Wij gaan overdenken of wij dit Hotel zullen aanbevelen aan fam. of vrienden
monday 15 june 2015
Zeer mooi en goed, maar wel duur
monday 15 june 2015
Ik had de kamer via Booking.com geboekt. Hier stond de prijs van 124 euro. Na het bezoek moest ik 138 euro betalen, want er kwam nog "TOERISTENBELASTING" bij !! Tja, ik had de KLEINE letters niet gelezen, was het antwoord vd receptioniste ;-( Beetje jammer.
Perfect
sunday 14 june 2015
Eten en service perfect
Fantastisch hotel
sunday 14 june 2015
Goede bedden,fijne airco,mooi badkamer,smaakvol ingerichtte kamer
Stijlvol ingericht en fantastisch gegeten !
saturday 13 june 2015
Ontbijt was zeer uitgebreid. Diner overheerlijk ! Ook de standaardkamer heeft een luxe uitstraling.
Goed hotel
tuesday 9 june 2015
Zeer goed hotel maar zeer jammer want aan de receptie kon niemand ons iets vertellen er te beleven viel in Maastricht. Dit vind ik zeer jammer.
Alles OK
monday 8 june 2015
Fijne overnachting en lekker gegeten
wij waren zeer tevreden over alles!
monday 8 june 2015
GOEDE BEDDEN, ALLES GOED SCHOON, MOOIE RUIME KAMER, DUS... PRIMA ZEER TEVREDEN
heb geduld als je gaat eten in het restaurant
monday 8 june 2015
Terugkeer niet waarschijnlijk
sunday 7 june 2015
Vlekken in de gordijnen. Per ongeluk om 06:30uur gewekt worden. Geen koelkastje op de kamer. In de bistro te weinig getraind personeel. Onvolledige info m.b.t het retour shuttle vervoer van het centrum van Maastricht naar het hotel. Vught was in 2014 een stuk beter.
mooi hotel
sunday 7 june 2015
Prima hotel goede service
De moeite en het geld waard!
sunday 7 june 2015
Mooie kamer, jammer van de bonkende deuren van mensen die de trap nemen!!!!
Een goed hotel
sunday 7 june 2015
Koffie aanvullen s'ochtends en meer suiker dan alleen twee zakjes, minibar met twee flesjes water???? Ontbijt zou eigenlijk inclusief moeten zijn en toeristen belasting is niet meer van deze tijd
Goed hotel
sunday 7 june 2015
Goed hotel goede service en zeer vriendelijk personeel
Goed hotel
saturday 6 june 2015
Restaurant middelmatig , slechte bediening
Prettig hotel om te verblijven
saturday 6 june 2015
Wij hadden in kamer 108 constant last van het geluid van ik denk een pomp of zo iets dergelijks die dag en nacht een vervelende monotone trillend geluid veroorzaakte.
Hotel verder goed,bedden konden beter,leken doorgezakt!
friday 5 june 2015
Bedden leken doorgezakt,erg zachte matras,maar dat is misschien persoonlijk.
Dit was geen succes
wednesday 3 june 2015
prima
wednesday 3 june 2015
Ruime goed ingerichte kamer
prima hotel, wij gaan als wij naar het zuiden gaan kiezen wij voor uw hotel als tussenstop .
tuesday 2 june 2015
kamer, ontbijt,restaurant,fitness,brasserie, prima niveau prijs kwaliteits verhouding.



