Prima hotel
saturday 24 january 2026
Oud hotel maar prima om te overnachten , bedden goed en daar gaat het om.
Prima hotel
saturday 24 january 2026
Oud hotel maar alles was goed verzorgd
Kom hier graag
wednesday 21 january 2026
Begane grond heel fijn met uitzicht op het park
Zekers genieten
wednesday 21 january 2026
Ik vierde me 65 ste verjaardag met al me kinderen en kleinkinderen en het was super geregeld
Was gezellig
wednesday 21 january 2026
De gerechten waren prima en ruim voldoende en er werd steeds aangevuld.
Prima kamer, prijs /kwaliteit
monday 19 january 2026
De familiekamers zorgen voor een heel prettig verblijf zo met ons allen met elkaar,top
Minder lawaai
monday 19 january 2026
Gerechten waren prima. Maar het was erg lawaaierig door luidruchtige gasten
Lekker gegeten zoals altijd
sunday 18 january 2026
We hadden de biefstuk en schnitzel. Carpaccio vooraf. Gewoon lekker zoals altijd. Toetje Ruby Love was heel lekker en bijzonder.
Kan beter
sunday 18 january 2026
Mooi Hotel met een mooie geschiedenis
saturday 17 january 2026
Mooi sfeervolle kamer, van alle gemakken voorzien
Geweldige sfeer en goed eten
saturday 17 january 2026
Eten bij van der Valk is altijd een genot, super bediening die voor de gasten klaarstaan, konden zelf aangeven waarneer we een volgende gang wilden geserveerd hebben.
Goed, alleen jammer dat het koffiezetapparaat niet functioneerde.
thursday 15 january 2026
geen commentaar
Goed hotel
monday 12 january 2026
Alles netjes geregeld. Kamer schoon. Eten prima
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening.
sunday 11 january 2026
Alle het eten was goed en de bediening was echt heel vriendelijk en heel goed.
Goed
sunday 11 january 2026
Eten heel erg goed wel gehoorig
Kan beter
sunday 11 january 2026
Carpaccio heerlijk, biefstuk taai, tonijn en zalm prima. Toetjes lekker, ijs iets minder. Sfeer en bediening netjes. Wel heel erg rumoerig. De zaal oude glorie dus gedateerd en de toiletten oude meuk.
We hebben genoten vd sfeer mooie aankleding
sunday 11 january 2026
Al enige jaren jaarlijks bij vd valk brunchen altijd voldoende eten goede service Vandaag minder de bedieningbv welkoms drankje kwam na 45 min .thee werd in vorig koffie kopje geschonken,maar verder heel fijn ,en komen volgend jaar weer zeker terug Maar dan met de kerst ranch.We gaan sparen
Goed het
sunday 11 january 2026
Het is gewoon geweldig kim
Genoten
tuesday 6 january 2026
Bij ond bekend, en zoals verwacht weer heerlijk gegeten.
Genieten van sfeer en eten.
sunday 4 january 2026
Alles was lekker en veel keuze. Voor iedere smaak was er voldoende variatie.



