Engels Nederlands Frans Duits

Hotel Maastricht

Bezoek website
Hotel Maastricht Nijverheidsweg 35, 6227AL, Maastricht, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Hotel Maastricht
10 1 9

Supergoed!

sunday 3 april 2016
Ruime parking, vriendelijk onthaal in een mooie hal. Mooie simpele kamer, goed qua ruimte. Geweldige badkamer die erg netjes vond en schoon. Goede service allround. Enige kleine puntjes: shuttle terug vanuit de stad zou welkom zijn en een loungeruimte naast of ipv de brasserie.
Supergoed! . Ruime parking, vriendelijk onthaal in een mooie hal. Mooie simpele kamer, goed qua ruimte. Geweldige badkamer die erg netjes vond en schoon. Goede service allround. Enige kleine puntjes: shuttle terug vanuit de stad zou welkom zijn en een loungeruimte naast of ipv de brasserie.
Hotel Maastricht
10 1 9

Hotel is prima, schoonmaak kan beter

sunday 3 april 2016
Veel stof, niet schoon
Hotel is prima, schoonmaak kan beter. Veel stof, niet schoon
Hotel Maastricht
10 1 7

Prima Hotel .

sunday 3 april 2016
Service en restaurant zijn top
Prima Hotel . . Service en restaurant zijn top
Hotel Maastricht
10 1 9

perfect hotel. jammer van wegwerkzaamheden. de steriotype toekan ontbreekt. moeilijk te vinden hotel

sunday 3 april 2016
prima hotel en goede service. wel moeilijk te vinden door wegwerkzaamheden en het ontbreken van de grote toekan. Navigatie werkt niet ivm wegwerk, logisch maar een adequate bewegwijzering ontbreekt ook.
perfect hotel. jammer van wegwerkzaamheden. de steriotype toekan ontbreekt. moeilijk te vinden hotel. prima hotel en goede service. wel moeilijk te vinden door wegwerkzaamheden en het ontbreken van de grote toekan. Navigatie werkt niet ivm wegwerk, logisch maar een adequate bewegwijzering ontbreekt ook.
Hotel Maastricht
10 1 8

Goed

sunday 3 april 2016
Propere kamer, alles aanwezig wat noodzakelijk is, vriendelijk personeel
Goed. Propere kamer, alles aanwezig wat noodzakelijk is, vriendelijk personeel
Hotel Maastricht
10 1 9

Uitstekend hotel

saturday 2 april 2016
Uitstekend hotel met goede service en heerlijk eten, vooral bij het live-cooking!
Uitstekend hotel. Uitstekend hotel met goede service en heerlijk eten, vooral bij het live-cooking!
Hotel Maastricht
10 1 10

Heerlijk, comfortabel hotel!

friday 1 april 2016
We waren heel erg positief verrast door de upgrade van het huis, waar wij dan ook erg dankbaar voor waren. Erg leuke beleving en erg positief over ons verblijf!
Heerlijk, comfortabel hotel! . We waren heel erg positief verrast door de upgrade van het huis, waar wij dan ook erg dankbaar voor waren. Erg leuke beleving en erg positief over ons verblijf!
Hotel Maastricht
10 1 8

Prima hotel met goed eten. Vooral de extra bistro naast het gewone restaurant is perfect.

friday 1 april 2016
Hotel, ligging, faciliteiten waaronder zwembad en wellness en zeker het bistro-restaurant is prima. Door continue eetlust van de keuken is kamerbeleving tegengevallen. Alleen met roosters dicht in de gevel was het te doen, maar dan is de droge lucht van de airco/ventilatie een probleem.
Prima hotel met goed eten. Vooral de extra bistro naast het gewone restaurant is perfect. Hotel, ligging, faciliteiten waaronder zwembad en wellness en zeker het bistro-restaurant is prima. Door continue eetlust van de keuken is kamerbeleving tegengevallen. Alleen met roosters dicht in de gevel was het te doen, maar dan is de droge lucht van de airco/ventilatie een probleem.
Hotel Maastricht
10 1 9

Goed hotel; schone en ruime kamer, goed restaurant en fijne wellness faciliteiten

friday 1 april 2016
Goed hotel met goede faciliteiten
Goed hotel; schone en ruime kamer, goed restaurant en fijne wellness faciliteiten. Goed hotel met goede faciliteiten
Hotel Maastricht
10 1 9

het is echt super .Ik zie geen verbeterpunten het was geperfect,en komen zeker terug bij vergelijkbare aanbieding,anders zou het te duur worden voor ons,maar het is perfect geweest,en komen zeker terug.100% tevreden zijn wij

monday 28 march 2016
super hotel . wij zijn vol lof en hebben geen verbeter punten .Zeer vriendelijk personeel ,en het eten was geweldig . Wij zijn echt heel tevreden .Hebben bij ander hotels wel anders mee gemaakt .Geweldig. Tot volgende keer
het is echt super .Ik zie geen verbeterpunten het was geperfect,en komen zeker terug bij vergelijkbare aanbieding,anders zou het te duur worden voor ons,maar het is perfect geweest,en komen zeker terug.100% tevreden zijn wij. super hotel . wij zijn vol lof en hebben geen verbeter punten .Zeer vriendelijk personeel ,en het eten was geweldig . Wij zijn echt heel tevreden .Hebben bij ander hotels wel anders mee gemaakt .Geweldig. Tot volgende keer
Hotel Maastricht
10 1 9

,n een woord, fantastisch

monday 28 march 2016
Een hotel waar je graag wil terug komen mede door de ligging en de zeer goede service.
,n een woord, fantastisch. Een hotel waar je graag wil terug komen mede door de ligging en de zeer goede service.
Hotel Maastricht
10 1 7

Goed hotel

monday 28 march 2016
Redelijk voor het bedrag. Had beter verwacht. Verblijf regelmatig bij vdvalk hotels en kan dus goed vergelijken.
Goed hotel. Redelijk voor het bedrag. Had beter verwacht. Verblijf regelmatig bij vdvalk hotels en kan dus goed vergelijken.
Hotel Maastricht
10 1 10

Een fantastisch Hotel

monday 28 march 2016
Een uitstekend hotel met een zeer goede service
Een fantastisch Hotel. Een uitstekend hotel met een zeer goede service
Hotel Maastricht
10 1 9

een mooi hotel met uitstekende keuken en personeel

monday 28 march 2016
het hotel had alles wat we verwachten, voor herhaling vatbaar!
een mooi hotel met uitstekende keuken en personeel. het hotel had alles wat we verwachten, voor herhaling vatbaar!
Hotel Maastricht
10 1 7

Kan beter

sunday 27 march 2016
Kan beter.
Hotel Maastricht
10 1 8

Een goed hotel waar je heerlijk kunt ontbijten

saturday 26 march 2016
Snap niet wat hier wordt bedoeld
Een goed hotel waar je heerlijk kunt ontbijten. Snap niet wat hier wordt bedoeld
Hotel Maastricht
10 1 9

Uitstekend hotel, 20 min. lopen van het centrum, ruime kamers !

friday 25 march 2016
Plezierige en gastvrije ontvangst bij de receptie, goede en zeer ruime kamer (achterzijde waardoor betrekking rustig). Heerlijk even gerelaxed in het wellness-centre en komen dus graag terug.
Uitstekend hotel, 20 min. lopen van het centrum, ruime kamers ! Plezierige en gastvrije ontvangst bij de receptie, goede en zeer ruime kamer (achterzijde waardoor betrekking rustig). Heerlijk even gerelaxed in het wellness-centre en komen dus graag terug.
Hotel Maastricht
10 1 7

Goed hotel

thursday 24 march 2016
Kamer eerste nacht niet kunnen slapen door brommend geluid.Komen al jaren bij van der Valk en boeken dan één of twee kamers.Volgende dag een andere kamer gekregen.
Goed hotel. Kamer eerste nacht niet kunnen slapen door brommend geluid.Komen al jaren bij van der Valk en boeken dan één of twee kamers.Volgende dag een andere kamer gekregen.
Hotel Maastricht
10 1 7

De hotelkamer rook niet fris vanwege de lucht uit de keuken. Ik miste tissues en badslippers

wednesday 23 march 2016
De hotelkamer rook niet fris vanwege de lucht uit de keuken. Ik miste tissues en badslippers.
Hotel Maastricht
10 1 7

in het verleden een fijn hotel, maar deze keer was het minder

wednesday 23 march 2016
in het verleden een fijn hotel, maar deze keer was het minder.
Eigen beoordeling toevoegen