Opstelling tafels was bepalend voor rommelige sfeer
monday 23 february 2026
Lange tafels met nauwelijks opstaan ruimte geeft benauwd effect en geen ruimte voor onderling contact.Het eten was goed. Drankjes brengen duurde lang. Was allemaal wat rommelig.
Leuk hotel
sunday 22 february 2026
Leuk hotel vlak bij Avifauna met gratis toegang. Kamer was goed maar temperatuur niet altijd efficient regelbaar. Warm water aan pompbak had soms ook rare kuren.
Lekker eten voor niet te duur.
sunday 22 february 2026
Carpaccio heel lekker.
Eten was lekker maar wel erg gehorig
sunday 22 february 2026
We hadden om een rustig plekje gevraagd en we waarderen het enorm dat we in een gedeelte van een kamertje links voorrin de zaal apart konden zitten. Fantastische service en het meisje wat ons bediende was geweldig, ik weet haar naam niet.
Genieten
sunday 22 february 2026
Voldoende keus en lekker gegeten. We werden vlot bediend met drinken
Heel veel keus Lekker genieten in relaxte sfeer
sunday 22 february 2026
Alles was goed personeel deed er alles aan om hetbje nog meer naar je zin te maken
Heerlijk eten
sunday 22 february 2026
Mijn lievelingsgerecht is de kabeljauw in roomsaus. De bediening was zeer vriendelijk. Erg leuk voor de kleinere kinderen daar, kortom, een succes! Was voor ons niet de eerste keer bij jullie en komen graag terug. Heb geen naam van de bediening of tafelnr, ik hoefde de bon niet 😁
Verrassend ruime kamer
saturday 21 february 2026
Prima kamer/bed. Iets verouderde badkamer, wel netjes
Beetje oud
saturday 21 february 2026
Kan gerenoveerd worden
Genieten
saturday 21 february 2026
Alles was lekker .Gezellig en geweldige bediening
kan beter
wednesday 18 february 2026
aanpassingen kamer
Mooie kamer maar de badkamer mag ook geüpdatet worden!
tuesday 17 february 2026
Mooie kamer maar helaas is de badkamer niet gerestyled. Dat zou het helemaal top maken. De badkamer is functioneel maar niet meer anno 2026
Kan beter
monday 16 february 2026
Vond het alleen erg jammer dat je naar buiten moet voor de restaurants, dus voor het ontbijt moet je naar een ander gebouw toe en voor het avondeten ook, dat is niet fijn
Het was goed maar het kan altijd beter, toch?
monday 16 february 2026
Vond alleen de afzuiging niet zo goed, die zit zo hoog, stond behoorlijk blauw en mijn ogen branden, mijn man heeft copd dus die kreeg het er best bebauwd van. Maar er was voldoende voor iedereen. Personeel was perfect en heel aardig.
Heerlijke lunch
sunday 15 february 2026
Fijne ongedwongen sfeer
Prima
saturday 14 february 2026
Het hotel is al een wat ouder hotel, ondanks dat hebben ze het op een goede manier gemoderniseerd. Bedden sliepen goed. Sanitair was schoon. Jammer dat de restaurants in aparte gebouwen waren.
Gezellig met de familie eten
tuesday 10 february 2026
Gerecht is lekker want je kan het zelf kiezen. Bediening was prima.
Gezellig, goede bediening.
monday 9 february 2026
Fijn dat er ook zo goed wordt rekening gehouden met glutenvrij en dat er zoveel opties zijn.
Prima kamer, schoon, alleen stoffig langs de plinten; jammer
monday 9 february 2026
Goed hotel, vriendelijk personeel
Het voelt als ‘thuis’ bij van de Valk Avifauna
monday 9 february 2026
Het eten was prima en de sfeer eveneens. Wij hadden een gezelschap met 2 nog jonge kinderen. De vriendelijke dame die onze tafel bediende en regelmatig afruimde ging daar flexibel en heel erg vriendelijk mee om. Sminken van de kleintjes was ook een succes. Leuk ook dat we na afloop van de brunch nog even door het mooie park mochten lopen. Echt een hele fijne middag in alle opzichten en extra complimenten voor de dame die onze tafel bediende.



