Heerlijke diversiteit aan eten
sunday 4 january 2026
Alle gerechten waren smaakvol,moeilijk kiezen!Bediening was vriendelijk behulpzaam en altijd bereid op de vragen in te gaan!
Een fantastische Sylvester avond!
sunday 4 january 2026
Een fantastische avond met een spetterende live band! Vriendelijke bediening, fantastisch eten, er ontbrak je aan niets! Sfeer was super! Alle medewerkers bedankt hiervoor! Volgend jaar zeker weer!
Schoonmaak kan beter
saturday 3 january 2026
Redelijk an ja is wat ouder maar alles keurig en leuke attentie
saturday 3 january 2026
Verouderd hotel, wel top familiekamer
friday 2 january 2026
Hotel is verouderd en het restaurant is in een ander gebouw ernaast. Familiekamer is super! Ontbijt is goed, voldoende diversiteit.
Een aanrader
friday 2 january 2026
Wij hebben genoten van het oud en nieuw feest De zaal was sfeervol ingericht, de tafels waren keurig en uitnodigend opgemaakt. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het diner was boven verwachting. We hebben wel wat dingen ter verbetering, Wij waren voor het eerst in Avifauna. Doordat er verschillende gebouwen zijn, was de receptie moeilijk te vinden. Ook de feestlocatie was niet goed aangegeven. Ik had een dame van 83 jaar bij mij en ze had moeite om nog 200 mtr naar het andere gebouw te lopen. Helaas kon ik daar met de auto niet komen. Het zou fijn zijn, als er ook op de parkeerplaatsen meer borden geplaatst worden. Verder was het een mooi feest. We gaan zeker volgend jaar weer.
Sfeervol hotel met een mooie feestzaal en een uitstekende keuken.
thursday 1 january 2026
We hebben Oud en Nieuw gevierd bij Van der Valk Avifauna en dat was erg goed. Goed eten, een leuk feest en vriendelijke en attente bediening.
Genieten met oudejaarsavond goede sfeer goede band heerlijk eten en voortreffelijk personeel doet de hele avond hun best hebben gedaan
thursday 1 january 2026
De garnalen met het sausje waren voortreffelijk maar ook Ale andere gerechten waren top Reservering MVOKBWPM-1
Super hotel
thursday 1 january 2026
goed hotel
thursday 1 january 2026
klant vriendelijk mooie kamer minpunt kleine douce eten goed mooie ligging
Leuk aangekleed lekker gegeten
sunday 6 july 2025
Lekker gegeten, sommige mensen achter het buffet kunnen wel wat vrolijker/gezelliger zijn. Helaas thee uit een thermoskan waardoor je geen lekker smaakje kan kiezen. Dat vind ik wel echt een minpunt. Dat de drankjes aan tafel gebracht werden vond ik een fijne service. Leuke vrolijke meiden ook.
Het was heel goed verzorgd !
sunday 6 july 2025
Het was een prima verzorgde avond.
een goed hotel
sunday 6 july 2025
goede kamer met mooi uitzicht
leuk hotel met Avifauna als aangenam omgeving
sunday 6 july 2025
We zochten hotel met een natuur uitstraling. Het vogelpark geeft bos rijke sfeer incl vogel assortiment
Erg leuk bevonden!
saturday 5 july 2025
Geen klachten, alles naar tevredenheid.
Wij vonden het leuk en gezellig.
saturday 5 july 2025
Het eten was van goede kwaliteit en de medewerkers die wij gesproken waren allemaal attent, behulpzaam en aardig.
Mooie grote kamer, de matrassen waren te zacht. De kamer was schoon en lekker rustig.
saturday 5 july 2025
Prima verblijf van 2 dagen. Avifauna was een heel leuk park, waar we gratis naar binnen mochten. Het avondeten in het restaurant was smakelijk, bediening heel prettig. Ontbijt, zoals gebruikelijk prima met flink wat keuze. De gehuurde fietsen waren top!
uistekend hotel
saturday 5 july 2025
mooie ruime kamer,super allemaal
Kwalitatief goed en vriendelijke medewerkers.
friday 4 july 2025
Meerdere keren gelogeerd bij van der Valk, steeds goed bevallen.
bijzonder goed, iedereen zeer tevreden.
tuesday 1 july 2025
Bediening goed en attent, zeer ruime keuze keuze, gezellige sfeer.



