geweldig
monday 30 november 2015
we komen zeker "n keer terug
Het was een prima kamer. Goed schoon. Vriendelijke receptionistes.
monday 30 november 2015
Prima hotel. Allerlei ov verbindingen qua bus en trein. Mooie en schone kamers. Prijs zou iets mogen zakken aan de drukke kant. Want het verkeer blijft door gaan. Dat hoor je wel. Vriendelijk personeel. Kortom: Wij komen zeker weer!
heel goed hotel 1 minpuntje lange wacht tijd bij ontbijt koffie apparaat
sunday 29 november 2015
Heel goed hotel ga er vaker heen 😀
Prima hotel
saturday 28 november 2015
Prima voor een bezoek aan Maastricht
goede prijs kwaliteit
saturday 28 november 2015
Goede kamer, fantastisch ontbijt. Voor herhaling vatbaar
Voor herhaling vatbaar
friday 27 november 2015
Een toegankelijk hotel voor iedereen. Brasserie erg knus en gezellig. Restaurant wat kaal/ongezellig. (Bad)kamer goed schoon. Vriendelijk personeel.
Een van de betere van de valk hotels
friday 27 november 2015
Uitstekende van de valk, ontbijt van iets mindere ( maar nog steeds goede) kwaliteit vergeleken met voorgaande bezoeken.
Prima hotel
thursday 26 november 2015
prijs kwaliteit prima
Voor herhaling vatbaar
wednesday 25 november 2015
fijn hotel
tuesday 24 november 2015
Een fantastisch hotel
monday 23 november 2015
Heel goed hotel, lekker eten (zowel het ontbijt, de brasserie als het restaurant), de kamer is mooi ingericht. Hotel is wel wat van het centrum gelegen maar goede deal met het taxibedrijf. En dit voor 8,50€ enkele rit (max 4 personen). Dit komt goedkoper uit dan met de wagen naar het centrum (parking kost 3à 4€ per uur). Dit hotel is zeker een aanrader!
Erg Goed
monday 23 november 2015
Een mooie kamer met lekkere stoelen fijn bed.
Top hotel, upgrade naar suite, gratis shuttleservice naar centrum, uitgebreid ontbijt
monday 23 november 2015
Bij het inchecken kregen we een gratis upgrade naar de Baraque suite. Geweldig! Wat een mooie ruime suite met alle luxe. Top service! Ontbijt enorm uitgebreid, en ideaal die gratis shuttle service naar het centrum van Maastricht. Voor € 8,50 kon je een kaartje kopen bij de receptie zodat je met een taxi weer terug kon. Perfect geregeld vd Valk! Wij komen heel graag nog eens terug. Hebben een heerlijk verblijf gehad.
Uitstekend
sunday 22 november 2015
Algemeen: uitstekend
voldeed perfect aan de verwachtingen
sunday 22 november 2015
kamer was zoals altijd volledig in orde
Alles prima voo elkaar
sunday 22 november 2015
Absoluut tevreden
dit keer was het iets minder
tuesday 17 november 2015
We hadden een comfort kamer, maar was dus geen de luxe. Vergissing van mijn kant, maar nu weten we wel het verschil. 3 keer hiervóór hadden we een de luxe kamer met koelkastje en water, nu dus niet. De tv was volgens mij ook een stukje kleiner. We hadden echter wél veel meer betaald dan vorige keer in de de luxe kamer want nu hadden we het ontbijt er niet eens bij in en de prijs zonder ontbijt was nu al hoger dan vorige keer mét ontbijt én deluxe kamer. Ik ga volgende keer dus wél beter opletten bij het boeken want de standaard kamer (die comfortkamer werd genoemd bij booking.com) vind ik echt veel minder. (Ook vanwege het aan de weg liggend). Maar het geeft allemaal niet want ik heb zelf niet opgelet bij het boeken, helaas. Ik vind jullie hotel toch heel goed, het ontbijt en de bediening is geweldig. En de koffie is heerlijk. En ik kom graag weer een keer terug.
Kom wel terug!
monday 16 november 2015
Mooie kamer, heerlijk ontbijt. Ziet er mooi uit.
Good
monday 16 november 2015
Friendly, clean, good situated Hotel
Prima hotel, maar wel wat opmerkingen m.b.t. controle kamers
sunday 15 november 2015
In een viersterren hotel zou in de badkamer een vergrotingsspiegel aanwezig horen te zijn, alsmede een doos met tissues .



