Prima
monday 18 may 2026
Prima kamer mooi uitzicht.
helemaal in orde
monday 18 may 2026
Chateaubriand genomen. Was heel lekker. Het toetje chocoladetaart was dat ook.
Prima hotel
monday 18 may 2026
Goede kamer met balkon,bad en douche
Lekker eten in een goede sfeer
sunday 17 may 2026
Ruime keuze en goede kwaliteit
Genoten van aanbod en service
sunday 17 may 2026
Het was de 3 keer dat wij een bruch/lunch in Avifauna boekten. Deze was het beste verzorgd in kwaliteit van lunch en de service.
Prima verblijf
sunday 17 may 2026
Prima service en vriendelijke bediening. Goede kamer en ontbijt
Heerlijk
saturday 16 may 2026
Uiensoep is al jaren mijn favoriet bediening vriendelijk en goed sfeer in het restaurant is prima echt een heerlijk restaurant
Het eten was goed. Bij de biefstuk werden tuinbonen met spekjes gereserveerd maar wij eten geen varkensvlees. Dus dit was een tegenvaller.
friday 15 may 2026
Isabella kasabon 250031 Het eten was prima behalve de tuinbonen met spekjes dit is volgens mij iets wat meer mensen niet lekker vinden.
Prima, vooral ijsjes tap
tuesday 12 may 2026
Kippenpoot vond ik "droog" al was ie gebakken.
Erg vol
sunday 10 may 2026
Alles was lekker en de bediening top aleen de tafels stonden erg dicht op elkaar
Gezellig met de familie eten
sunday 10 may 2026
Wij moesten dit keer veel te lang wachten op ons welkomstdrankje en na vragen ook steeds vragen om koffie.Het meisje van de bediening deed haar best maar moest teveel mensen verzorgen.
gezellige drukte maar niet te druk bij het buffet
sunday 10 may 2026
Het was helemaal af. We werden erg goed bediend door Lizzy van Vliet
Goed hotel, licht gedateerd
sunday 10 may 2026
Douche wat verouderd, wat "vieze" ingesleten plekken, geen bekers bij de wastafel
rustig genieten van het diner in een mooie omgeving
saturday 9 may 2026
De meesten hadden een Angus biefstuk die heel lekker was, met de juiste garing. De aardappeltjes waren ook heel erg lekker en de rest ook, alles ging op, zo hoort het ook toch.
Was top
friday 8 may 2026
1 punt van kritiek wij hadden binnen 1.5 uur een 3 gangen diner mag best wat tiid tussen de gerechten zitte. Voor de rest was het top
Prima
friday 8 may 2026
Zoals altijd prima hotel
Aardig hotel, maar wel oud
friday 8 may 2026
Hotel is oud, één van de oudste Van der Valks. Dat zie je aan alles. Kleur, afwerking, inrichting, dingen die zijn verkleurd e.d. Wel ruim; 5 persoons kamer heeft wel wat je nodig hebt.
Lekker gegeten
thursday 7 may 2026
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Doperwten met wortels waren alleen koud en niet gaar. Voor de rest dik in orde.
Ruime keuze en lekker
tuesday 5 may 2026
Marijn onze tafel gastheer Gaf duidelijk uitleg en was vriendelijk.Ruime keuze, en werd goed bijgevuld.Alleen een verbeter punt en dat is om iemand bij de ingang/uitgang te zetten om af te rekenen. Want nu wordt je niet getriggerd dat je nog moet betalen. Ik was dus ook gewoon nadat we Marijn bedankt hadden weggelopen om het park in te gaan,gelukkig waren de dames heel alert en ik werd erop gewezen in hal voor het restaurant dat ik nog moest betalen. Had er iemand met een desk bij de uitgang gestaan dan was dit wrs niet gebeurd.Ik heb natuurlijk mijn excuses aangeboden. En betaald zoals het hoort.
Het is niet onze eerste keer en zal zeker niet de laatste keer zijn
tuesday 5 may 2026
Tafel 1311/1 We hebben met onze familie (14 personen) weer heerlijk gegeten. De leeftijden liepen van 81-14 jaar en een ieder was razend enthousiast over de verzorging, de uitstekende kwaliteit van het voedsel, de enorme variëteit. De tijdsduur vanaf 17:00-21:00 uur is zeker voldoende. We werden door onze vriendelijke ober prima verzorgd. PTID 44661582 / 110013



