Ruim, comfortabel hotel
tuesday 28 april 2015
Ruim, mooi groot hotel. Entree/ lounge, brasserie, eetzaal, kamers......allemaal zeer ruim en comfortabel.
Goede kamer. Alles wat een kamer moet hebben is aanwezig.netjes ,schoon en zonder technische gebreken.
tuesday 28 april 2015
Een aanrader. Komt voor een herhaling in aanmerking.
service hoog in het vaandel
monday 27 april 2015
receptie- ontbijt- en brasseriepersoneel top. Wij waren er 6 weken.
Geweldig hotel komen zeker terug !!!
monday 27 april 2015
Mooie ligging en goed eten zoals altijd bij van der Valk !!!
meer verwacht
monday 27 april 2015
Tof hotel, toffe medewerkers maar een probleem in het restaurant
sunday 26 april 2015
Goed hotel, niks mis mee
sunday 26 april 2015
Kamer is gewoon goed, maar keukenpapier tussen de ramen?
Een zeer goed hotel
thursday 23 april 2015
Receptie zeer vriendelijk - kamers zeer goed - ontbijt ongelooflijk lekker - dinner zeker o.k
Fijn hotel
wednesday 22 april 2015
fijn hotel maar er zijn ook ---- punten kamer, 215 kon s,avonds het raam niet open zetten van de herie, ventilatoren (keuken) in de badkamer een lucht van knoflook uit de ventilatie,keuken van restaurant prima sevice ok bistro veel minder
echt goed hotel
monday 20 april 2015
prima kamer, ruim, schoon, heerlijke bedden. badkamer prima in orde. eigenlijk niets op aan te merken.
goed hotel
sunday 19 april 2015
Goed hotel
sunday 19 april 2015
De bediening in de bistro is niet zo ,je moet lang wachten voor je bestelling opgenomen word en lang wachten voor je bestelling krijg.
"Heel veel waar voor je geld"
saturday 18 april 2015
Inrichting en aankleding van het hotel en de kamers vier sterren en dat tegen een drie sterren prijs; heel vriendelijke bediening.
Goed hotel en makkelijk bereikbaar
saturday 18 april 2015
Goed gelegen hotel met ruime goede kamers en en goed bed. Het restaurant heeft een buffet en een a la card gedeelte en heeft vriendelijk personeel en is redelijk geprijsd.
fantastische
tuesday 14 april 2015
Alles heel goed verzorgd
Fijn gemoedelijk hotel met vriedelijke bediening
monday 13 april 2015
Va ontbijt tot diner genoten van de gastvrijheid
Prima hotel!
sunday 12 april 2015
Prima hotel, vriendelijk personeel. De locatie vinden we minder goed.
Volgend jaar weer👍
friday 10 april 2015
Schone kamer / net personeel schoonmaak kamers / fijn receptie personeel, heel behulpzaam / ontbijt heel goed /kortom alles tot tevredenheid
Heerlijk hotel
thursday 9 april 2015
Fijn hotel netjes en uitgebreid ontbijt alles was er heerlijk zwembad
Dit nooit meer!
wednesday 8 april 2015



