Engels Nederlands Frans Duits

Hotel Maastricht

Bezoek website
Hotel Maastricht Nijverheidsweg 35, 6227AL, Maastricht, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Hotel Maastricht
10 1 8

Fijn hotel

sunday 13 december 2015
Zeer fijn verblijf gehad. Shuttle naar centrum is perfect !
Fijn hotel. Zeer fijn verblijf gehad. Shuttle naar centrum is perfect !
Hotel Maastricht
10 1 8

Zeer goed hotel, maar een zeer groot minpunt, namelijk de wachttijd in de bar voor je drankje er aankomt!!

sunday 13 december 2015
Desondanks dat er 4 obers rondliepen in de bar, hebben meer dan 20 minuten moeten wachten op ons drankje. De eficientie wat betreft de bediening kan wat beter, zowel in bar als restaurant. Wel zeer vriendelijk personeel, zeker hierop niets op aan te merken.
Zeer goed hotel, maar een zeer groot minpunt, namelijk de wachttijd in de bar voor je drankje er aankomt!! Desondanks dat er 4 obers rondliepen in de bar, hebben meer dan 20 minuten moeten wachten op ons drankje. De eficientie wat betreft de bediening kan wat beter, zowel in bar als restaurant. Wel zeer vriendelijk personeel, zeker hierop niets op aan te merken.
Hotel Maastricht
10 1 6

Kan beter

sunday 13 december 2015
Kan beter.
Hotel Maastricht
10 1 7

Service beneden niveau standaard

tuesday 8 december 2015
Mooie suite, goed ontbijt, slechte service qua klachten mbt defecte douchekraan en geen shampoo, badschuim en maar voor 1 persoon badjas/slippers en alleen water in koelkast
Service beneden niveau standaard. Mooie suite, goed ontbijt, slechte service qua klachten mbt defecte douchekraan en geen shampoo, badschuim en maar voor 1 persoon badjas/slippers en alleen water in koelkast
Hotel Maastricht
10 1 9

een heerlijk hotel

tuesday 8 december 2015
een heerlijk hotel, met voortreffelijk eten, zeer vriendelijk personeel, ruime schone kamer met heerlijke bedden en prettig dat er een wellness ruimte bij het hotel zit.
een heerlijk hotel. een heerlijk hotel, met voortreffelijk eten, zeer vriendelijk personeel, ruime schone kamer met heerlijke bedden en prettig dat er een wellness ruimte bij het hotel zit.
Hotel Maastricht
10 1 8

Prima hotel! Complimenten voor de Brasserie! Heel gezellig met goed personeel.1 minpuntje : we konden op zondag niet gebruik maken van de gratis upgrate omdat de kamers niet schoongemaakt waren! Beetje flauw excuus!

tuesday 8 december 2015
Is ons goed bevallen. Prima hotel met vriendelijk personeel!
Prima hotel! Complimenten voor de Brasserie! Heel gezellig met goed personeel.1 minpuntje : we konden op zondag niet gebruik maken van de gratis upgrate omdat de kamers niet schoongemaakt waren! Beetje flauw excuus! Is ons goed bevallen. Prima hotel met vriendelijk personeel!
Hotel Maastricht
10 1 8

een mooi verzorgd hotel

monday 7 december 2015
jammer dat er geen koelkastje aanwezig is en geen extra scheerspiegel
een mooi verzorgd hotel. jammer dat er geen koelkastje aanwezig is en geen extra scheerspiegel
Hotel Maastricht
10 1 9

de luxe

sunday 6 december 2015
was heel goed ik kom nog een keer rerug
de luxe. was heel goed ik kom nog een keer rerug
Hotel Maastricht
10 1 8

Mooi hotel

sunday 6 december 2015
Leuk gezellig hotel mooie kamers proper leuk buurt
Mooi hotel . Leuk gezellig hotel mooie kamers proper leuk buurt
Hotel Maastricht
10 1 8

Fantastisch hotel voor minder validen

saturday 5 december 2015
Een fijn verblijf, uitstekend personeel ook voor behulpzaamheid
Fantastisch hotel voor minder validen. Een fijn verblijf, uitstekend personeel ook voor behulpzaamheid
Hotel Maastricht
10 1 8

Goed hotel

saturday 5 december 2015
Kamer was uitstekend, echter lag er een sprei op bed met hele vieze niet nader te noemen vlekken. Dit geeft een onprettig gevoel. Sprei werd wel keurig weggehaald na een telefoontje naar de receptie. Maar je stapt toch met een vies gevoel je bed in.
Goed hotel. Kamer was uitstekend, echter lag er een sprei op bed met hele vieze niet nader te noemen vlekken. Dit geeft een onprettig gevoel. Sprei werd wel keurig weggehaald na een telefoontje naar de receptie. Maar je stapt toch met een vies gevoel je bed in.
Hotel Maastricht
10 1 10

Super hotel voor goede prijs

friday 4 december 2015
Super locatie voor bezoek Maastricht. taxi tegen kleine vergoeding te bestellen brengt en haalt je uit centrum.
Super hotel voor goede prijs. Super locatie voor bezoek Maastricht. taxi tegen kleine vergoeding te bestellen brengt en haalt je uit centrum.
Hotel Maastricht
10 1 9

Degelijk hotel

friday 4 december 2015
Kamer was in orde, er was enkel het geluid van de lift die stoorde. Een kleine frigo was wel wenselijk.
Degelijk hotel. Kamer was in orde, er was enkel het geluid van de lift die stoorde. Een kleine frigo was wel wenselijk.
Hotel Maastricht
10 1 10

Helemaal top.

thursday 3 december 2015
Alles goed en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Helemaal top. Alles goed en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Hotel Maastricht
10 1 8

prima hotel; minder leuke ligging

wednesday 2 december 2015
prima hotel; minder leuke ligging.
Hotel Maastricht
10 1 8

Ein Hotel zum rundum wohlfühlen

wednesday 2 december 2015
Da wir jetzt zum 2.tenmal ein Van der Valk Hotel besucht haben (Volendam + Maastricht) und uns jedes Mal sehr wohlgefühlt haben, werden wir mit Sicherheit weitere Aufenthalte in einem Ihrer Hotels buchen (ca. 2-3 mal pro Jahr).
Ein Hotel zum rundum wohlfühlen. Da wir jetzt zum 2.tenmal ein Van der Valk Hotel besucht haben (Volendam + Maastricht) und uns jedes Mal sehr wohlgefühlt haben, werden wir mit Sicherheit weitere Aufenthalte in einem Ihrer Hotels buchen (ca. 2-3 mal pro Jahr).
Hotel Maastricht
10 1 9

een mooie kamer

tuesday 1 december 2015
hotel goed maar moeilijk te vinden
een mooie kamer. hotel goed maar moeilijk te vinden
Hotel Maastricht
10 1 9

zeker een aanrader

tuesday 1 december 2015
alles was in orde , zowel aan de balie of in het restaurant
zeker een aanrader . alles was in orde , zowel aan de balie of in het restaurant
Hotel Maastricht
10 1 7

niet zo sfeervol

monday 30 november 2015
We verbleven ook in van der valk Heerlen. Daar was het gemoedelijker en veel sfeervoller. Hele gezellige sint/kerstsfeer wat bij Maastricht ontbrak. De kamer was netjes maar de badkamer rook muf
niet zo sfeervol. We verbleven ook in van der valk Heerlen. Daar was het gemoedelijker en veel sfeervoller. Hele gezellige sint/kerstsfeer wat bij Maastricht ontbrak. De kamer was netjes maar de badkamer rook muf
Hotel Maastricht
10 1 9

Perfect!

monday 30 november 2015
Vriendelijk en vlot personeel,propere ruime kamer,heerlijk ontbijt geef mij maar Van Der Valk!
Perfect! Vriendelijk en vlot personeel,propere ruime kamer,heerlijk ontbijt geef mij maar Van Der Valk!
Eigen beoordeling toevoegen