Fantastisch hotel, maar de ventilatie mag wel een beetje minder (tocht)
friday 15 may 2015
prima hotel
friday 15 may 2015
prima te doen met de fiets de stad in, hotel is netjes
Prima hotel, slecht eten (inferieure ingredienten)
wednesday 13 may 2015
Mooi en verzorgd hotel
tuesday 12 may 2015
Shuttlebus van het hotel vonden wij zeer aangenaam, aangezien je binnen 10 minuten midden in de stad bent. Verder is het een mooi, goed verzorgd hotel. Zeker een aanrader!
Heel goed hotel. Aanrader.
monday 11 may 2015
Een goede service , mooie kamers, ligt gunstig t.o.v. openbaar vervoer en snelweg. Prachtige wellness in hotel, mooie ruime kamers, geweldig ontbijt, aardig personeel.
Fantastisch
sunday 10 may 2015
Geweldig weekend gehad bij jullie.
Prachtig hotel met goede service
sunday 10 may 2015
Mooie kamer, netjes en keurig bijgehouden
Perfect Hotel.
sunday 10 may 2015
Fijne ruime kamer zeer compleet.
Prima verblijf op goede locatie
saturday 9 may 2015
Vanuit Hotel snel in het centrum en buiten de stad
Goed hotel
friday 8 may 2015
Overdekte afgesloten fietsstalling veel te klein en afspraken hierover niet duidelijk / pasjessysteem werkt niet
Prima!
thursday 7 may 2015
De kamer die wij hadden was prima, het zwembad was prima en het ontbijt was ook prima.
Een goed hotel
wednesday 6 may 2015
een geweldig fijn hotel
tuesday 5 may 2015
wij hebben enorm genoten, fijne kamer, een goed ontbijt, goed eten.Bijzonder aardig personeel.
Een heerlijk hotel met grandioze bediening
tuesday 5 may 2015
Er is overal aan gedacht. Helaas is het uitzicht en het lawaai van de bouwactiviteiten niet het allermooiste.
fantastich
tuesday 5 may 2015
Ik had geboekt voor èèn nacht, maar mijn man had twee nachten bijgeboekt in het hotel zelf als verassing omdat wij 5 mei 30 jaar samen zijn. Dat zegt genoeg :-)jammer dat ik niet van de actie 3=2 gebruik had gemaakt..
Goed hotel!
monday 4 may 2015
Goed en netjes hotel. Kamer erg mooi en schoon! Ontbijt prima en erg uitgebreidt. Bediening 's avonds in restaurant kan beter!
Een goed hotel met een luxe uitstraling.
saturday 2 may 2015
Een gewoon goed hotel met redelijk ruime kamers en door het moderne interieur een luxe uitstraling! Vriendelijke en behulpzame service. Goede bedden. Goed ontbijtbuffet. Mooi ( klein) zwembad en sauna's. Jammer dat het hotel net niet in het centrum ligt maar het shuttlebusje en de (tegen betaling 8,50) taxiservice maken een hoop goed.
Niet meer
thursday 30 april 2015
voor deze prijs nooit meer, ik voelde me een beetje opgelicht.
wednesday 29 april 2015
Uitstekend hotel
wednesday 29 april 2015
Zeer goede service, uitstekende maaltijden, goede kamer



