Engels Nederlands Frans Duits

Hotel Zwolle

Bezoek website
Hotel Zwolle Nieuwleusenerdijk 1, 8028PH, Zwolle, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Hotel Zwolle
10 1 8

Genieten in een luxe restaurant

friday 15 september 2017
We hebben niet alles geproefd,maar wat we hebben gehad was lekker. De sfeer was goed,maar door drukte of rumoer konden we elkaar bijna niet verstaan.
Genieten in een luxe restaurant. We hebben niet alles geproefd,maar wat we hebben gehad was lekker. De sfeer was goed,maar door drukte of rumoer konden we elkaar bijna niet verstaan.
Hotel Zwolle
10 1 8

Was idd heerlijk genieten

friday 15 september 2017
Schnitzel en Kalfsentrecote waren heerlijk. De bediening vondt ik relaxed, net als de sfeer. We kwamen al de nodige jaren bij de vorige vd Valk, maar je kan zien dat vd Valk met de tijd mee gaat. Het enige minpunt voor mij is de eigen gemaakte appelmoes, niet lekker, smaakt totaal niet naar appelmoes, maar dat is persoonlijk. Heb geen naam van de medewerker, maar was een aardige/keurige kelner.
Was idd heerlijk genieten . Schnitzel en Kalfsentrecote waren heerlijk. De bediening vondt ik relaxed, net als de sfeer. We kwamen al de nodige jaren bij de vorige vd Valk, maar je kan zien dat vd Valk met de tijd mee gaat. Het enige minpunt voor mij is de eigen gemaakte appelmoes, niet lekker, smaakt totaal niet naar appelmoes, maar dat is persoonlijk. Heb geen naam van de medewerker, maar was een aardige/keurige kelner.
Hotel Zwolle
10 1 8

Een heerlijke lunch!

thursday 14 september 2017
We hebben genoten van het lunchbuffet. Veel keuze, lekkere gerechten. Alles goed verzorgd. De bediening was er snel om gebruikt serviesgoed en bestek op te halen. Erg vriendelijk personeel. We komen graag nog een terug!
Een heerlijke lunch! We hebben genoten van het lunchbuffet. Veel keuze, lekkere gerechten. Alles goed verzorgd. De bediening was er snel om gebruikt serviesgoed en bestek op te halen. Erg vriendelijk personeel. We komen graag nog een terug!
Hotel Zwolle
10 1 10

Het was in 1 woord TOP!

wednesday 13 september 2017
We hebben heerlijk ontbeten, het was super lekker, veel keus. Klantvriendelijk.
Het was in 1 woord TOP! We hebben heerlijk ontbeten, het was super lekker, veel keus. Klantvriendelijk.
Hotel Zwolle
10 1 8

Super lekker gegeten.

monday 11 september 2017
Super lekker gegeten. .
Hotel Zwolle
10 1 8

Lekker gegeten

sunday 10 september 2017
De bediening was zeer goed. Kinderanimatie was aanwezig, wat ook leuk is voor de ouders. Die kunnen rustig verder eten.
Lekker gegeten. De bediening was zeer goed. Kinderanimatie was aanwezig, wat ook leuk is voor de ouders. Die kunnen rustig verder eten.
Hotel Zwolle
10 1 10

Sfeervol lunchen in een mooie omgeving

sunday 10 september 2017
Heerlijk geluncht vandaag. De porties zijn groot, maar dat doet niets aan de kwaliteit en uitstraling van de gerechten
Sfeervol lunchen in een mooie omgeving. Heerlijk geluncht vandaag. De porties zijn groot, maar dat doet niets aan de kwaliteit en uitstraling van de gerechten
Hotel Zwolle
10 1 9

alles was goed.

sunday 10 september 2017
de gerechten waren allemaal erg goed zoals gewoonlijk.
alles was goed. de gerechten waren allemaal erg goed zoals gewoonlijk.
Hotel Zwolle
10 1 9

Heerlijk

sunday 10 september 2017
Heerlijk.
Hotel Zwolle
10 1 9

Zeer uitgebreidt lunch buffet

saturday 9 september 2017
Zeer vriendelijke koks achter het buffet en de bediening was zeer vlot met het afruimen van de vuile borden.
Zeer uitgebreidt lunch buffet . Zeer vriendelijke koks achter het buffet en de bediening was zeer vlot met het afruimen van de vuile borden.
Hotel Zwolle
10 1 8

Goed gegeten met vriendelijke bediening.

saturday 9 september 2017
Zowel de zeetong als de zeebaars waren van goede kwaliteit en smakelijk toebereid. Op een vraag van ons over de zeetong werd zeer attent gereageerd. Goede huiswijnen. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Goed gegeten met vriendelijke bediening. Zowel de zeetong als de zeebaars waren van goede kwaliteit en smakelijk toebereid. Op een vraag van ons over de zeetong werd zeer attent gereageerd. Goede huiswijnen. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Hotel Zwolle
10 1 9

Genoten

saturday 9 september 2017
Sommige dingen waren niet echt warm
Genoten. Sommige dingen waren niet echt warm
Hotel Zwolle
10 1 8

genieten van goed eten

saturday 9 september 2017
genieten van goed eten.
Hotel Zwolle
10 1 8

Lekker lang tafelen

friday 8 september 2017
Heerlijk eten, goede kwaliteit, prettige bediening.
Lekker lang tafelen. Heerlijk eten, goede kwaliteit, prettige bediening.
Hotel Zwolle
10 1 8

Heerlijk gegeten!

friday 8 september 2017
Iedere keer als wij bij vd Valk eten is het heerlijk. Keuken....ga zo door!
Heerlijk gegeten! Iedere keer als wij bij vd Valk eten is het heerlijk. Keuken....ga zo door!
Hotel Zwolle
10 1 9

Genoten van een heerlijk diner

thursday 7 september 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijke medewerkers en heerlijk eten met een goede prijs kwaliteit verhouding
Genoten van een heerlijk diner. Een gezellig restaurant met vriendelijke medewerkers en heerlijk eten met een goede prijs kwaliteit verhouding
Hotel Zwolle
10 1 9

Zeer veel keus en heel goed van smaak

tuesday 5 september 2017
Alles wat mijn tafelgenoten en ik heb gegeten vonden we heerlijk. Geen bediening, het was ewn buffet. Goede sfeer, relaxed. Vriendelijk personeel.
Zeer veel keus en heel goed van smaak. Alles wat mijn tafelgenoten en ik heb gegeten vonden we heerlijk. Geen bediening, het was ewn buffet. Goede sfeer, relaxed. Vriendelijk personeel.
Hotel Zwolle
10 1 9

ruime keuze

tuesday 5 september 2017
Onze vuile borden werden weggehaald met de vraag is alles naar eens?
ruime keuze. Onze vuile borden werden weggehaald met de vraag is alles naar eens?
Hotel Zwolle
10 1 9

Een mooie avond!

tuesday 5 september 2017
Voor de verjaardag van mijn vriend uit eten geweest. Goede service, moesten iets langer wachten tot we werden geholpen aan het begin van de avond maar de rest van de avond verliep soepel. Bij het dessert nog een kleine verrassing voor mijn vriend. Ontzettend leuk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Een mooie avond! Voor de verjaardag van mijn vriend uit eten geweest. Goede service, moesten iets langer wachten tot we werden geholpen aan het begin van de avond maar de rest van de avond verliep soepel. Bij het dessert nog een kleine verrassing voor mijn vriend. Ontzettend leuk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Hotel Zwolle
10 1 9

Prima voor elkaar

sunday 3 september 2017
Alles was goed voor elkaar niets op aan te merken qua eten of drinken. Bij reserveren voorkeur aan het raam doorgegeven en daar werd netjes rekening mee gehouden.
Prima voor elkaar . Alles was goed voor elkaar niets op aan te merken qua eten of drinken. Bij reserveren voorkeur aan het raam doorgegeven en daar werd netjes rekening mee gehouden.
Eigen beoordeling toevoegen