Engels Nederlands Frans Duits

Van der Valk Avifauna

Bezoek website
Van der Valk Avifauna Hoorn 65, 2404HG, Alphen aan den Rijn, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Lekker compleet gegeten

wednesday 28 january 2026
Bediening was erg service gericht maar zowel ons als de hond. Zo fijn dat dat kan
Lekker compleet gegeten . Bediening was erg service gericht maar zowel ons als de hond. Zo fijn dat dat kan
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Super hotel, goede service!

tuesday 27 january 2026
We hebben genoten van het avond diner en het ontbijt. De service was top. En de kamer was ook netjes.
Super hotel, goede service! We hebben genoten van het avond diner en het ontbijt. De service was top. En de kamer was ook netjes.
Van der Valk Avifauna
10 1 10

uitstekend

tuesday 27 january 2026
vooral de kalfsboulion
uitstekend. vooral de kalfsboulion
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Uitmuntend

sunday 25 january 2026
Het was toppie voor iedereen wat
Uitmuntend . Het was toppie voor iedereen wat
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Heerlijk eten

sunday 25 january 2026
Kelner regelde alles fantastisch met drinken, tafel afruimen, erg hulpvaardig
Heerlijk eten. Kelner regelde alles fantastisch met drinken, tafel afruimen, erg hulpvaardig
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Zekers genieten

wednesday 21 january 2026
Ik vierde me 65 ste verjaardag met al me kinderen en kleinkinderen en het was super geregeld
Zekers genieten . Ik vierde me 65 ste verjaardag met al me kinderen en kleinkinderen en het was super geregeld
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Was gezellig

wednesday 21 january 2026
De gerechten waren prima en ruim voldoende en er werd steeds aangevuld.
Was gezellig . De gerechten waren prima en ruim voldoende en er werd steeds aangevuld.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Minder lawaai

monday 19 january 2026
Gerechten waren prima. Maar het was erg lawaaierig door luidruchtige gasten
Minder lawaai. Gerechten waren prima. Maar het was erg lawaaierig door luidruchtige gasten
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Lekker gegeten zoals altijd

sunday 18 january 2026
We hadden de biefstuk en schnitzel. Carpaccio vooraf. Gewoon lekker zoals altijd. Toetje Ruby Love was heel lekker en bijzonder.
Lekker gegeten zoals altijd. We hadden de biefstuk en schnitzel. Carpaccio vooraf. Gewoon lekker zoals altijd. Toetje Ruby Love was heel lekker en bijzonder.
Van der Valk Avifauna
10 1 6

Kan beter

sunday 18 january 2026
Kan beter.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Geweldige sfeer en goed eten

saturday 17 january 2026
Eten bij van der Valk is altijd een genot, super bediening die voor de gasten klaarstaan, konden zelf aangeven waarneer we een volgende gang wilden geserveerd hebben.
Geweldige sfeer en goed eten. Eten bij van der Valk is altijd een genot, super bediening die voor de gasten klaarstaan, konden zelf aangeven waarneer we een volgende gang wilden geserveerd hebben.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening.

sunday 11 january 2026
Alle het eten was goed en de bediening was echt heel vriendelijk en heel goed.
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Alle het eten was goed en de bediening was echt heel vriendelijk en heel goed.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Goed

sunday 11 january 2026
Eten heel erg goed wel gehoorig
Goed. Eten heel erg goed wel gehoorig
Van der Valk Avifauna
10 1 6

Kan beter

sunday 11 january 2026
Carpaccio heerlijk, biefstuk taai, tonijn en zalm prima. Toetjes lekker, ijs iets minder. Sfeer en bediening netjes. Wel heel erg rumoerig. De zaal oude glorie dus gedateerd en de toiletten oude meuk.
Kan beter . Carpaccio heerlijk, biefstuk taai, tonijn en zalm prima. Toetjes lekker, ijs iets minder. Sfeer en bediening netjes. Wel heel erg rumoerig. De zaal oude glorie dus gedateerd en de toiletten oude meuk.
Van der Valk Avifauna
10 1 7

We hebben genoten vd sfeer mooie aankleding

sunday 11 january 2026
Al enige jaren jaarlijks bij vd valk brunchen altijd voldoende eten goede service Vandaag minder de bedieningbv welkoms drankje kwam na 45 min .thee werd in vorig koffie kopje geschonken,maar verder heel fijn ,en komen volgend jaar weer zeker terug Maar dan met de kerst ranch.We gaan sparen
We hebben genoten vd sfeer mooie aankleding. Al enige jaren jaarlijks bij vd valk brunchen altijd voldoende eten goede service Vandaag minder de bedieningbv welkoms drankje kwam na 45 min .thee werd in vorig koffie kopje geschonken,maar verder heel fijn ,en komen volgend jaar weer zeker terug Maar dan met de kerst ranch.We gaan sparen
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Goed het

sunday 11 january 2026
Het is gewoon geweldig kim
Goed het . Het is gewoon geweldig kim
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Genoten

tuesday 6 january 2026
Bij ond bekend, en zoals verwacht weer heerlijk gegeten.
Genoten. Bij ond bekend, en zoals verwacht weer heerlijk gegeten.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Genieten van sfeer en eten.

sunday 4 january 2026
Alles was lekker en veel keuze. Voor iedere smaak was er voldoende variatie.
Genieten van sfeer en eten. Alles was lekker en veel keuze. Voor iedere smaak was er voldoende variatie.
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Heerlijke diversiteit aan eten

sunday 4 january 2026
Alle gerechten waren smaakvol,moeilijk kiezen!Bediening was vriendelijk behulpzaam en altijd bereid op de vragen in te gaan!
Heerlijke diversiteit aan eten. Alle gerechten waren smaakvol,moeilijk kiezen!Bediening was vriendelijk behulpzaam en altijd bereid op de vragen in te gaan!
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Een fantastische Sylvester avond!

sunday 4 january 2026
Een fantastische avond met een spetterende live band! Vriendelijke bediening, fantastisch eten, er ontbrak je aan niets! Sfeer was super! Alle medewerkers bedankt hiervoor! Volgend jaar zeker weer!
Een fantastische Sylvester avond! . Een fantastische avond met een spetterende live band! Vriendelijke bediening, fantastisch eten, er ontbrak je aan niets! Sfeer was super! Alle medewerkers bedankt hiervoor! Volgend jaar zeker weer!
Eigen beoordeling toevoegen