Top
monday 6 april 2026
Kwaliteit was top.( Super ) kost geld net iets te veel voor de kids.die eten het er echt niet van af.wij als volwassen ook niet .zoveel en zo lekker.!!
Was erg smakkelijk
monday 6 april 2026
Ruime keus. Gerechten vers kwaliteit uitstekend bediening vriendelijk en attent
Prima
monday 6 april 2026
Eten was prima, bediening goed
Veel te weinig vegetarische gerechten
monday 6 april 2026
Gerechten waren uitstekend, maar er waren twee vegetariërs in mijn gezelschap en die vonden dat er veel te weinig vegetarische gerechten waren.
Genoten
monday 6 april 2026
Wat meer rondgaan met koffie en drank. Beetje karig
Uitstekend georganiseerd
monday 6 april 2026
Het eten was zeer goed en voldoende. Een compliment voor de bediening wan thet is ons aan niets ontbroken. En de kinderen vonden het ook erg leuk omdat ze ook een kadootje kregen en later de speurtocht in het park konden doen
Lekker eten, wel een beetje rumoerig. Onze tafel stond erg dicht bij de bar waar de kelners de drankjes constant aan het halen waren
sunday 5 april 2026
Paasbrunch was prima eten. Wel jammer dat geen groene thee kon worden geserveerd.
De afzuiging kan beter bij binnenkomst overvalt je gelijk de bak lucht.
sunday 5 april 2026
Een beter afzuig systeem is hier zeker op zijn plaats.
Eten sfeer en bediening goed maar tafelplaatsing slecht
sunday 5 april 2026
We waren met een groep van 12 mensen en werden verspreid over 2 tafels voor 8 en voor 4 personen zonder uitleg of excuus. We hadden maanden geleden gereserveerd dus snappen waarom dit zo moest. Het was voor ons als familie veel leuker geweest om bij elkaar te zitten. Over het eten, de sfeer en bediening waren we verder tevreden
Lekker druk en gezellig
sunday 5 april 2026
Alles wat we gegeten hebben was goed, alleen soms een beetje lauw…
Zeer grote fan van VanderValk....
friday 3 april 2026
alles goed , bediening keek wat nors!!!!
Genieten
monday 30 march 2026
Grote verscheidenheid aan eten. Service van de jonge man is uitmunted.
Was heel goed
sunday 29 march 2026
Het was zeker heel goed we vonden alleen de tafels te dicht op elkaar staan zodat je er nauwelijks tussendoor kon
Super gegeten en vriendelijk personeel
sunday 29 march 2026
De zeebaars was geweldig, de bediening evenzo. Sfeer was prima. Geen idee wie de medewerker was ik had een voucher dus geen bon
Geweldig
saturday 28 march 2026
Mijn man de garnalen
Genoten van diner!
tuesday 24 march 2026
Heerlijke Noordzeetong en Chateaubriand gegeten zoals vroeger!
Heerlijk gegeten en goed genoten
monday 23 march 2026
Bediening was perfect en we hebben erg genoten van het eten.
Geen probleem
monday 23 march 2026
Alles was lekker en de bediening was perfect En het was gezellig
Was prima
sunday 22 march 2026
Fijne bediening
Heerlijk gegeten, zoals altijd !
sunday 22 march 2026
Wij vonden alles lekker. Hoge kwaliteit, vlotte bediening.



