Lekker eten in een bijzonder vogelpark
saturday 21 march 2026
De service was goed en het aanbod ook. Alles werd steeds vers bijgevuld. Fijn!
Prettige afsluiting van een sombere dag
wednesday 18 march 2026
Afsluitend dinner met 14 personen na een crematie. Super meegedacht met menu, mooie menu kaarten gemaakt. Netjes tafel niet in een druk gedeelte zoals gevraagd. Bediening gezellig en netjes.
Het was goed
wednesday 18 march 2026
Wij hadden vis Was super lekker
Genieten van de keuzevrijheid
monday 16 march 2026
Een fijne sfeer en voldoende bediening
Live Cooking was prima qua keuze, kwaiteit en service
sunday 15 march 2026
Alles smaakte ons gezelschap prima en de bediening was perfect.
Alles heerlijk
sunday 15 march 2026
Goede bediening en goed eten
Alle waar voor je geld
sunday 15 march 2026
Gerechten waren prima en de bediening was fantastisch.
Was super
sunday 15 march 2026
Geweldige bediening, grote diversiteit aan eten, we hebben super genoten
Heerlijk gegeten
monday 9 march 2026
Heerlijk gegeten met 13 personen. Iedereen kreeg tegelijk het eten en het was lekker. Vooral de varkenshaas viel goed in de smaak
Was een heel fijne avond met heerlijk eten en fijne bediening
saturday 7 march 2026
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening en fijne sfeer. Hilde
Algemeen was alles goed
saturday 7 march 2026
Zeer vriendelijk personeel
Heerlijk eten. Ruimte gaf veel lawaai
saturday 7 march 2026
Wij vonden de biefstuk heerlijk en de voorgerechten. De bediening was super. Alleen had je geen gezellig plekje om te zitten. Wij zaten aan lange tafel en geluid was lawaaiig/echo door de ruimte
We hebben binnen 9 weken tweemaal geluncht. Heel gezellig na de uitvaarten van onze ouders. Rustig gemoedelijk en goed eten en drinken. Zoals mij opa al genoot in Voorschoten. Toen hij zijn t-ford kocht bij van der Valk en een bakkie soep kreeg bij aankoop.
sunday 1 march 2026
De sate was zalig. Vorige keer genoten van de Limburgse stoof.
Omschrijving sfeer,
sunday 1 march 2026
Wij vonden de entourage matig. Druk, rumoerig . Daardoor niet gezellig. Het etenswaar goed verzorgd, bediening vriendelijk en behulpzaam , snelle bediening.
Fantastisch vrolijke medewerkers en alles was goed
sunday 1 march 2026
Geen klachten alles ruim voldoende en goed van kwaliteit!
Prima
saturday 28 february 2026
Als gepensioneerde chef-kok kan ik niets anders zeggen dan geweldig. Heerlijk gegeten goede sfeer en geweldige vriendelijke bediening.
Volop keuze en voor elk wat wils
wednesday 25 february 2026
Alle gerechten waren overheerlijk. Goede sfeer en super voor kinderen. De bediening was vriendelijk en kwam regelmatig langs voor drankjes.
Kan beter
tuesday 24 february 2026
Op de jachtschotel mag wat mij betreft beter gelet worden op de hoeveelheid toegevoegde zout aan het vlees die best behoorlijk is.
alles vinden wij goed .
tuesday 24 february 2026
ALLE GERECHTEN WEL GOED BEDIENING WEL GOED GEZELLIGE SFEER .WEL PRIJZIG GEWORDEN
Opstelling tafels was bepalend voor rommelige sfeer
monday 23 february 2026
Lange tafels met nauwelijks opstaan ruimte geeft benauwd effect en geen ruimte voor onderling contact.Het eten was goed. Drankjes brengen duurde lang. Was allemaal wat rommelig.



