Genoten van een goed Diner
tuesday 5 may 2026
Ik heb karpatio en kabeljauw gegeten
Ik vond het binnen een beetje saai ingericht. En ik vond het heel warm binnen. Fijn dat er rekening werd gehouden met een rustige plek. Net toilet, fijne bediening, lekkere koffie. Maar de poke bowl daar miste ik soya saus bij. En er was wat weinig kipstukjes. De smaak was wel goed. Fijm dat je online kan reserveren. En naast Avifauna is prettig.
sunday 3 may 2026
Zie boven. Jammer dat het binnen zo warm was.
Gezellig
sunday 3 may 2026
Genoeg handdoeken, babybedje opgemaakt en koelkast koud.
Fijn hotel.
sunday 3 may 2026
Fijn verblijf. Avifauna en goed weer maken het een fantastische ervaring! Ik heb gelijk mijn dochter een weekend verblijf kado gegeven.
Prima hotel
sunday 3 may 2026
Heerlijk nachtje weg met écht alles er op en er aan.
Jammer dat de afzuiging zo slecht is.
sunday 3 may 2026
Bediening was super. En het eten was ook heerlijk.
Lege glazen beter in de gaten houden.
sunday 3 may 2026
De bediening was vriendelijk maar moest ik ophalen voor drinken. Eten erg lekker en voor ieder wat wils. Bosbessen en aardbeien stond 1 schaal en voor wie maar iets later was had pech, want werd niet meer aangevuld. Vond ik erg jammer. Verder hebben we heerlijk gegeten.
Is prima
saturday 2 may 2026
Alle gerechten waren lekker .medewerker Nathalie Kassier Mandy
Heerlijke lunch in een fijn restaurant!
saturday 2 may 2026
Mooie lunchkaart in een fijn restaurant. Lekker gegeten en genoten. De Bao Bun Pulled Chicken was verrukkelijk. En de rest trouwens ook;)
Een fantastisch Hotel ( maar ja wij zijn niet anders gewent bij Vander Valk
saturday 2 may 2026
De kamer was netjes een mooi balkon aan de tuinzijde op de begane grond
Heerlijk verblijf gehad in dit fijne hotel
friday 1 may 2026
Wat hebben we genoten van het verblijf in het hotel. De familiekamer was ruim en voorzien van allerlei gemakken, zoals een zithoek. Het ontbijt was in één woord verrukkelijk. Het personeel was vriendelijk. En dan het bezoek aan Avifauna, wat een prachtig park! Zeer aanbevolen.
Prima prijs/kwaliteitverhouding
monday 13 april 2026
Veel ruimte en kamer ondanks lichte veroudering in nette staat. Wel veel stof op oppervlakte die klein zijn (wc rolhouder /lampjes). Badkamer gedateerd maar aardig onderhouden. Het viel ons erg mee op basis van de reviews!
Goed hotel
sunday 12 april 2026
De handdoeken service ging niet goed. Verder was het oke
Gezellig
saturday 11 april 2026
Goede prijs kwaliteit, klant en kindvriendelijk.
goed
saturday 11 april 2026
probleempjes worden direct opgelost, nl. onze koffie apparaat deed niets meer, er is naar gekeken en wij konden weer koffie maken. Ook een lamp was kapot, nieuwe lamp erin en we hadden weer licht.
Zeer goed hotel , enkele verbeterpunten
saturday 11 april 2026
Eigen laadpalen zijn een must maar ontbreken. Uitrijden met QR code kan anders. Bijvoorbeeld nummerplaat herkenning is makkelijker dan kaartjes.
Gezellige sfeer
thursday 9 april 2026
Gemoedelijk en vriendelijke bediening en attent
Genoten van de paasbrunch
thursday 9 april 2026
Klein min puntje ……jammer dat we niet met 15 personen aan 1 tafel konden zitten
Badkamer voor rolstoelers vrij krap
thursday 9 april 2026
Redelijk goed hotel maar mindervalide kamer heeft vooraan vrij weinig ruimte voor rolstoelgebruikers.
We hebben genoten van het a la Carte Diner, was heerlijk!
thursday 9 april 2026
Het Asperge-menu van het Seizoen was echt fantastisch, evenals het Rendang-menu! De Bediening was perfect en de sfeer ook zeer aangenaam! In 1 woord GEWELDIG! Er is niets op aan te merken!



