goed hotel
sunday 28 february 2016
Het hotel heeft een moderne uitstraling .Kamers schoon en goed uitgerust.
Een mooi hotel
saturday 27 february 2016
Goede service nette bediening vriendelijk personeel.
Een fijn hotel, goede service, prima ligging.
friday 26 february 2016
Prima kamer, netjes, verzorgd.
redelijk
thursday 25 february 2016
Ligging is goed, ondanks de verbouwingen van de wegen. Eten prima, maar er is niks voor kids en de badkamer is ontzettend gedateerd, ook t.o.v. andere van der valks. De buro stoel zakt helemaal door.
Prima hotel!
thursday 25 february 2016
luxe schone kamers, geweldig gegeten zowel diner als ontbijt
comfortabel
tuesday 23 february 2016
aangename ruimte
Voor herhaling vatbaar, zeker als de wegreconstructie klaar is
monday 22 february 2016
Een van de betere!
Super hotel
sunday 21 february 2016
Kamer was heel netjes, badkamer ook, super lekker gegeten
voor de zoveelste maal prima
saturday 20 february 2016
Fantastische service, lekker eten en mooie kamer
Prima hotel met mooie kamers en gezellige hotelbar
thursday 18 february 2016
Prachtige kamer en een heerlijk ontbijt
goed
thursday 18 february 2016
valk waardig alleen life cooking minder als in de vorige valk rest. viel tegen
vriendelijk personeel en een goed hotel
tuesday 16 february 2016
Al onze vragen werden met veel geduld beantwoord. We werden vriendelijk ontvangen en we hebben zeer lekker gegeten.
prima !
tuesday 16 february 2016
kamer 433 is een prima kamer, erg rustig
war wiederholt hier. Immer wieder gern.
tuesday 16 february 2016
Ich denke,wenn man gerne wiederkommt, kann das nur sehr positiv sein.
Prima hotel met een heel goede prijs/kwaiteit verhouding
monday 15 february 2016
Zeer goed hotel met uiterst vriendelijk personeel, door ons uitgezocht vanwege uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
Goed hotel, slecht onthaal
monday 15 february 2016
Boeking (arrangement) was inclusief welkomstdrankje, stond ook zo op de bevestiging. Ik kreeg de dag voordien nog een extra mail dat ik een welkomstdranje kreeg omdat ik met Valk Loyal geboekt had, waar zelfs banners met reclame dit aangaven. Toen we rond 16h45 arriveerden aan het hotel, bij een redelijk zure en gestresseerde dame aan het onthaal kregen we slechts 1 drankje, antwoord was dat het niet in het arragement zat en in dit hotel slechts 1 dranke gegeven werd. Het gaat me niet om het drankje zelf maar om het principe, als ik een mail krijg dat er een welkomstdrankje is en nog eens een wemlkolstdrank op mijn arrangement moeten er 2 gegeven worden. Ofwel moet men maar geen mail uitsturen. Dit is de eerste keer trouwens en ook de eerste keer dat we zo een norse dame aan het onthaal kregen. Dit zijn we niet gewoon als veelvuldige Van der Valk bezoeker.
Aanrader om te verblijven
sunday 14 february 2016
Enorme inkom , personeel altijd vriendelijk en attent op de kamer alles aanwezig wat men nodig heeft eten voortreffelijk enorme keuze .
Goed hotel, centrale ligging
sunday 14 february 2016
Dichtbij centrum, makkelijk met auto en bus voor de deur.
Een geweldig hotel
sunday 14 february 2016
Gunstig gelegen, goede parkeer mogelijkheden, goed restaurant, vriendelijk personeel.
Mooi sfeervol hotel
sunday 14 february 2016
Mooie inrichting kleuren stemmen op elkaar af.



