Engels Nederlands Frans Duits

Van der Valk Avifauna

Bezoek website
Van der Valk Avifauna Hoorn 65, 2404HG, Alphen aan den Rijn, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Top

monday 6 april 2026
Kwaliteit was top.( Super ) kost geld net iets te veel voor de kids.die eten het er echt niet van af.wij als volwassen ook niet .zoveel en zo lekker.!!
Top. Kwaliteit was top.( Super ) kost geld net iets te veel voor de kids.die eten het er echt niet van af.wij als volwassen ook niet .zoveel en zo lekker.!!
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Was erg smakkelijk

monday 6 april 2026
Ruime keus. Gerechten vers kwaliteit uitstekend bediening vriendelijk en attent
Was erg smakkelijk. Ruime keus. Gerechten vers kwaliteit uitstekend bediening vriendelijk en attent
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Prima

monday 6 april 2026
Eten was prima, bediening goed
Prima. Eten was prima, bediening goed
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Veel te weinig vegetarische gerechten

monday 6 april 2026
Gerechten waren uitstekend, maar er waren twee vegetariërs in mijn gezelschap en die vonden dat er veel te weinig vegetarische gerechten waren.
Veel te weinig vegetarische gerechten. Gerechten waren uitstekend, maar er waren twee vegetariërs in mijn gezelschap en die vonden dat er veel te weinig vegetarische gerechten waren.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Genoten

monday 6 april 2026
Wat meer rondgaan met koffie en drank. Beetje karig
Genoten. Wat meer rondgaan met koffie en drank. Beetje karig
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Uitstekend georganiseerd

monday 6 april 2026
Het eten was zeer goed en voldoende. Een compliment voor de bediening wan thet is ons aan niets ontbroken. En de kinderen vonden het ook erg leuk omdat ze ook een kadootje kregen en later de speurtocht in het park konden doen
Uitstekend georganiseerd. Het eten was zeer goed en voldoende. Een compliment voor de bediening wan thet is ons aan niets ontbroken. En de kinderen vonden het ook erg leuk omdat ze ook een kadootje kregen en later de speurtocht in het park konden doen
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Lekker eten, wel een beetje rumoerig. Onze tafel stond erg dicht bij de bar waar de kelners de drankjes constant aan het halen waren

sunday 5 april 2026
Paasbrunch was prima eten. Wel jammer dat geen groene thee kon worden geserveerd.
Lekker eten, wel een beetje rumoerig. Onze tafel stond erg dicht bij de bar waar de kelners de drankjes constant aan het halen waren. Paasbrunch was prima eten. Wel jammer dat geen groene thee kon worden geserveerd.
Van der Valk Avifauna
10 1 7

De afzuiging kan beter bij binnenkomst overvalt je gelijk de bak lucht.

sunday 5 april 2026
Een beter afzuig systeem is hier zeker op zijn plaats.
De afzuiging kan beter bij binnenkomst overvalt je gelijk de bak lucht. . Een beter afzuig systeem is hier zeker op zijn plaats.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Eten sfeer en bediening goed maar tafelplaatsing slecht

sunday 5 april 2026
We waren met een groep van 12 mensen en werden verspreid over 2 tafels voor 8 en voor 4 personen zonder uitleg of excuus. We hadden maanden geleden gereserveerd dus snappen waarom dit zo moest. Het was voor ons als familie veel leuker geweest om bij elkaar te zitten. Over het eten, de sfeer en bediening waren we verder tevreden
Eten sfeer en bediening goed maar tafelplaatsing slecht. We waren met een groep van 12 mensen en werden verspreid over 2 tafels voor 8 en voor 4 personen zonder uitleg of excuus. We hadden maanden geleden gereserveerd dus snappen waarom dit zo moest. Het was voor ons als familie veel leuker geweest om bij elkaar te zitten. Over het eten, de sfeer en bediening waren we verder tevreden
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Lekker druk en gezellig

sunday 5 april 2026
Alles wat we gegeten hebben was goed, alleen soms een beetje lauw…
Lekker druk en gezellig. Alles wat we gegeten hebben was goed, alleen soms een beetje lauw…
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Zeer grote fan van VanderValk....

friday 3 april 2026
alles goed , bediening keek wat nors!!!!
Zeer grote fan van VanderValk.... alles goed , bediening keek wat nors!!!!
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Genieten

monday 30 march 2026
Grote verscheidenheid aan eten. Service van de jonge man is uitmunted.
Genieten. Grote verscheidenheid aan eten. Service van de jonge man is uitmunted.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Was heel goed

sunday 29 march 2026
Het was zeker heel goed we vonden alleen de tafels te dicht op elkaar staan zodat je er nauwelijks tussendoor kon
Was heel goed . Het was zeker heel goed we vonden alleen de tafels te dicht op elkaar staan zodat je er nauwelijks tussendoor kon
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Super gegeten en vriendelijk personeel

sunday 29 march 2026
De zeebaars was geweldig, de bediening evenzo. Sfeer was prima. Geen idee wie de medewerker was ik had een voucher dus geen bon
Super gegeten en vriendelijk personeel. De zeebaars was geweldig, de bediening evenzo. Sfeer was prima. Geen idee wie de medewerker was ik had een voucher dus geen bon
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Geweldig

saturday 28 march 2026
Mijn man de garnalen
Geweldig . Mijn man de garnalen
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Genoten van diner!

tuesday 24 march 2026
Heerlijke Noordzeetong en Chateaubriand gegeten zoals vroeger!
Genoten van diner! Heerlijke Noordzeetong en Chateaubriand gegeten zoals vroeger!
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Heerlijk gegeten en goed genoten

monday 23 march 2026
Bediening was perfect en we hebben erg genoten van het eten.
Heerlijk gegeten en goed genoten. Bediening was perfect en we hebben erg genoten van het eten.
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Geen probleem

monday 23 march 2026
Alles was lekker en de bediening was perfect En het was gezellig
Geen probleem . Alles was lekker en de bediening was perfect En het was gezellig
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Was prima

sunday 22 march 2026
Fijne bediening
Was prima. Fijne bediening
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Heerlijk gegeten, zoals altijd !

sunday 22 march 2026
Wij vonden alles lekker. Hoge kwaliteit, vlotte bediening.
Heerlijk gegeten, zoals altijd ! Wij vonden alles lekker. Hoge kwaliteit, vlotte bediening.
Eigen beoordeling toevoegen