Alles heerlijk
sunday 15 march 2026
Goede bediening en goed eten
Alle waar voor je geld
sunday 15 march 2026
Gerechten waren prima en de bediening was fantastisch.
Was super
sunday 15 march 2026
Geweldige bediening, grote diversiteit aan eten, we hebben super genoten
Kan beter
thursday 12 march 2026
Kamer was schoon en netjes maar wel wat verouderd zeker de badkamer
Heerlijk gegeten
monday 9 march 2026
Heerlijk gegeten met 13 personen. Iedereen kreeg tegelijk het eten en het was lekker. Vooral de varkenshaas viel goed in de smaak
Was een heel fijne avond met heerlijk eten en fijne bediening
saturday 7 march 2026
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening en fijne sfeer. Hilde
Algemeen was alles goed
saturday 7 march 2026
Zeer vriendelijk personeel
Heerlijk eten. Ruimte gaf veel lawaai
saturday 7 march 2026
Wij vonden de biefstuk heerlijk en de voorgerechten. De bediening was super. Alleen had je geen gezellig plekje om te zitten. Wij zaten aan lange tafel en geluid was lawaaiig/echo door de ruimte
fijne en mooie kamer, alleen kussen vonden we te klein en niet fijn.
wednesday 4 march 2026
Goede ontvangst, snelle service, mooie kamer en restaurant goeed en zeer vriendelijke bediening.
Wat gedateerd.
monday 2 march 2026
Bij binnenkomst was kamer niet helemaal netjes, prullebak niet geleegd. In badkamer wasbak gescheurd met plakkerig geel spul in scheur.Verder alles ok.
Prima hotel
sunday 1 march 2026
Prima kamer rustig grlegen
We hebben binnen 9 weken tweemaal geluncht. Heel gezellig na de uitvaarten van onze ouders. Rustig gemoedelijk en goed eten en drinken. Zoals mij opa al genoot in Voorschoten. Toen hij zijn t-ford kocht bij van der Valk en een bakkie soep kreeg bij aankoop.
sunday 1 march 2026
De sate was zalig. Vorige keer genoten van de Limburgse stoof.
Goed hotel, misten alleen een tafeltje af zet ruimte voor toilettas in de badkamer
sunday 1 march 2026
Prima hotel en kamer zeer schoon en verzorgd.
Omschrijving sfeer,
sunday 1 march 2026
Wij vonden de entourage matig. Druk, rumoerig . Daardoor niet gezellig. Het etenswaar goed verzorgd, bediening vriendelijk en behulpzaam , snelle bediening.
Fantastisch vrolijke medewerkers en alles was goed
sunday 1 march 2026
Geen klachten alles ruim voldoende en goed van kwaliteit!
Prima
saturday 28 february 2026
Als gepensioneerde chef-kok kan ik niets anders zeggen dan geweldig. Heerlijk gegeten goede sfeer en geweldige vriendelijke bediening.
Volop keuze en voor elk wat wils
wednesday 25 february 2026
Alle gerechten waren overheerlijk. Goede sfeer en super voor kinderen. De bediening was vriendelijk en kwam regelmatig langs voor drankjes.
Kan beter
tuesday 24 february 2026
Op de jachtschotel mag wat mij betreft beter gelet worden op de hoeveelheid toegevoegde zout aan het vlees die best behoorlijk is.
FIJN HOTEL
tuesday 24 february 2026
KAMERS ZIJN ERG SCHOON EN NETJES ,
alles vinden wij goed .
tuesday 24 february 2026
ALLE GERECHTEN WEL GOED BEDIENING WEL GOED GEZELLIGE SFEER .WEL PRIJZIG GEWORDEN



