Fijn hotel
sunday 13 december 2015
Zeer fijn verblijf gehad. Shuttle naar centrum is perfect !
Zeer goed hotel, maar een zeer groot minpunt, namelijk de wachttijd in de bar voor je drankje er aankomt!!
sunday 13 december 2015
Desondanks dat er 4 obers rondliepen in de bar, hebben meer dan 20 minuten moeten wachten op ons drankje. De eficientie wat betreft de bediening kan wat beter, zowel in bar als restaurant. Wel zeer vriendelijk personeel, zeker hierop niets op aan te merken.
Kan beter
sunday 13 december 2015
Service beneden niveau standaard
tuesday 8 december 2015
Mooie suite, goed ontbijt, slechte service qua klachten mbt defecte douchekraan en geen shampoo, badschuim en maar voor 1 persoon badjas/slippers en alleen water in koelkast
een heerlijk hotel
tuesday 8 december 2015
een heerlijk hotel, met voortreffelijk eten, zeer vriendelijk personeel, ruime schone kamer met heerlijke bedden en prettig dat er een wellness ruimte bij het hotel zit.
Prima hotel! Complimenten voor de Brasserie! Heel gezellig met goed personeel.1 minpuntje : we konden op zondag niet gebruik maken van de gratis upgrate omdat de kamers niet schoongemaakt waren! Beetje flauw excuus!
tuesday 8 december 2015
Is ons goed bevallen. Prima hotel met vriendelijk personeel!
een mooi verzorgd hotel
monday 7 december 2015
jammer dat er geen koelkastje aanwezig is en geen extra scheerspiegel
de luxe
sunday 6 december 2015
was heel goed ik kom nog een keer rerug
Mooi hotel
sunday 6 december 2015
Leuk gezellig hotel mooie kamers proper leuk buurt
Fantastisch hotel voor minder validen
saturday 5 december 2015
Een fijn verblijf, uitstekend personeel ook voor behulpzaamheid
Goed hotel
saturday 5 december 2015
Kamer was uitstekend, echter lag er een sprei op bed met hele vieze niet nader te noemen vlekken. Dit geeft een onprettig gevoel. Sprei werd wel keurig weggehaald na een telefoontje naar de receptie. Maar je stapt toch met een vies gevoel je bed in.
Super hotel voor goede prijs
friday 4 december 2015
Super locatie voor bezoek Maastricht. taxi tegen kleine vergoeding te bestellen brengt en haalt je uit centrum.
Degelijk hotel
friday 4 december 2015
Kamer was in orde, er was enkel het geluid van de lift die stoorde. Een kleine frigo was wel wenselijk.
Helemaal top.
thursday 3 december 2015
Alles goed en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
prima hotel; minder leuke ligging
wednesday 2 december 2015
Ein Hotel zum rundum wohlfühlen
wednesday 2 december 2015
Da wir jetzt zum 2.tenmal ein Van der Valk Hotel besucht haben (Volendam + Maastricht) und uns jedes Mal sehr wohlgefühlt haben, werden wir mit Sicherheit weitere Aufenthalte in einem Ihrer Hotels buchen (ca. 2-3 mal pro Jahr).
een mooie kamer
tuesday 1 december 2015
hotel goed maar moeilijk te vinden
zeker een aanrader
tuesday 1 december 2015
alles was in orde , zowel aan de balie of in het restaurant
niet zo sfeervol
monday 30 november 2015
We verbleven ook in van der valk Heerlen. Daar was het gemoedelijker en veel sfeervoller. Hele gezellige sint/kerstsfeer wat bij Maastricht ontbrak. De kamer was netjes maar de badkamer rook muf
Perfect!
monday 30 november 2015
Vriendelijk en vlot personeel,propere ruime kamer,heerlijk ontbijt geef mij maar Van Der Valk!



