Engels Nederlands Frans Duits

Van der Valk Avifauna

Bezoek website
Van der Valk Avifauna Hoorn 65, 2404HG, Alphen aan den Rijn, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Prima

monday 18 may 2026
Prima kamer mooi uitzicht.
Prima. Prima kamer mooi uitzicht.
Van der Valk Avifauna
10 1 10

helemaal in orde

monday 18 may 2026
Chateaubriand genomen. Was heel lekker. Het toetje chocoladetaart was dat ook.
helemaal in orde. Chateaubriand genomen. Was heel lekker. Het toetje chocoladetaart was dat ook.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Prima hotel

monday 18 may 2026
Goede kamer met balkon,bad en douche
Prima hotel. Goede kamer met balkon,bad en douche
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Lekker eten in een goede sfeer

sunday 17 may 2026
Ruime keuze en goede kwaliteit
Lekker eten in een goede sfeer . Ruime keuze en goede kwaliteit
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Genoten van aanbod en service

sunday 17 may 2026
Het was de 3 keer dat wij een bruch/lunch in Avifauna boekten. Deze was het beste verzorgd in kwaliteit van lunch en de service.
Genoten van aanbod en service . Het was de 3 keer dat wij een bruch/lunch in Avifauna boekten. Deze was het beste verzorgd in kwaliteit van lunch en de service.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Prima verblijf

sunday 17 may 2026
Prima service en vriendelijke bediening. Goede kamer en ontbijt
Prima verblijf . Prima service en vriendelijke bediening. Goede kamer en ontbijt
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Heerlijk

saturday 16 may 2026
Uiensoep is al jaren mijn favoriet bediening vriendelijk en goed sfeer in het restaurant is prima echt een heerlijk restaurant
Heerlijk . Uiensoep is al jaren mijn favoriet bediening vriendelijk en goed sfeer in het restaurant is prima echt een heerlijk restaurant
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Het eten was goed. Bij de biefstuk werden tuinbonen met spekjes gereserveerd maar wij eten geen varkensvlees. Dus dit was een tegenvaller.

friday 15 may 2026
Isabella kasabon 250031 Het eten was prima behalve de tuinbonen met spekjes dit is volgens mij iets wat meer mensen niet lekker vinden.
Het eten was goed. Bij de biefstuk werden tuinbonen met spekjes gereserveerd maar wij eten geen varkensvlees. Dus dit was een tegenvaller. . Isabella kasabon 250031 Het eten was prima behalve de tuinbonen met spekjes dit is volgens mij iets wat meer mensen niet lekker vinden.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Prima, vooral ijsjes tap

tuesday 12 may 2026
Kippenpoot vond ik "droog" al was ie gebakken.
Prima, vooral ijsjes tap . Kippenpoot vond ik "droog" al was ie gebakken.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Erg vol

sunday 10 may 2026
Alles was lekker en de bediening top aleen de tafels stonden erg dicht op elkaar
Erg vol . Alles was lekker en de bediening top aleen de tafels stonden erg dicht op elkaar
Van der Valk Avifauna
10 1 7

Gezellig met de familie eten

sunday 10 may 2026
Wij moesten dit keer veel te lang wachten op ons welkomstdrankje en na vragen ook steeds vragen om koffie.Het meisje van de bediening deed haar best maar moest teveel mensen verzorgen.
Gezellig met de familie eten. Wij moesten dit keer veel te lang wachten op ons welkomstdrankje en na vragen ook steeds vragen om koffie.Het meisje van de bediening deed haar best maar moest teveel mensen verzorgen.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

gezellige drukte maar niet te druk bij het buffet

sunday 10 may 2026
Het was helemaal af. We werden erg goed bediend door Lizzy van Vliet
gezellige drukte maar niet te druk bij het buffet. Het was helemaal af. We werden erg goed bediend door Lizzy van Vliet
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Goed hotel, licht gedateerd

sunday 10 may 2026
Douche wat verouderd, wat "vieze" ingesleten plekken, geen bekers bij de wastafel
Goed hotel, licht gedateerd. Douche wat verouderd, wat "vieze" ingesleten plekken, geen bekers bij de wastafel
Van der Valk Avifauna
10 1 8

rustig genieten van het diner in een mooie omgeving

saturday 9 may 2026
De meesten hadden een Angus biefstuk die heel lekker was, met de juiste garing. De aardappeltjes waren ook heel erg lekker en de rest ook, alles ging op, zo hoort het ook toch.
rustig genieten van het diner in een mooie omgeving. De meesten hadden een Angus biefstuk die heel lekker was, met de juiste garing. De aardappeltjes waren ook heel erg lekker en de rest ook, alles ging op, zo hoort het ook toch.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Was top

friday 8 may 2026
1 punt van kritiek wij hadden binnen 1.5 uur een 3 gangen diner mag best wat tiid tussen de gerechten zitte. Voor de rest was het top
Was top. 1 punt van kritiek wij hadden binnen 1.5 uur een 3 gangen diner mag best wat tiid tussen de gerechten zitte. Voor de rest was het top
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Prima

friday 8 may 2026
Zoals altijd prima hotel
Prima. Zoals altijd prima hotel
Van der Valk Avifauna
10 1 7

Aardig hotel, maar wel oud

friday 8 may 2026
Hotel is oud, één van de oudste Van der Valks. Dat zie je aan alles. Kleur, afwerking, inrichting, dingen die zijn verkleurd e.d. Wel ruim; 5 persoons kamer heeft wel wat je nodig hebt.
Aardig hotel, maar wel oud. Hotel is oud, één van de oudste Van der Valks. Dat zie je aan alles. Kleur, afwerking, inrichting, dingen die zijn verkleurd e.d. Wel ruim; 5 persoons kamer heeft wel wat je nodig hebt.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Lekker gegeten

thursday 7 may 2026
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Doperwten met wortels waren alleen koud en niet gaar. Voor de rest dik in orde.
Lekker gegeten . Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Doperwten met wortels waren alleen koud en niet gaar. Voor de rest dik in orde.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Ruime keuze en lekker

tuesday 5 may 2026
Marijn onze tafel gastheer Gaf duidelijk uitleg en was vriendelijk.Ruime keuze, en werd goed bijgevuld.Alleen een verbeter punt en dat is om iemand bij de ingang/uitgang te zetten om af te rekenen. Want nu wordt je niet getriggerd dat je nog moet betalen. Ik was dus ook gewoon nadat we Marijn bedankt hadden weggelopen om het park in te gaan,gelukkig waren de dames heel alert en ik werd erop gewezen in hal voor het restaurant dat ik nog moest betalen. Had er iemand met een desk bij de uitgang gestaan dan was dit wrs niet gebeurd.Ik heb natuurlijk mijn excuses aangeboden. En betaald zoals het hoort.
Ruime keuze en lekker . Marijn onze tafel gastheer Gaf duidelijk uitleg en was vriendelijk.Ruime keuze, en werd goed bijgevuld.Alleen een verbeter punt en dat is om iemand bij de ingang/uitgang te zetten om af te rekenen. Want nu wordt je niet getriggerd dat je nog moet betalen. Ik was dus ook gewoon nadat we Marijn bedankt hadden weggelopen om het park in te gaan,gelukkig waren de dames heel alert en ik werd erop gewezen in hal voor het restaurant dat ik nog moest betalen. Had er iemand met een desk bij de uitgang gestaan dan was dit wrs niet gebeurd.Ik heb natuurlijk mijn excuses aangeboden. En betaald zoals het hoort.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Het is niet onze eerste keer en zal zeker niet de laatste keer zijn

tuesday 5 may 2026
Tafel 1311/1 We hebben met onze familie (14 personen) weer heerlijk gegeten. De leeftijden liepen van 81-14 jaar en een ieder was razend enthousiast over de verzorging, de uitstekende kwaliteit van het voedsel, de enorme variëteit. De tijdsduur vanaf 17:00-21:00 uur is zeker voldoende. We werden door onze vriendelijke ober prima verzorgd. PTID 44661582 / 110013
Het is niet onze eerste keer en zal zeker niet de laatste keer zijn. Tafel 1311/1 We hebben met onze familie (14 personen) weer heerlijk gegeten. De leeftijden liepen van 81-14 jaar en een ieder was razend enthousiast over de verzorging, de uitstekende kwaliteit van het voedsel, de enorme variëteit. De tijdsduur vanaf 17:00-21:00 uur is zeker voldoende. We werden door onze vriendelijke ober prima verzorgd. PTID 44661582 / 110013