Engels Nederlands Frans Duits

Van der Valk Avifauna

Bezoek website
Van der Valk Avifauna Hoorn 65, 2404HG, Alphen aan den Rijn, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Van der Valk Avifauna
10 1 9

prima hotel ,zeer vriendelijk personeel

monday 8 june 2026
gewoon goed hotel , aardig personeel, live cooking buffet is prima , ontbijt heeft alles wat je nodig hebt ook prima, de deal die we hadden was gewoon perfect.
prima hotel ,zeer vriendelijk personeel. gewoon goed hotel , aardig personeel, live cooking buffet is prima , ontbijt heeft alles wat je nodig hebt ook prima, de deal die we hadden was gewoon perfect.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Prima hotel

sunday 7 june 2026
Niks op aan te merken :-)
Prima hotel. Niks op aan te merken :-)
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Heerlijk

thursday 4 june 2026
Heerlijke varkenshaas voor mij en Cordon Bleu voor mijn vrouw was niets mis mee.
Heerlijk. Heerlijke varkenshaas voor mij en Cordon Bleu voor mijn vrouw was niets mis mee.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Genieten

thursday 4 june 2026
De yoghurt, melk, koffie en thee is prima verzorgd. De gerookte zalm elke ochtend is heerlijk en ziet er prachtig uit.
Genieten. De yoghurt, melk, koffie en thee is prima verzorgd. De gerookte zalm elke ochtend is heerlijk en ziet er prachtig uit.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Prima hotel, bij ons helaas zonder balkon

thursday 4 june 2026
Over de kamer, zie vorig antwoord.
Prima hotel, bij ons helaas zonder balkon. Over de kamer, zie vorig antwoord.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Is prima

wednesday 3 june 2026
Lekker uitgebreid
Is prima. Lekker uitgebreid
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Het was fantastisch

monday 1 june 2026
Ik trakteerde om mijn 80ste verjaardag te vieren. Wij waren met 10 personen en iedereen was uitermate tevreden! De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, de sfeer was top en het gerecht dat ik samen met nog 2 personen gekozen had was evenals de andere gerechten werkelijk subliem! (Het gerecht dat wij met z'n drieën hadden gekozen was Zeetong) Medewerker: Anne H
Het was fantastisch . Ik trakteerde om mijn 80ste verjaardag te vieren. Wij waren met 10 personen en iedereen was uitermate tevreden! De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, de sfeer was top en het gerecht dat ik samen met nog 2 personen gekozen had was evenals de andere gerechten werkelijk subliem! (Het gerecht dat wij met z'n drieën hadden gekozen was Zeetong) Medewerker: Anne H
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Goed hotel

monday 1 june 2026
Rustig verblijf
Goed hotel. Rustig verblijf
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Mijn gasten en ik hebben genoten van de div. gerechten.

monday 1 june 2026
Bediening was goed en niet storend.
Mijn gasten en ik hebben genoten van de div. gerechten. Bediening was goed en niet storend.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Prachtige familie kamer

saturday 30 may 2026
Mooie familie kamer, zeer ruim, grote badkamer. Jammer dat er geen apart toilet is beneden maar verder heel mooi.
Prachtige familie kamer. Mooie familie kamer, zeer ruim, grote badkamer. Jammer dat er geen apart toilet is beneden maar verder heel mooi.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Heerlijk

saturday 30 may 2026
Lekker gegeten met onze 2 kinderen.
Heerlijk. Lekker gegeten met onze 2 kinderen.
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Wat erg lekker was, was de redjang en loodste? Maar eigenlijk was alles lekker en voor herhaling vatbaar.

friday 29 may 2026
Heerlijk gegeten de opstelling van het buffet zag er mooi uit, jammer dat er geen müsli bij de kwark was . Dat was het enigste wat jammer was.
Wat erg lekker was, was de redjang en loodste? Maar eigenlijk was alles lekker en voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten de opstelling van het buffet zag er mooi uit, jammer dat er geen müsli bij de kwark was . Dat was het enigste wat jammer was.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Absolute aanrader

thursday 28 may 2026
In een ontspannen sfeer heerlijk genieten van het lekkere eten. Super vriendelijke bediening. Uitstekende stoelen om lekker lang te genieten van alles. Top!
Absolute aanrader. In een ontspannen sfeer heerlijk genieten van het lekkere eten. Super vriendelijke bediening. Uitstekende stoelen om lekker lang te genieten van alles. Top!
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Fantastisch hotel

tuesday 26 may 2026
Fantastisch hotel met heel goede service. Eten is erg goed!
Fantastisch hotel. Fantastisch hotel met heel goede service. Eten is erg goed!
Van der Valk Avifauna
10 1 10

fantastisch mooi gezellig hotel

tuesday 26 may 2026
vriendelijk gezellig hotel met mooie accommondatie
fantastisch mooi gezellig hotel. vriendelijk gezellig hotel met mooie accommondatie
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Goed toeven

tuesday 26 may 2026
Fijne kamer, alleen badkamer mag gemoderniseerd. Personeel is klantvriendelijk. Ontbijt is uitgebreid en heerlijk
Goed toeven. Fijne kamer, alleen badkamer mag gemoderniseerd. Personeel is klantvriendelijk. Ontbijt is uitgebreid en heerlijk
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Geen enkele opmerking, was fantastisch

tuesday 26 may 2026
Wij hadden een prettig verblijf en alles zeer netjes en schoon.
Geen enkele opmerking, was fantastisch. Wij hadden een prettig verblijf en alles zeer netjes en schoon.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Leuk hotel mag wel wat opgeknapt worden

monday 25 may 2026
Leuk hotel mag wel wat opgeknapt worden.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Groot was de teleurstelling...

wednesday 20 may 2026
Het restaurant in het karakteristieke pand ademt een intieme en gezellige sfeer. Wij komen er al sinds de (gigantische) kalfsgehaktbal (Hfl. 6,00) op het nostalgische menu stond... Groot was de teleurstelling toen wij vernamen dat sliptong niet langer op donderdagen wordt aangeboden. Te meer daar wij enkele dagen terug op Facebook lazen van de ‘donderdag sliptong’ en dat reserveren gewenst was. Later bleek dat een Facebookpagina van (oeps) 1 mei 2025… Alternatieven: Zij: een schnitzel. Is goed maar kan de teleurstelling niet doen vergeten. Hij: de ciabatta vitello tonato. Met de smaak is niets mis echter vanwege de keiharde ciabatta niet simpel te nuttigen. Wenste een slijptol 😊. Niet voor herhaling vatbaar en hij kijkt uit naar een terugkeer van de voortreffelijke pinsa van vorig seizoen…
Groot was de teleurstelling... Het restaurant in het karakteristieke pand ademt een intieme en gezellige sfeer. Wij komen er al sinds de (gigantische) kalfsgehaktbal (Hfl. 6,00) op het nostalgische menu stond... Groot was de teleurstelling toen wij vernamen dat sliptong niet langer op donderdagen wordt aangeboden. Te meer daar wij enkele dagen terug op Facebook lazen van de ‘donderdag sliptong’ en dat reserveren gewenst was. Later bleek dat een Facebookpagina van (oeps) 1 mei 2025… Alternatieven: Zij: een schnitzel. Is goed maar kan de teleurstelling niet doen vergeten. Hij: de ciabatta vitello tonato. Met de smaak is niets mis echter vanwege de keiharde ciabatta niet simpel te nuttigen. Wenste een slijptol 😊. Niet voor herhaling vatbaar en hij kijkt uit naar een terugkeer van de voortreffelijke pinsa van vorig seizoen…
Van der Valk Avifauna
10 1 7

Kan beter

tuesday 19 may 2026
Kan beter .