Prima service ondanks enorme drukte en uitstekend gerechtp
sunday 29 october 2017
luxe uitstraling en heerlijk eten
saturday 28 october 2017
Alles was even lekker, zowel de koude als de warme hapjes. Zag er goed verzorgd uit. Bediening was prima. Ook voor de kinderen werd er genoeg georganiseerd. Top.
Heerlijk gegeten in hotel Zwolle
saturday 28 october 2017
Het ontbijt was heerlijk
prima voor elkaar, keurige bediening!
friday 27 october 2017
Kipsaté was uitstekend. Bediening is niets op aan te merken. De sfeer was goed, maarr.. doordat het erg druk was, was het soms vergelijkbaar met een kippenhok. Daar moet je niet teveel op letten.
Lekker veel keuze!
friday 27 october 2017
We hadden een mooie ruime ronde tafel, vlakbij het buffet. Heel handig met kinderen. Voor elk wat wils. Vriendelijke bediening.
Niet echt sfeervol restaurant en erg zout eten
friday 27 october 2017
Genieten met familie met heerlijk eten in een sfeervol restaurant
tuesday 24 october 2017
Gamba’s vooraf en tournedos als hoofd. Super!!!
Wij hebben volop genoten
tuesday 24 october 2017
Wij hadden carpassio als voorgerecht en mijn man kalfentrecote en ik een mix grill dit was heerlijk. Als na gerecht speciale koffie. Zelf met lactose allergie heerlijk geeten! In 1woord top!
Kon beter
tuesday 24 october 2017
Wunderbar
monday 23 october 2017
Hele fijne combinatie warm/koud buffet. Mis alleen iets van (roer)ei
Voortreffelijk eten met professionele bediening
monday 23 october 2017
Als voorgerecht hadden we tartaar van tonijn en geroosterde tonijn met schuim van avocado, tomaat, rivierkreeft en krokante Nori. Een origineel en prachtig opgemaakt gerecht. Het smaakte heerlijk. De hoofdgerechten die we hadden waren Kabeljauw met paella rijst, chorizo en een luchtige saus van tomaat en een steak met Zweedse aardappel, gevulde champignon, geroosterde asperges en pepersaus. Ook deze gerechten waren een plaatje op het bord en het smaakte voortreffelijk. Een van ons had een dessert, een dame blanche, vanille roomijs met warme chocoladesaus. Dit was de topper van de avond. De gerechten kwamen snel en de bediening was accuraat en netjes.
Heerlijk gegeten!
sunday 22 october 2017
Alles was prima, helaas weet ik de naam van de kelner niet, maar heel fijn bediend. Top!
Lekker gedineerd
sunday 22 october 2017
De Japanse salade viel wat tegen, zat teveel saus in.
Lekker gegeten.
sunday 22 october 2017
Lekker gegeten maar misten de hamburger de luxe op de kaart.
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met een perfecte bediening
saturday 21 october 2017
Alles was prima in orde
Perfect gegeten en prima bediening!
saturday 21 october 2017
Hebben de Schnitzel Zwolle en een varkenshaasje gehad! Beide gerechten waren prima. Ook de desserts waren perfect in balans! En natuurlijk de bediening niet ts vergeten, wat een geschikte man hadden we, dank hiervoor! Wij komen zeker terug!
Top bediening
friday 20 october 2017
Heb genoten van het lunchbuffet.Later op terras gezeten.Complimenten voor de vriendelijke bediening.Zorgzaam,gezellig en tijd maken voor een praatje.Super
Supergoed verzorgd! En lekker.
thursday 19 october 2017
Er was genoeg voor iedereen en heel veel verschillende dingen.
Heerlijk uitgebreid ontbijt!
thursday 19 october 2017
Veel keuze voor het ontbijt, kwaliteit was erg goed.
Het was een feest om bij u te eten.
wednesday 18 october 2017
Verzoek van mij om aan het raam te zitten, was perfect gehonoreerd. Ook medegedeeld dat mijn vriendin die ik had uitgenodigd 65 jaar was geworden. Tot mijn - maar bovenal voor haar werd er een toetje gebracht met verse aardbeien - slagroom en vanille ijs en een sterretje die werd aangestoken. Mijn tafelgenote was echt helemaal perplex. Wat een service en ontzettende leuke geste. Ook aan uw medewerker doorgegeven, dank u wel. een feest om bij jullie te mogen eten. Ook het lunchbuffet is een aanrader. (3x hebben wij hier al gebruik van gemaakt.)



