Prima
wednesday 4 may 2016
Goed geregeld , vriendelijk personeel
Goed hotel met luxe uitstraling
tuesday 3 may 2016
Dit hotel is voor mij de vaste keuze als in in Maastricht moet zijn. Prijs kwaliteit is zeer goed en de ligging met gratis parkeren is prima.
fantastische ervaring
tuesday 3 may 2016
prachtig hotel met zeer mooie kamers en welness. ook het eten is magnefiek
goed
tuesday 3 may 2016
Live cooking is aanrader, lekker ontbijt
meer dan verwacht.... enkel storend geluid van de ventilatie gedurende een periode in morgen
sunday 1 may 2016
Super hotel. Vriendelijk personeel. Lekker eten in brasserie. Ontbijt luxueus, verse ingrediƫnten, uitgebreid warm buffet. Wel storend geluid van de ventilatie een periode in de morgen. Als je wat langer wil slapen wordt je hier wel wakker van
Twee dagen met een overnachting in Van der Valk Maastricht. Kort en krachtig: Superieur, vriendelijk personeel, schoon, goed ontbijt, goede shuttleservice en taxidienst. Een aanrader!
saturday 30 april 2016
Ik had niet eerder bij Van der Valk een hotelboeking gedaan. Dit is de eerste keer geweest. Een geweldige ervaring. Boven verwachting goed.
Goed hotel
saturday 30 april 2016
Jammer, dat je op de gang duidelijk sigarettenrook ruikt. Ook in de kamer kwam de sigarettenrook (waarschijnlijk via het luchtrooster) binnen. Verder keurig en schoon. Miste de tissues op de badkamer. Wel weer fijn dat er thee en koffie op de kamer aanwezig is.
Fantastisch hotel, keuken waar met aandacht en liefde word geconstrueerd. Onverwacht verse producten en heerlijke a la minute sausen. Verzorgd en vriendelijke bediening die alle voorkomendheid betracht.
wednesday 27 april 2016
Jammer dat ik mijn verblijf moest afbreken.
Prima
tuesday 26 april 2016
Hotel is van alle gemakken voorzien, blij met zwembad, met auto vlotte verbinding met centrum
mevr. van de receptie was erg on professioneel en niet overal mee op de hoogte.
monday 25 april 2016
Het niet op de hoogte zijn van hotelbonnen/ cart.
Bij aankomst kregen wij te horen dat wij een upgrade kamer ontvingen, mooi gebaar. Een zeer mooie kamer , geen minpunten kunnen ontdekken. Sympathiek personeel , eten zeer goed tegen een betaalbare prijs. Zeker een aanrader.
sunday 24 april 2016
Goed personeel , zeer vriendelijk. Prima uitleg . Zeer goed eten. Al met al het kon niet op.
plezierige en ruime kamer, stoel heeft doorgezakte zitting, verlichting in badkamer is onvoldoende
friday 22 april 2016
zie voorgaande omschrijiving
vriendelijke mensen , goed ontbijt , alleen 130 euro per nacht zonder ontbijt is kamer niet waard
monday 18 april 2016
kamer was in gerookt en was gewoon geen 130 euro per nacht zonder ontbijt waard , was ook lawaaiige aan de voorkant. Ontbijt was zeer goed en personeel zeer vriendelijk.
Top
sunday 17 april 2016
Gewoon goed, mankeert niets aan
Hotelkamer
sunday 17 april 2016
De kamers waren piekfijn in orde behalve het storende lawaai op de kamer ( niet afkomstig van airco) maar wel heel vervelend om te slapen
op het eerste gezicht een mooi en luxe hotel, zeker de entreehal, maar de kamer viel ons toch wat tegen, de voegen in de badkamer waren los ,zeer gehoorig ,veel lawaai
saturday 16 april 2016
zie de 1e vraag daar al een toelichting gegeven
prijs/kwaliteit een perfect hotel
saturday 16 april 2016
prijs/kwaliteit perfect
Prima hotel.
saturday 16 april 2016
Prima hotel, goede service. Vriendelijk personeel. Bij aankomst konden we al eerder in de kamer en kregen tevens een upgrade naar een luxere kamer. Enige minpuntje was dat de stoomdouche en jacuzzi het niet deden. Verder alles top.
Prima, maar t eten kan echt beter, pasta doorgekookt, entrecote taai stuk vlees
saturday 16 april 2016
Entrecote echt niet goed ! Ik ben n entrecote fan , truffel pasta de pasta was door gekookt n papje
Prima hotel
friday 15 april 2016
Goede service, goed ontbijt en fijne kamer



