Engels Nederlands Frans Duits

Hotel Zwolle

Bezoek website
Hotel Zwolle Nieuwleusenerdijk 1, 8028PH, Zwolle, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Hotel Zwolle
10 1 9

Leuke formule, heerlijk eten, ongedwongen sfeer. Vriendelijk personeel

sunday 3 september 2017
We waren met een gezelschap van 11 (bij vergissing 10 afgesproken-hadden we niet goed geteld, dom). Eerst beneden wat gedronken om op elkaar te wachten. Toen buffet met korte introductie. Heerlijk gegeten, gezellige avond gehad. Alle personeel was echt vriendelijk. Heel prettig, natuurlijk. Gastvrij gevoel. Een aanrader
Leuke formule, heerlijk eten, ongedwongen sfeer. Vriendelijk personeel. We waren met een gezelschap van 11 (bij vergissing 10 afgesproken-hadden we niet goed geteld, dom). Eerst beneden wat gedronken om op elkaar te wachten. Toen buffet met korte introductie. Heerlijk gegeten, gezellige avond gehad. Alle personeel was echt vriendelijk. Heel prettig, natuurlijk. Gastvrij gevoel. Een aanrader
Hotel Zwolle
10 1 8

Het was weer heerlijk!

saturday 2 september 2017
Ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten
Het was weer heerlijk! Ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten
Hotel Zwolle
10 1 9

Heerlijk eten

saturday 2 september 2017
Echt waar voor je geld, vakkundige bediening en ontspannen sfeer
Heerlijk eten. Echt waar voor je geld, vakkundige bediening en ontspannen sfeer
Hotel Zwolle
10 1 8

Genieten in een luxe restaurant!

thursday 31 august 2017
Eend was top kwa smaak, had echter iets warmer gemogen! Bediening was prima, geen tijd voor praatje ivm drukte, hierdoor ook geen tweede rondje drank gehad. Desserts waren top
Genieten in een luxe restaurant! Eend was top kwa smaak, had echter iets warmer gemogen! Bediening was prima, geen tijd voor praatje ivm drukte, hierdoor ook geen tweede rondje drank gehad. Desserts waren top
Hotel Zwolle
10 1 10

heerlijk eten in een mooie omgeving.

sunday 27 august 2017
We hebben een heerlijke lunch gehad. Het 12 uurtje was heerlijk evenals de rest. Fijne bediening. We zijn nu voor de 7e keer in het restaurant geweest. Dat zegt genoeg lijkt me.
heerlijk eten in een mooie omgeving. We hebben een heerlijke lunch gehad. Het 12 uurtje was heerlijk evenals de rest. Fijne bediening. We zijn nu voor de 7e keer in het restaurant geweest. Dat zegt genoeg lijkt me.
Hotel Zwolle
10 1 9

Het was een heerlijk en luxe buffet.

saturday 26 august 2017
Er was enorm veel keuze, de bediening was vriendelijk. En dat voor 15 euro!
Het was een heerlijk en luxe buffet. Er was enorm veel keuze, de bediening was vriendelijk. En dat voor 15 euro!
Hotel Zwolle
10 1 9

Genieten in luxe omgeving met luxe produkten

friday 25 august 2017
Zeer uitgebreid en divers. Top is de verse jus d'orange
Genieten in luxe omgeving met luxe produkten. Zeer uitgebreid en divers. Top is de verse jus d'orange
Hotel Zwolle
10 1 9

Tot nu toe het gezelligste Van der Valk restaurant

thursday 24 august 2017
tafel 43/1, Jermaine heeft het heel goed gedaan, kwam regelmatig langs, tijd voor een kort praatje, uitstekend.
Tot nu toe het gezelligste Van der Valk restaurant. tafel 43/1, Jermaine heeft het heel goed gedaan, kwam regelmatig langs, tijd voor een kort praatje, uitstekend.
Hotel Zwolle
10 1 8

Alles was naar wens, prima!

tuesday 22 august 2017
We kwamen zomaar een hapje eten en zijn tevreden weggegaan.
Alles was naar wens, prima! We kwamen zomaar een hapje eten en zijn tevreden weggegaan.
Hotel Zwolle
10 1 9

Genieten van een heerlijk diner

monday 21 august 2017
De bediening was ronduit geweldig. De carpaccio heerlijk anders qua smaak en opmaak. Zeer zeker een vervolg waard.
Genieten van een heerlijk diner. De bediening was ronduit geweldig. De carpaccio heerlijk anders qua smaak en opmaak. Zeer zeker een vervolg waard.
Hotel Zwolle
10 1 8

Kan beter

monday 21 august 2017
Kan beter.
Hotel Zwolle
10 1 9

kan beter

saturday 19 august 2017
we hebben heerlijk gegeten.. alleen als we samen een broodje gingen halen en dan terug kwamen bij onze tafel, was deze helemaal opgeruimd, ons bestek was weg zelfs onze half gevulde glazen met jus waren weg. en dat is wel zonde want op deze manier wordt er veel eten en drinken onnodig weg gegooid, en dat is zonde..
kan beter. we hebben heerlijk gegeten.. alleen als we samen een broodje gingen halen en dan terug kwamen bij onze tafel, was deze helemaal opgeruimd, ons bestek was weg zelfs onze half gevulde glazen met jus waren weg. en dat is wel zonde want op deze manier wordt er veel eten en drinken onnodig weg gegooid, en dat is zonde..
Hotel Zwolle
10 1 9

Heerlijk eten, van uitstekende kwaliteit.

saturday 19 august 2017
Mosterd soep was erg smakelijk, vlees van hoofdgerechten goed bereid, medium. Bediening rustig en relaxt. Al met al fijne avond met super lekker eten.
Heerlijk eten, van uitstekende kwaliteit. Mosterd soep was erg smakelijk, vlees van hoofdgerechten goed bereid, medium. Bediening rustig en relaxt. Al met al fijne avond met super lekker eten.
Hotel Zwolle
10 1 8

Goed verzorgt en heerlijk eten

thursday 17 august 2017
Goed verzorgt en heerlijk eten.
Hotel Zwolle
10 1 10

Heerlijk genieten van super eten

wednesday 16 august 2017
Super eten vrolijke bediening prijs kwaliteit is prims
Heerlijk genieten van super eten. Super eten vrolijke bediening prijs kwaliteit is prims
Hotel Zwolle
10 1 10

in 1 woord super

wednesday 16 august 2017
Sfeer is bij Van de Valk altijd rustig en gemoedelijk, ook s`avonds als wij een wijntje komen drinken. Muziek zonder tekst zou wat ons betreft beter zijn, rustige instrumentale muziek
in 1 woord super. Sfeer is bij Van de Valk altijd rustig en gemoedelijk, ook s`avonds als wij een wijntje komen drinken. Muziek zonder tekst zou wat ons betreft beter zijn, rustige instrumentale muziek
Hotel Zwolle
10 1 9

Zalig gegeten in een mooi restaurant

monday 14 august 2017
Ik had een schnitzel, en deze was zalig met heerlijke bijgerechten. De ober kwam ons ook een broodplank brengen, het brood was als voorgerecht wel erg groot voor twee personen. De helft niet op,maar hij werd na het hoofdgerecht wel weg gehaald. En je betaald er wel voor. Ijsjes waren ook erg lekker maar ook aan de grote kant.
Zalig gegeten in een mooi restaurant . Ik had een schnitzel, en deze was zalig met heerlijke bijgerechten. De ober kwam ons ook een broodplank brengen, het brood was als voorgerecht wel erg groot voor twee personen. De helft niet op,maar hij werd na het hoofdgerecht wel weg gehaald. En je betaald er wel voor. Ijsjes waren ook erg lekker maar ook aan de grote kant.
Hotel Zwolle
10 1 8

Top restaurant!

sunday 13 august 2017
Wij hebben in restaurant Valk gegeten in Zwolle bij Live Cooking voor de verjaardag van mijn moeder. Het personeel was enorm vriendelijk en hielp waar mogelijk. Geen enkel chagrijnig gezicht gezien en dat is vrij uniek tegenwoordig. De zaal was groot en we hadden genoeg ruimte voor elkaar. We hebben niet het gevoel gehad dat we met alle mensen op een hoopje zaten. En wat een keuze aan eten! Alles vers gemaakt en alles enorm lekker. De voorafjes, de keuze aan vlees mogelijkheden, de diversiteit aan groenten en salades en dan heb ik het nog niet eens gehad over de oneindige toetjes! Echter heb ik wel twee opmerkingen: de kipsaté lag op één grote hoop waardoor je bijna geen satésaus kon krijgen en het lag er al even dus de kip was erg droog. Daarnaast is het jammer dat er geen vegetarische vervangers te vinden zijn. Het enige dat vegetarisch te eten is waren de groenten die aangeboden werden (ook al waren deze enorm lekker, was het toch een gemis tussen het grote aanbod aan vlees). Verder was echt alles helemaal top!
Top restaurant! Wij hebben in restaurant Valk gegeten in Zwolle bij Live Cooking voor de verjaardag van mijn moeder. Het personeel was enorm vriendelijk en hielp waar mogelijk. Geen enkel chagrijnig gezicht gezien en dat is vrij uniek tegenwoordig. De zaal was groot en we hadden genoeg ruimte voor elkaar. We hebben niet het gevoel gehad dat we met alle mensen op een hoopje zaten. En wat een keuze aan eten! Alles vers gemaakt en alles enorm lekker. De voorafjes, de keuze aan vlees mogelijkheden, de diversiteit aan groenten en salades en dan heb ik het nog niet eens gehad over de oneindige toetjes! Echter heb ik wel twee opmerkingen: de kipsaté lag op één grote hoop waardoor je bijna geen satésaus kon krijgen en het lag er al even dus de kip was erg droog. Daarnaast is het jammer dat er geen vegetarische vervangers te vinden zijn. Het enige dat vegetarisch te eten is waren de groenten die aangeboden werden (ook al waren deze enorm lekker, was het toch een gemis tussen het grote aanbod aan vlees). Verder was echt alles helemaal top!
Hotel Zwolle
10 1 8

Gezellig dineren, laagdrempelig maar toch chique

sunday 13 august 2017
Gezellig dineren, laagdrempelig maar toch chique.
Hotel Zwolle
10 1 8

Goed

sunday 13 august 2017
Goed.
Eigen beoordeling toevoegen