Was goed
sunday 8 february 2026
Wij vonden het een op alle punten geslaagde avond
Lekker eten, genoeg keus
sunday 8 february 2026
Heerlijk gegeten, zeer uitgebreide keuze. Vooral de vers gebakken gerechten, tonijn en biefstuk, erg lekker. Vriendelijke bediening, borden werden snel weggehaald en er werd regelmatig gevraagd of er nog een drankje gewenst was. Enige nadeel is de enorme lucht/stank als je vlak bij de visgrilplaat zit.
genoten van de ontspannen sfeer
sunday 8 february 2026
compliment alle gerechten waren subliem
Super goed eten met vlotte en snelle bediening
saturday 7 february 2026
Super goed eten met veel keuze en ook “dure” vis producten. Heel vriendelijke koks die uitleg gaven over de producten. Gevoel dat ze de tijd voor je namen. Bediening aan tafel was top, snel afruimen, regelmatig de vraag of we nog iets wilde drinken. En bediening met een glimlach
Buffet is heel goed, ruimte wel lawaaierig.
monday 2 february 2026
Bediening heel goed, heel veel keuze en prima gerechten en zeer vriendelijke koks.
Was heel goed .Service was top
monday 2 february 2026
Zeer tevreden. Ik voelde mijn zeer welkom ook het ontbijt top en hele lieve dames daar
Was genieten
sunday 1 february 2026
Allen 10,lijkt mij genoeg ,eten voortreffelijk
Te veel voor oudere mensen.
sunday 1 february 2026
Voor oudere mensen is de keuze groot maar die eten en drinken veel minder dan jongeren. Volgende keer alleen een lunch in het wegrestaurant.
Kan beter
sunday 1 february 2026
Meer keuze in het diner zou leuk zijn m.
Erg r lumoerig en massaal restaurant
sunday 1 february 2026
Positief: de vriendelijke bediening en attentheid met serveren van drankjes. Ook werden vuile borden etc snel opgeruimd. Voldoende keuze van tal van gerechten en t zag er allemaal smakelijk uit. Daar niets op aan te merken. Negatief: Helaas geen enkele gezelligheid of sfeer in dit grote en rumoerige gebeuren. Gelukkig wel aan tafel:) fijn dat we het park nog even in mochten en uitrijkaart krijgen. Conclusie: voor ons eenmalig maar dat komt vast dat wij meer voor kleinschaligheid gaan.
zeer leuk hotel om met kinderen te verblijven
saturday 31 january 2026
zeer leuk hotel om met kinderen te verblijven!
Lekker compleet gegeten
wednesday 28 january 2026
Bediening was erg service gericht maar zowel ons als de hond. Zo fijn dat dat kan
Super hotel, goede service!
tuesday 27 january 2026
We hebben genoten van het avond diner en het ontbijt. De service was top. En de kamer was ook netjes.
uitstekend
tuesday 27 january 2026
vooral de kalfsboulion
Prima
monday 26 january 2026
Standaardkamer met prima bedden ,badkamer met ligbad toilet en douchecabine.Fohn en toiletartikelen aanwezig.Nespresso apparaat en waterkoker aanwezig incl thee koffie suiker en melk
Kan beter
monday 26 january 2026
Heel erg mooi hotel
sunday 25 january 2026
Het ziet er bethes uit
Uitmuntend
sunday 25 january 2026
Het was toppie voor iedereen wat
Heerlijk eten
sunday 25 january 2026
Kelner regelde alles fantastisch met drinken, tafel afruimen, erg hulpvaardig
Fantastislch
saturday 24 january 2026
Zou zo weer boeken. Hebben genoten.



