Prima
friday 15 january 2016
ontvangst goed en kamer prima in orde. Eten Brasserie in de avond voldoende, bediening liet op zich wachten maar het was dan ook spitsuur. Ontbijt goed, al met al een prima verblijf. 1 opmerking door de werkzaamheden aan de weg in Maastricht was het een beetje onduidelijk hoe bij het hotel te komen. Misschien een idee om dit aan gasten pro actief mede te delen.
Goed hotel
thursday 14 january 2016
Een goed hotel
wednesday 13 january 2016
Doordat de ramen erg slecht zijn aan de kant van de snelweg en de hele tijd fluitende wind door je kamer heen!In het restaurant avonds vergeten ze nog weleens wat als je iets heb besteld!
geweldig hotel
wednesday 13 january 2016
Goed hotel we sliepen aan de voorkant wel erg veel last van verkeer
Heel goed hotel
wednesday 13 january 2016
Alles heel prettig, behalve dus de ligging van de kamer. Vooral als je graag met het raam open slaapt.
de volgende Vandervalk is al besteld
tuesday 12 january 2016
een van de beter Vandervalk hotels
Super!!
tuesday 12 january 2016
Alles in de puntjes geregeld, en parkeren no problem!
Heerlijke rustige en ruime kamer met alle faciliteiten
monday 11 january 2016
De kamer is superruim, mede doordat het plafond scheef naar boven oploopt. Prima bed en twee lekkere stoeltjes. Verder een schitterend uitzicht over Maastricht door een breed schuifraam.
Prima hotel
monday 11 january 2016
Prima kamer , goed hotel, vriendelijk personeel.prima bedden. Lekker dekbed voortreffelijk geslapen. Lekker warm comfortabel. Dus als jullie zo'n dekbed kunnen op sturen die ik gewoon wil betalen hoor. Dan is deze dame helemaal super blij 😀😜👍
schoon,mooi hotel en gratis parkeren is top !
monday 11 january 2016
Weekendje weg, ligt dicht bij de snelweg, goed te lopen naar het centrum
geweldig hotel uitstekende service
monday 11 january 2016
Prima hotel voor een kort verblijf De stad is goed bereikbaar en in het weekend met een gratis shuttle bus heen Terug voor een zeer redelijke vergoeding kan je vanuit het centrum worden opgehaald Openbaar vervoer is een redelijk alternatief Een echte aanrader is het buffet Voor ons by far het beste hotel van de keten
een superfantastisch hotel
monday 11 january 2016
het hotel heeft een supervriendelijk personeel zowel aan de balie als in het restaurant
Super hotel met prima prijs kwaliteit verhouding
monday 11 january 2016
Prima hotel, goede kwaliteit en uitstekende service. Dichtbij het centrum. Taxi mogelijkheden vanuit het hotel.
Fijn hotel, prachtig welness en zwembad
sunday 10 january 2016
Vriendelijk personeel, goed restaurant
Goed hotel met vriendelijk behulpzaam personeel
friday 8 january 2016
Verblijf voor herhaling vatbaar
prima hotel
friday 8 january 2016
Hotel voldeed aan onze verwachtingen. Wellness faciliteiten uitstekend
Mooi luxe hotel
thursday 7 january 2016
Kamer was netjes en schoon ..
Sylvesterparty was uitmuntend (eten,service..) behalve Dj (dansavond) Als Belgen dachten we in Nederland te vieren (bekend voor amibiance,schlagerliedjes,..) Heel hard gemist, 1 schlager (Nederlandstalig) Kon stukken beter en had dan een 10 verdiend.Volgend jaar andere DJ (speelde ook geen liedjes op aanvraag)
thursday 7 january 2016
Algemene hotelbeoordeling 9, Sylvesterparty met andere DJ, de rest was top !
Het eten was goed evenals de faculteiten. Echter de bedden en kussens waren rampzalig! Dunne dekens slechte kussens en matrassen waren slecht. Kinderen sliepen op bedbank werden wakker met het matras op hun huis afgedrukt.
thursday 7 january 2016
Slecht slapen !
Keurig goed hotel
thursday 7 january 2016
Precies wat ik bij van der Valk verwacht: schoon, ruim, goed eten en vriendelijk personeel.



