goed hotel
wednesday 30 december 2015
goed hotel iets te ver van het centrum mooie kamers
Fantastisch hotel, wij komen nog terug !
wednesday 30 december 2015
We hebben nu al heel wat Van der Valk hotels bezocht, en dat vinden wij de mooiste, qua ligging, gebouw, service, bar, ...
Heel Fijn hotel ,Erg kindvriendelijk!!! zeker een aanrader.
tuesday 29 december 2015
Fijne hotel, schone ruime kamer. mooi zwembad. We hebben er ook heerlijk gegeten in de Brasserie . We werden er goed geholpen door een slanke dame met een (rode) bril en een knot in haar bruine haar. Het Buffet `s-avonds was ook erg lekker en leuk dat mijn zoon zelf pizza mocht maken en zelf koekjes mocht bakken. Ze waren ook lekker.
Prima uitvalsbasis in Maastricht
tuesday 29 december 2015
Heerlijke dagen gehad in van der Valk Maasticht. Zeer klantvriendelijk personeel. Goed ontbijt. Lekker naar de prachtige binnenstad gewandeld. Dat is goed te doen. Magic Maastricht was echt super mooi. 's Avonds genoten van de wellness in het hotel.
Ik heb 11 jaar op de Sibemaweg gewoond en kwam tot grote tevredenheid geregeld bij U. Ik gaf er zelfs een feest. Ook ben ik vaak in andere van de Valks geweest. Deze keer heb ik er g een prettig gevoel bij gehad.
tuesday 29 december 2015
Geen WC borstel, Kapotte schemerlamp. Doorgezakte bureaustoel.
Goed
tuesday 29 december 2015
Prima hotel. Eten in het restaurant was slecht, brasserie goed
Fantastisch hotel.
monday 28 december 2015
Kundig personeel. Prima keuken. Zeer uitgebreid ontbijt buffet. Kamer prima bedden,niet zulke prettige stoeltjes. Het diner op eerste kerstdag duurde tussen de gangen door veel te lang. De muziek geven wij een 5! Tweede kerstdag was perfect. Ons cijfer daarvoor een 9.
Goed hotel.
monday 28 december 2015
Een uitstekend hotel
sunday 27 december 2015
Uitstekend met zeer gemotiveerde medewerkers
Een bezoek is voor herhaling vatbaar
sunday 27 december 2015
Maastricht heeft een prima hotel op fietsenstalling van het centrum. Let op: een aantal fietsen zijn aan onderhoud toe!( licht kapot, standaard los, crankstel kraakt ).Wellness : Jammer dat badpakken verplicht zijn , het water uit de douche de verkeerde kant wegloopt en je je handen brandt wanneer je de deur van de sauna wil openen. Verder alleen complimenten.
fantastische
sunday 27 december 2015
Verder was het allemasl fantastische hoor.
Een fijn hotel, waar we al enkele keren een weekend zijn geweest !
sunday 27 december 2015
Het hotel ligt buiten het centrum, maar er is een goede busverbinding naar het centrum. En op vrijdag en zaterdag rijdt er een busje vanuit het hotel.We kunnen gratis parkeren. De kamer zijn netjes. het dinerbuffet vinden we erg goed.
Het is ons hier tegengevallen
sunday 27 december 2015
Gezellig, comfortabel hotel !
sunday 27 december 2015
Aangename lobby, leuke brasserie, aangename sfeer, prima kerstbuffet, mooie welness !
Matrassen waren erg slecht
sunday 27 december 2015
Nvt
saturday 26 december 2015
Prima hotel
friday 25 december 2015
Prima ontbijt, miste alleen verse sinaasappel sap. Prima kamer met goede bedden.
Prima hotel
friday 25 december 2015
Prima ontbijt, miste alleen verse sinaasappel sap. Prima kamer met goede bedden.
zoals steeds alles in orde, geweldig personeel zorgt er voor dat het een geslaagd verblijf is
wednesday 23 december 2015
zoals altijd is hier alles volledig in orde, propere kamers, vriendelijk personeel, lekker eten met voldoende keuze, doe zo verder
Prima hotel maar bediening restaurant avondeten bedroevend
wednesday 23 december 2015



