Lekker eten voor niet te duur.
sunday 22 february 2026
Carpaccio heel lekker.
Eten was lekker maar wel erg gehorig
sunday 22 february 2026
We hadden om een rustig plekje gevraagd en we waarderen het enorm dat we in een gedeelte van een kamertje links voorrin de zaal apart konden zitten. Fantastische service en het meisje wat ons bediende was geweldig, ik weet haar naam niet.
Genieten
sunday 22 february 2026
Voldoende keus en lekker gegeten. We werden vlot bediend met drinken
Heel veel keus Lekker genieten in relaxte sfeer
sunday 22 february 2026
Alles was goed personeel deed er alles aan om hetbje nog meer naar je zin te maken
Heerlijk eten
sunday 22 february 2026
Mijn lievelingsgerecht is de kabeljauw in roomsaus. De bediening was zeer vriendelijk. Erg leuk voor de kleinere kinderen daar, kortom, een succes! Was voor ons niet de eerste keer bij jullie en komen graag terug. Heb geen naam van de bediening of tafelnr, ik hoefde de bon niet 😁
Genieten
saturday 21 february 2026
Alles was lekker .Gezellig en geweldige bediening
Het was goed maar het kan altijd beter, toch?
monday 16 february 2026
Vond alleen de afzuiging niet zo goed, die zit zo hoog, stond behoorlijk blauw en mijn ogen branden, mijn man heeft copd dus die kreeg het er best bebauwd van. Maar er was voldoende voor iedereen. Personeel was perfect en heel aardig.
Heerlijke lunch
sunday 15 february 2026
Fijne ongedwongen sfeer
Gezellig met de familie eten
tuesday 10 february 2026
Gerecht is lekker want je kan het zelf kiezen. Bediening was prima.
Gezellig, goede bediening.
monday 9 february 2026
Fijn dat er ook zo goed wordt rekening gehouden met glutenvrij en dat er zoveel opties zijn.
Het voelt als ‘thuis’ bij van de Valk Avifauna
monday 9 february 2026
Het eten was prima en de sfeer eveneens. Wij hadden een gezelschap met 2 nog jonge kinderen. De vriendelijke dame die onze tafel bediende en regelmatig afruimde ging daar flexibel en heel erg vriendelijk mee om. Sminken van de kleintjes was ook een succes. Leuk ook dat we na afloop van de brunch nog even door het mooie park mochten lopen. Echt een hele fijne middag in alle opzichten en extra complimenten voor de dame die onze tafel bediende.
Was goed
sunday 8 february 2026
Wij vonden het een op alle punten geslaagde avond
Lekker eten, genoeg keus
sunday 8 february 2026
Heerlijk gegeten, zeer uitgebreide keuze. Vooral de vers gebakken gerechten, tonijn en biefstuk, erg lekker. Vriendelijke bediening, borden werden snel weggehaald en er werd regelmatig gevraagd of er nog een drankje gewenst was. Enige nadeel is de enorme lucht/stank als je vlak bij de visgrilplaat zit.
genoten van de ontspannen sfeer
sunday 8 february 2026
compliment alle gerechten waren subliem
Super goed eten met vlotte en snelle bediening
saturday 7 february 2026
Super goed eten met veel keuze en ook “dure” vis producten. Heel vriendelijke koks die uitleg gaven over de producten. Gevoel dat ze de tijd voor je namen. Bediening aan tafel was top, snel afruimen, regelmatig de vraag of we nog iets wilde drinken. En bediening met een glimlach
Buffet is heel goed, ruimte wel lawaaierig.
monday 2 february 2026
Bediening heel goed, heel veel keuze en prima gerechten en zeer vriendelijke koks.
Was genieten
sunday 1 february 2026
Allen 10,lijkt mij genoeg ,eten voortreffelijk
Te veel voor oudere mensen.
sunday 1 february 2026
Voor oudere mensen is de keuze groot maar die eten en drinken veel minder dan jongeren. Volgende keer alleen een lunch in het wegrestaurant.
Kan beter
sunday 1 february 2026
Meer keuze in het diner zou leuk zijn m.
Erg r lumoerig en massaal restaurant
sunday 1 february 2026
Positief: de vriendelijke bediening en attentheid met serveren van drankjes. Ook werden vuile borden etc snel opgeruimd. Voldoende keuze van tal van gerechten en t zag er allemaal smakelijk uit. Daar niets op aan te merken. Negatief: Helaas geen enkele gezelligheid of sfeer in dit grote en rumoerige gebeuren. Gelukkig wel aan tafel:) fijn dat we het park nog even in mochten en uitrijkaart krijgen. Conclusie: voor ons eenmalig maar dat komt vast dat wij meer voor kleinschaligheid gaan.



