Engels Nederlands Frans Duits

Hotel Maastricht

Bezoek website
Hotel Maastricht Nijverheidsweg 35, 6227AL, Maastricht, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Hotel Maastricht
10 1 9

geweldig

monday 30 november 2015
we komen zeker "n keer terug
geweldig. we komen zeker "n keer terug
Hotel Maastricht
10 1 9

Het was een prima kamer. Goed schoon. Vriendelijke receptionistes.

monday 30 november 2015
Prima hotel. Allerlei ov verbindingen qua bus en trein. Mooie en schone kamers. Prijs zou iets mogen zakken aan de drukke kant. Want het verkeer blijft door gaan. Dat hoor je wel. Vriendelijk personeel. Kortom: Wij komen zeker weer!
Het was een prima kamer. Goed schoon. Vriendelijke receptionistes. . Prima hotel. Allerlei ov verbindingen qua bus en trein. Mooie en schone kamers. Prijs zou iets mogen zakken aan de drukke kant. Want het verkeer blijft door gaan. Dat hoor je wel. Vriendelijk personeel. Kortom: Wij komen zeker weer!
Hotel Maastricht
10 1 9

heel goed hotel 1 minpuntje lange wacht tijd bij ontbijt koffie apparaat

sunday 29 november 2015
Heel goed hotel ga er vaker heen 😀
heel goed hotel 1 minpuntje lange wacht tijd bij ontbijt koffie apparaat. Heel goed hotel ga er vaker heen 😀
Hotel Maastricht
10 1 7

Prima hotel

saturday 28 november 2015
Prima voor een bezoek aan Maastricht
Prima hotel. Prima voor een bezoek aan Maastricht
Hotel Maastricht
10 1 9

goede prijs kwaliteit

saturday 28 november 2015
Goede kamer, fantastisch ontbijt. Voor herhaling vatbaar
goede prijs kwaliteit . Goede kamer, fantastisch ontbijt. Voor herhaling vatbaar
Hotel Maastricht
10 1 8

Voor herhaling vatbaar

friday 27 november 2015
Een toegankelijk hotel voor iedereen. Brasserie erg knus en gezellig. Restaurant wat kaal/ongezellig. (Bad)kamer goed schoon. Vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar . Een toegankelijk hotel voor iedereen. Brasserie erg knus en gezellig. Restaurant wat kaal/ongezellig. (Bad)kamer goed schoon. Vriendelijk personeel.
Hotel Maastricht
10 1 9

Een van de betere van de valk hotels

friday 27 november 2015
Uitstekende van de valk, ontbijt van iets mindere ( maar nog steeds goede) kwaliteit vergeleken met voorgaande bezoeken.
Een van de betere van de valk hotels. Uitstekende van de valk, ontbijt van iets mindere ( maar nog steeds goede) kwaliteit vergeleken met voorgaande bezoeken.
Hotel Maastricht
10 1 8

Prima hotel

thursday 26 november 2015
prijs kwaliteit prima
Prima hotel. prijs kwaliteit prima
Hotel Maastricht
10 1 7

Voor herhaling vatbaar

wednesday 25 november 2015
Voor herhaling vatbaar.
Hotel Maastricht
10 1 7

fijn hotel

tuesday 24 november 2015
fijn hotel.
Hotel Maastricht
10 1 9

Een fantastisch hotel

monday 23 november 2015
Heel goed hotel, lekker eten (zowel het ontbijt, de brasserie als het restaurant), de kamer is mooi ingericht. Hotel is wel wat van het centrum gelegen maar goede deal met het taxibedrijf. En dit voor 8,50€ enkele rit (max 4 personen). Dit komt goedkoper uit dan met de wagen naar het centrum (parking kost 3à4€ per uur). Dit hotel is zeker een aanrader!
Een fantastisch hotel. Heel goed hotel, lekker eten (zowel het ontbijt, de brasserie als het restaurant), de kamer is mooi ingericht. Hotel is wel wat van het centrum gelegen maar goede deal met het taxibedrijf. En dit voor 8,50€ enkele rit (max 4 personen). Dit komt goedkoper uit dan met de wagen naar het centrum (parking kost 3à4€ per uur). Dit hotel is zeker een aanrader!
Hotel Maastricht
10 1 8

Erg Goed

monday 23 november 2015
Een mooie kamer met lekkere stoelen fijn bed.
Erg Goed. Een mooie kamer met lekkere stoelen fijn bed.
Hotel Maastricht
10 1 10

Top hotel, upgrade naar suite, gratis shuttleservice naar centrum, uitgebreid ontbijt

monday 23 november 2015
Bij het inchecken kregen we een gratis upgrade naar de Baraque suite. Geweldig! Wat een mooie ruime suite met alle luxe. Top service! Ontbijt enorm uitgebreid, en ideaal die gratis shuttle service naar het centrum van Maastricht. Voor € 8,50 kon je een kaartje kopen bij de receptie zodat je met een taxi weer terug kon. Perfect geregeld vd Valk! Wij komen heel graag nog eens terug. Hebben een heerlijk verblijf gehad.
Top hotel, upgrade naar suite, gratis shuttleservice naar centrum, uitgebreid ontbijt. Bij het inchecken kregen we een gratis upgrade naar de Baraque suite. Geweldig! Wat een mooie ruime suite met alle luxe. Top service! Ontbijt enorm uitgebreid, en ideaal die gratis shuttle service naar het centrum van Maastricht. Voor € 8,50 kon je een kaartje kopen bij de receptie zodat je met een taxi weer terug kon. Perfect geregeld vd Valk! Wij komen heel graag nog eens terug. Hebben een heerlijk verblijf gehad.
Hotel Maastricht
10 1 9

Uitstekend

sunday 22 november 2015
Algemeen: uitstekend
Uitstekend. Algemeen: uitstekend
Hotel Maastricht
10 1 7

voldeed perfect aan de verwachtingen

sunday 22 november 2015
kamer was zoals altijd volledig in orde
voldeed perfect aan de verwachtingen. kamer was zoals altijd volledig in orde
Hotel Maastricht
10 1 8

Alles prima voo elkaar

sunday 22 november 2015
Absoluut tevreden
Alles prima voo elkaar. Absoluut tevreden
Hotel Maastricht
10 1 8

dit keer was het iets minder

tuesday 17 november 2015
We hadden een comfort kamer, maar was dus geen de luxe. Vergissing van mijn kant, maar nu weten we wel het verschil. 3 keer hiervóór hadden we een de luxe kamer met koelkastje en water, nu dus niet. De tv was volgens mij ook een stukje kleiner. We hadden echter wél veel meer betaald dan vorige keer in de de luxe kamer want nu hadden we het ontbijt er niet eens bij in en de prijs zonder ontbijt was nu al hoger dan vorige keer mét ontbijt én deluxe kamer. Ik ga volgende keer dus wél beter opletten bij het boeken want de standaard kamer (die comfortkamer werd genoemd bij booking.com) vind ik echt veel minder. (Ook vanwege het aan de weg liggend). Maar het geeft allemaal niet want ik heb zelf niet opgelet bij het boeken, helaas. Ik vind jullie hotel toch heel goed, het ontbijt en de bediening is geweldig. En de koffie is heerlijk. En ik kom graag weer een keer terug.
dit keer was het iets minder. We hadden een comfort kamer, maar was dus geen de luxe. Vergissing van mijn kant, maar nu weten we wel het verschil. 3 keer hiervóór hadden we een de luxe kamer met koelkastje en water, nu dus niet. De tv was volgens mij ook een stukje kleiner. We hadden echter wél veel meer betaald dan vorige keer in de de luxe kamer want nu hadden we het ontbijt er niet eens bij in en de prijs zonder ontbijt was nu al hoger dan vorige keer mét ontbijt én deluxe kamer. Ik ga volgende keer dus wél beter opletten bij het boeken want de standaard kamer (die comfortkamer werd genoemd bij booking.com) vind ik echt veel minder. (Ook vanwege het aan de weg liggend). Maar het geeft allemaal niet want ik heb zelf niet opgelet bij het boeken, helaas. Ik vind jullie hotel toch heel goed, het ontbijt en de bediening is geweldig. En de koffie is heerlijk. En ik kom graag weer een keer terug.
Hotel Maastricht
10 1 9

Kom wel terug!

monday 16 november 2015
Mooie kamer, heerlijk ontbijt. Ziet er mooi uit.
Kom wel terug! Mooie kamer, heerlijk ontbijt. Ziet er mooi uit.
Hotel Maastricht
10 1 8

Good

monday 16 november 2015
Friendly, clean, good situated Hotel
Good. Friendly, clean, good situated Hotel
Hotel Maastricht
10 1 8

Prima hotel, maar wel wat opmerkingen m.b.t. controle kamers

sunday 15 november 2015
In een viersterren hotel zou in de badkamer een vergrotingsspiegel aanwezig horen te zijn, alsmede een doos met tissues .
Prima hotel, maar wel wat opmerkingen m.b.t. controle kamers. In een viersterren hotel zou in de badkamer een vergrotingsspiegel aanwezig horen te zijn, alsmede een doos met tissues .
Eigen beoordeling toevoegen