heel proper hotel en vriendelijk personeel
Een fantastisch hotel, alleen het schoonhouden van de tafels en de tegels van het buitenterras rechts van de ingang kan wel wat beter. Vuile tafels en friet op de grond is niet erg smakelijk.
monday 9 may 2016
Opletten dat de tafels en vloer buitenterras tijdig schoongemaakt worden.
De bediening op het buiten terras was te weinig. In het restaurant was de bediening nog slechter. Bij het ontbijt werden de tafels niet snel schoongemaakt.
monday 9 may 2016
Mooi en verzorgd hotel
sunday 8 may 2016
Een fantastische hotel, voor herhaling vatbaar.
sunday 8 may 2016
Eenvoudige kamer, jammer dat er geen koelkastje aanwezig was.
Deze keer viel het tegen
sunday 8 may 2016
Dit verblijf viel tegen, helaas. In verband met een zieke zoon moesten we ons verblijf afbreken en hebben we de nacht niet doorgebracht in het hotel en ook geen ontbijt genoten. Keurig hebben we aan het begin van de avond uitgecheckt -na uitleg van verhaal- en de rekening voldaan. We snappen dat dit volgens policy is. Wat ons qua service is tegengevallen is dat enige vorm van medeleven ontbrak. We zijn vaste gasten van de Van der Valk hotels, maar dergelijke non-service hebben we nog niet eerder meegemaakt. Jammer, voor ons geen Van der Valk Maastricht meer.
Kamer is prima, lekker ruim. Bedden fantastisch. Badkamer bedroevend en heel ongezellig. Verlichting deprimerend en dus arm.
sunday 8 may 2016
Kamer (nr.313) is riant, gebruikte kleuren, gouden wand met harde kleur paars is niet onze smaak. Te modern en is daardoor niet sfeervol. Badkamer is heel ongezellig. Dit komt door de betegeling en de zeer slechte verlichting. Bad en douche voldoet prima, maar zijn niet luxe. Zwarte marmerenblad is niet sfeervol afgestemd op de betegeling. Betegeling is smakeloos, zelfde kleur wand als vloertegels. Ons verblijf was verder heel goed en zijn tevreden naar huis gegaan. We komen beslist terug!
Prima hotel
sunday 8 may 2016
Hotelkamers perfect en ruim, ontbijt goed, diner slecht
Zeer vriendelijk en comfortabel
saturday 7 may 2016
Wat opvalt in dit hotel is de vriendelijkheid van al het personeel. Niets is teveel. Kamers zijn comfortabel en ruim. Zeer netjes en schoon



