Raakt wat gedateerd
wednesday 8 april 2026
Buitenom naar kamers en restaurant. Niet een fraaie entree als binnenkomer. Tevens te weinig oplaadpunten voor elektrische auto’s .
Een fantastich hotel, schoon en supervriendelijk personeel
tuesday 7 april 2026
Blijft ons favoriete hotel. Personeel altijd supervriendelijk. Mooie en schone kamers. Wij vinden het een hotel met sfeer en karakter in tegenstelling tot tot de ultra moderne hotels. Daarnaast is de ligging natuurlijk ook nog eens geweldig.
GOED
tuesday 7 april 2026
fijne kamers- goede ligging
Geweldig
tuesday 7 april 2026
Altijd vriendelijk behulpzaam personeel in restaurant en hotel
Heerlijk eten en vriendelijke sfeer
monday 6 april 2026
Het eten was heel gevarieerd en het was allemaal even lekker. We werden erg vriendelijk bediend.
Top
monday 6 april 2026
Kwaliteit was top.( Super ) kost geld net iets te veel voor de kids.die eten het er echt niet van af.wij als volwassen ook niet .zoveel en zo lekker.!!
Was erg smakkelijk
monday 6 april 2026
Ruime keus. Gerechten vers kwaliteit uitstekend bediening vriendelijk en attent
Prima
monday 6 april 2026
Eten was prima, bediening goed
Veel te weinig vegetarische gerechten
monday 6 april 2026
Gerechten waren uitstekend, maar er waren twee vegetariërs in mijn gezelschap en die vonden dat er veel te weinig vegetarische gerechten waren.
Genoten
monday 6 april 2026
Wat meer rondgaan met koffie en drank. Beetje karig
Uitstekend georganiseerd
monday 6 april 2026
Het eten was zeer goed en voldoende. Een compliment voor de bediening wan thet is ons aan niets ontbroken. En de kinderen vonden het ook erg leuk omdat ze ook een kadootje kregen en later de speurtocht in het park konden doen
Lekker eten, wel een beetje rumoerig. Onze tafel stond erg dicht bij de bar waar de kelners de drankjes constant aan het halen waren
sunday 5 april 2026
Paasbrunch was prima eten. Wel jammer dat geen groene thee kon worden geserveerd.
Kan beter
sunday 5 april 2026
De afzuiging kan beter bij binnenkomst overvalt je gelijk de bak lucht.
sunday 5 april 2026
Een beter afzuig systeem is hier zeker op zijn plaats.
Eten sfeer en bediening goed maar tafelplaatsing slecht
sunday 5 april 2026
We waren met een groep van 12 mensen en werden verspreid over 2 tafels voor 8 en voor 4 personen zonder uitleg of excuus. We hadden maanden geleden gereserveerd dus snappen waarom dit zo moest. Het was voor ons als familie veel leuker geweest om bij elkaar te zitten. Over het eten, de sfeer en bediening waren we verder tevreden
Lekker druk en gezellig
sunday 5 april 2026
Alles wat we gegeten hebben was goed, alleen soms een beetje lauw…
Leuk hotel met mooie kamer
saturday 4 april 2026
Mooie kamer, heerlijk bed met mooie grote badkamer
Heerlijk hotel en de combinatie met het park van Avifauna is top!
saturday 4 april 2026
Wij hadden een mooie, ruime kamer aan de parkzijde van het hotel. Genoten van het uitzicht!
Zeer grote fan van VanderValk....
friday 3 april 2026
alles goed , bediening keek wat nors!!!!
Was niet overal stofvrij
tuesday 31 march 2026
Basic maar prima



