Engels Nederlands Frans Duits

Van der Valk Avifauna

Bezoek website
Van der Valk Avifauna Hoorn 65, 2404HG, Alphen aan den Rijn, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Raakt wat gedateerd

wednesday 8 april 2026
Buitenom naar kamers en restaurant. Niet een fraaie entree als binnenkomer. Tevens te weinig oplaadpunten voor elektrische auto’s .
Raakt wat gedateerd. Buitenom naar kamers en restaurant. Niet een fraaie entree als binnenkomer. Tevens te weinig oplaadpunten voor elektrische auto’s .
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Een fantastich hotel, schoon en supervriendelijk personeel

tuesday 7 april 2026
Blijft ons favoriete hotel. Personeel altijd supervriendelijk. Mooie en schone kamers. Wij vinden het een hotel met sfeer en karakter in tegenstelling tot tot de ultra moderne hotels. Daarnaast is de ligging natuurlijk ook nog eens geweldig.
Een fantastich hotel, schoon en supervriendelijk personeel. Blijft ons favoriete hotel. Personeel altijd supervriendelijk. Mooie en schone kamers. Wij vinden het een hotel met sfeer en karakter in tegenstelling tot tot de ultra moderne hotels. Daarnaast is de ligging natuurlijk ook nog eens geweldig.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

GOED

tuesday 7 april 2026
fijne kamers- goede ligging
GOED . fijne kamers- goede ligging
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Geweldig

tuesday 7 april 2026
Altijd vriendelijk behulpzaam personeel in restaurant en hotel
Geweldig . Altijd vriendelijk behulpzaam personeel in restaurant en hotel
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Heerlijk eten en vriendelijke sfeer

monday 6 april 2026
Het eten was heel gevarieerd en het was allemaal even lekker. We werden erg vriendelijk bediend.
Heerlijk eten en vriendelijke sfeer. Het eten was heel gevarieerd en het was allemaal even lekker. We werden erg vriendelijk bediend.
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Top

monday 6 april 2026
Kwaliteit was top.( Super ) kost geld net iets te veel voor de kids.die eten het er echt niet van af.wij als volwassen ook niet .zoveel en zo lekker.!!
Top. Kwaliteit was top.( Super ) kost geld net iets te veel voor de kids.die eten het er echt niet van af.wij als volwassen ook niet .zoveel en zo lekker.!!
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Was erg smakkelijk

monday 6 april 2026
Ruime keus. Gerechten vers kwaliteit uitstekend bediening vriendelijk en attent
Was erg smakkelijk. Ruime keus. Gerechten vers kwaliteit uitstekend bediening vriendelijk en attent
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Prima

monday 6 april 2026
Eten was prima, bediening goed
Prima. Eten was prima, bediening goed
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Veel te weinig vegetarische gerechten

monday 6 april 2026
Gerechten waren uitstekend, maar er waren twee vegetariërs in mijn gezelschap en die vonden dat er veel te weinig vegetarische gerechten waren.
Veel te weinig vegetarische gerechten. Gerechten waren uitstekend, maar er waren twee vegetariërs in mijn gezelschap en die vonden dat er veel te weinig vegetarische gerechten waren.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Genoten

monday 6 april 2026
Wat meer rondgaan met koffie en drank. Beetje karig
Genoten. Wat meer rondgaan met koffie en drank. Beetje karig
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Uitstekend georganiseerd

monday 6 april 2026
Het eten was zeer goed en voldoende. Een compliment voor de bediening wan thet is ons aan niets ontbroken. En de kinderen vonden het ook erg leuk omdat ze ook een kadootje kregen en later de speurtocht in het park konden doen
Uitstekend georganiseerd. Het eten was zeer goed en voldoende. Een compliment voor de bediening wan thet is ons aan niets ontbroken. En de kinderen vonden het ook erg leuk omdat ze ook een kadootje kregen en later de speurtocht in het park konden doen
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Lekker eten, wel een beetje rumoerig. Onze tafel stond erg dicht bij de bar waar de kelners de drankjes constant aan het halen waren

sunday 5 april 2026
Paasbrunch was prima eten. Wel jammer dat geen groene thee kon worden geserveerd.
Lekker eten, wel een beetje rumoerig. Onze tafel stond erg dicht bij de bar waar de kelners de drankjes constant aan het halen waren. Paasbrunch was prima eten. Wel jammer dat geen groene thee kon worden geserveerd.
Van der Valk Avifauna
10 1 7

Kan beter

sunday 5 april 2026
Kan beter.
Van der Valk Avifauna
10 1 7

De afzuiging kan beter bij binnenkomst overvalt je gelijk de bak lucht.

sunday 5 april 2026
Een beter afzuig systeem is hier zeker op zijn plaats.
De afzuiging kan beter bij binnenkomst overvalt je gelijk de bak lucht. . Een beter afzuig systeem is hier zeker op zijn plaats.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Eten sfeer en bediening goed maar tafelplaatsing slecht

sunday 5 april 2026
We waren met een groep van 12 mensen en werden verspreid over 2 tafels voor 8 en voor 4 personen zonder uitleg of excuus. We hadden maanden geleden gereserveerd dus snappen waarom dit zo moest. Het was voor ons als familie veel leuker geweest om bij elkaar te zitten. Over het eten, de sfeer en bediening waren we verder tevreden
Eten sfeer en bediening goed maar tafelplaatsing slecht. We waren met een groep van 12 mensen en werden verspreid over 2 tafels voor 8 en voor 4 personen zonder uitleg of excuus. We hadden maanden geleden gereserveerd dus snappen waarom dit zo moest. Het was voor ons als familie veel leuker geweest om bij elkaar te zitten. Over het eten, de sfeer en bediening waren we verder tevreden
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Lekker druk en gezellig

sunday 5 april 2026
Alles wat we gegeten hebben was goed, alleen soms een beetje lauw…
Lekker druk en gezellig. Alles wat we gegeten hebben was goed, alleen soms een beetje lauw…
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Leuk hotel met mooie kamer

saturday 4 april 2026
Mooie kamer, heerlijk bed met mooie grote badkamer
Leuk hotel met mooie kamer. Mooie kamer, heerlijk bed met mooie grote badkamer
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Heerlijk hotel en de combinatie met het park van Avifauna is top!

saturday 4 april 2026
Wij hadden een mooie, ruime kamer aan de parkzijde van het hotel. Genoten van het uitzicht!
Heerlijk hotel en de combinatie met het park van Avifauna is top! Wij hadden een mooie, ruime kamer aan de parkzijde van het hotel. Genoten van het uitzicht!
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Zeer grote fan van VanderValk....

friday 3 april 2026
alles goed , bediening keek wat nors!!!!
Zeer grote fan van VanderValk.... alles goed , bediening keek wat nors!!!!
Van der Valk Avifauna
10 1 7

Was niet overal stofvrij

tuesday 31 march 2026
Basic maar prima
Was niet overal stofvrij. Basic maar prima