Prima locatie
wednesday 18 october 2017
Echt alles in orde. Lekker eten, veel keuze.
Prima eten in een sfeervolle omgeving
monday 16 october 2017
Ik vroeg vooraf al om extra saus bij de Schnitzel Zwolle en die heb ik er zonder extra kosten bijgekregen. De bediening (van Peter) was prima in orde. Deze jongeman heeft heel goed door hoe met de gasten om te gaan.
Heerlijk genoten van een gevarieerd buffet
monday 16 october 2017
Geen aparte voorkeur. Alles zag er goed uit en was heerlijk.
Voor elk wat wils
saturday 14 october 2017
Alles prima. Geen aanmerkingen
Super goed en lekker gegeten
monday 9 october 2017
De bediening was goed, snel en ze waren vriendelijk.
Erg goed
monday 9 october 2017
Vanaf de ontvangst tot aan het afrekening zeer goed geholpen. De bediening houd alles zeer goed in de gaten en is zeer attent!
De desserts werden na bepaalde tijd weinig aangevuld. Weinig ruimte bij vis en vlees
sunday 8 october 2017
Verder was het erg lekker vooral het ijs met het schuim. Persoonlijk een bak met alleen het schuim.
Heel gezellige sfeer
sunday 8 october 2017
Was top!als min puntje heb ik te zeggen dat er heel veel obers af en aan lopen. Dat was erg druk. Snap ook wel dat er veel gasten zijn die bediend moeten worden. Maar toch..personeel is heel aardig.
De lekkerste carpaccio ooit!
saturday 7 october 2017
Lieve, aardige en beleefde bediening
Het is altijd weer heerlijk genieten en gezellig
friday 6 october 2017
Alles was heerlijk, maar vooral de gebakken garnalen, mmm
Het was geweldig....
friday 6 october 2017
Dit was voor ons de eerste keer dat we bij jullie hebben gegeten, onze complimenten. Er is niet specifiek iets wat wij lekker vonden want wij vonden alles lekker wat we op ons bordje hadden gelegd. De één houdt hiervan de ander weer daarvan, de keus was erg groot en uitgebreid. De sfeer was prima en de bediening was ook prima.
Vers en veel variatie.
thursday 5 october 2017
Alles was lekker en goed. Miste misschien alleen wat voor kleine kinderen bijv. frietjes, poffertjes
Lekker eten in een ontspannen setting
tuesday 3 october 2017
Prima kwaliteit en kwantiteit, laat ik daarmee beginnen. De carpaccio als voorgerecht zou iets kleiner mogen en wat minder dressing (overheerst en maakt het door de grote portie te overweldigend), Het broodplankje zou met wat minder brood af kunnen. Verder was het allemaal prima, daarom ook fooi gegeven! groet Arjan Spaans
Ons heerlijk laten verwennen
monday 2 october 2017
Heerlijk gegeten met ruime keus. Werd goed geluisterd en snel geschakeld. Wij genieten elke keer weer.
Prima avond
sunday 1 october 2017
Prima gegeten en het was gezellig.
Altijd lekker!
sunday 1 october 2017
De carpaccio was wat dik gesneden dit keer.
alles was perpect geregeld
sunday 1 october 2017
alles was even lekker en heel erg vers
Het voelt als heerlijk verwend worden!!! Een genot om bij vd Valk te zijn!
sunday 1 october 2017
alles erg lekker. heerlijk gegeten!!!
Service kan beter.
saturday 30 september 2017
Heerlijk! Positief verrast!!
saturday 30 september 2017
Voor en hoofdgerecht waren heerlijk. Het nagerecht was van de 3 het minst. Het citroentaartje was nogal hard en ik vond er te weinig lemoncurd inzitten t.o. van de koekbodem. Maar evengoed heerlijk gegeten. Bediening ook dikke prima



